اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون شارپ

تعمیرات تلویزیون شارپ یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی شارپ است که به دو شیوه «تعمیر در محل تلویزیون شارپ» و «تعمیر تلویزیون شارپ در نمایندگی» انجام می پذیرد.

در شیوه نخست، کاربران این دستگاه نیازی به جابجایی و تحویل دستگاه به نمایندگی شارپ ندارند. کارشناسان این مرکز خود به محل مورد نظر اعزام می گردند و عملیات تعمیرات تلویزیون شارپ را در محل انجام می دهند.

این روش به دلیل مزایای بیشمار مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. بالغ بر هشتاد و چهار درصد از کاربران در زمان خرابی تلویزیون های شارپ، ترجیح می دهند جهت پیشگیری از بروز رویدادهای ناگواری که ممکن است در زمان جابجایی دستگاه رخ دهد- تعمیرات آن را در محل انجام دهند.

روش دیگر تعمیر تلویزیون شارپ ، تعمیرات تلویزیون در نمایندگی است. در این روش کاربر می بایست دستگاه خویش را با احتیاط و رعایت جوانب ایمنی به نمایندگی تعمیرات شارپ تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر تحویل گیرد. شما کاربران گرامی می توانید بسته به شرایط خویش یکی از روشهای فوق را برگزیده و دستگاه های معیوب خویش را تعمیر نمایید.

تعمیرات تلویزیون شارپ در منزل

نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ تلاش کرده است تا همیشه در کنار کاربران باشد. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و در مناطق مختلفی از پایتخت و البته استان البرز شعبه دارد. تلویزیون به عنوان یکی از شناخته شده ترین و کاربردی ترین محصولات صوتی و تصویری، نیاز به دریافت خدمات مختلفی دارد.

شرکت های بسیاری در حوزه تولید تلویزیون فعال هستند که یکی از آنها کمپانی Sharp است. این کمپانی مدل های مختلفی از تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی را تولید و عرضه می کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ تمام این مدل ها را در بخش فروش و تعمیرات ساپورت و حمایت می کند. این نمایندگی به خوبی می داند که در حال حاضر کاربران با چه مشکلاتی برای خرید یک تلویزیون یا تعمیر آن روبه رو هستند.

از همین جهت خدمات و سرویس های بسیار متعددی را در بخش فروش و تعمیرات تلویزیون شارپ برای کاربران خود تدارک دیده است. همه سرویس ها و خدماتی که نمایندگی تلویزیون شارپ ارائه می دهند با گارانتی تضمینی است و کاربر می تواند با اطمینان کامل از این نمایندگی خدمات دریافت کند.

تعمیر تلویزیون شارپ در محل

خدمات تعمیر تلویزیون شارپ

تعمیر پنل تلویزیون شارپ

وجود هاله سیاه بر روی تصویر و خاموش و روشن شدن تلویزیون شارپ، دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن آن از بالا، قطع شدن تصویر پنل تلویزیون، روشن شدن تلویزیون و توقف تصویر پس از چند ثانیه همگی نشان می دهند که پنل خراب شده است.

پنل خطرناک ترین و پر هزینه ترین بخش از یک تلویزیون است که ممکن است نیازمند دریافت خدمات تعمیراتی شود. گاهی این هزینه ها تا جایی است که کاربر ترجیح می دهد یک تلویزیون جدید تهیه کند. برای تعمیر پنل تلویزیون شارپ باید عیب یابی دقیقی از پنل انجام شود و بر همان اساس مسیر تعمیر تلویزیون شارپ انتخاب و اجرا شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ

یک بک لایت از صفحات مشعب، لامپ های SMD یا معمولی و نوارهای مسی یا آلمینیومی تشکیل شده است. نوارهای مسی یا آلمینیومی که زیر لامپ ها قرار دارند وظیفه خنک نگاه داشتن لامپ ها را دارند. با این حال خرابی بک لایت در ال سی دی ها و ال ای دی ها شایع است و کاربران بسیاری را درگیر خود می کند.

با توجه به ساختار قطعات و بالا بودن استهلاک تلویزیون های جدید، تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ دامنه وسیعی از قطعات را در بر می گیرد؛ از جمله لامپ های فلورسنت، مدارات و قطعات تامین کننده و…. معمولا خرابی بک لایت به دلیل فعال شدن مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایت است؛ در هر صورت برای تعمیر بک لایت تلویزیون Sharp باید عیب یابی دقیقی انجام شود و بعد تعمیرات تلویزیون شارپ اجرا شود.

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ نمونه ای دیگر از خدمات تیم تعمیرات تلویزیون شارپ در نمایندگی شارپ است. معمولا با محرز شدن خرابی آمپلی فایر تلویزیون، با تعویض بلندگو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد، کیفیت صدا بهبود پیدا می کند. آمپلی فایر قطعه ای مربوط به صدا است که به شکل آیسی در تلویزیون جاسازی شده است و با  MCU ارتباط مستقیم دارد. تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ تنها با بررسی ها و ارزیابی های دقیق و تخصصی امکان پذیر است؛ زیرا نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون می تواند ناشی مسائل مختلفی باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون شارپ

مین برد تلویزیون شارپ قطعه مهمی از تلویزیون است که بخش سیستم کنترل و پردازنده (CPU) در آن قرار دارد. بخش های دیگر مانند بخش تیونینگ و خروجی صدا یا حتی فیش های خروجی و ورودی دستگاه روی مین برد قرار دارند. ساختار SMD مین برد تلویزیون شارپ بسیار پیچیده است و نسبت به سایر قطعات داخلی این دستگاه ارزش بسیار بیشتری دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و با استفاده بیشتر از آی سی ها، قطعات بخش صدا، فیش های ورودی و خروجی، بخش تیونینگ هم به برد اصلی تلویزیون اضافه شد، در حالی که در مدل های قدیمی تلویزیون، مین برد فقط شامل قطعات بخش سیستم کنترل و پردازنده اصلی دستگاه بوده است.

با توجه به ساختار پیچیده و حساس مین برد تلویزیون، تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ نیز فرایند پیچیده ای است که حتما باید به کمک تکنسین های ماهر و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و در یک مرکز معتبر تعمیر تلویزیون شارپ انجام شود.

علت سیاه شدن تصویر تلویزیون شارپ

سیاه شدن تصویر در تلویزیون دلایل متفاوتی دارد. یکی از دلایل این اختلال، خرابی بک لایت دستگاه است. وظیفه ی بک لایت ایجاد نور پس زمینه است و خرابی آن می تواند سیاه شدن تصویر در تلویزیون شارپ را به دنبال داشته باشد.

متخصصان در واحد تعمیرات تلویزیون شارپ اصلی ترین نشانه ی خرابی بک لایت را خاموش و روشن شدن این دستگاه می دانند و این خود عامل سیاه شدن تصویر خواهد شد. دلایل دیگری مانند سوختگی پیکسل، خرابی ماژور یا لیکوئید نیز باعث سیاه شدن تصویر در تلویزیون شارپ می شود.

اگر شما هم با مشکل سیاه شدن تصویر در تلویزیون شارپ مواجه شده اید کافیست مشکل خود را با تکنسین های واحد تعمیرات تلویزیون شارپ در میان بگذارید.

تعمیر و تعویض ال سی دی تلویزیون شارپ

ال سی دی تلویزیون شارپ یکی از قطعات مهم است که کوچکترین اختلال باعث خرابی آن می شود. خرابی ال سی دی تلویزیون شارپ علت های متفاوتی دارد. همانطور که می دانید خرید تلویزیون جدید هزینه بر است و بهترین راه تعمیر ال سی دی تلویزیون شارپ می باشد.

کارشناسان واحد تعمیرات تلویزیون Sharp با برخورداری از تخصص و تبحر بالا، اقدام به عیب یابی تعمیر ال سی دی تلویزیون شارپ می کنند.

شایع ترین دلیل خرابی ال سی دی تلویزیون شارپ ضربه یا ریختن آب و مایعات روی مانیتور است. در صورت شکستگی یا آسیب فیزیکی، لازم است ال سی دی را تعویض کنید. اگر آب یا مایعاتی روی مانیتور و لایه های زیرین نفوذ کرده، ممکن است به ال سی دی آسیب جدی وارد نشود و فقط نیاز باشد که آب یا مایعات را از آن خارج کنید.

اینو بخون حتما به کارت میاد: بازیابی پسورد ویندوز

تعمیر برد پاور تلویزیون شارپ

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن نشانه هایی از خرابی و نیاز به تعمیر پاور تلویزیون شارپ می باشد. تعمیر قطعات معیوب تلویزیون ها با توجه به حساسیت بالای این دستگاه نیازمند دانش و تبحر متخصصان است.

در واحد تعمیرات تلویزیون شارپ تکنسین های ماهری حضور دارند و قادر به تعمیر برد پاور تلویزیون شما هستند. همچنین تعمیراتِ با کیفیتِ قطعات همراه با ارائه ی تضمین صورت می گیرد. شما کاربر گرامی در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در برد پاور تلویزیون شارپ خود می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات شارپ اقدام به رفع مشکل خود نمایید.

رفع مشکلات برد تیکان تلویزیون شارپ

رنگ تصویر در تلویزیون شارپ سفید و قرمز می شود، تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، تصویر دوتایی پخش می شود، در تصویر خطوط افقی یا عمودی نشان داده می شود؛ این قبیل مشکل مربوط به برد تیکان تلویزیون شارپ است.

برد تیکان قطعه ای بین مین برد و فلت پنل تلویزیون است که داده ها را از مین رد دریافت کرده، پردازش می کند و در آخر به فلت تلویزیون ارسال می کند. در نتیجه اگر برد تیکان دچار مشکل شود نمی تواند داده ها را پردازش کرده و به فلت منتقل کند.

در صورت بروز چنین مشکلاتی در تلویزیون شارپ می‌توانید با نمایندگی تلویزیون شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل مورد نظر به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه بپردازند و مشکلات آن را به صورت حرفه‌ای برطرف کنند.

رفع مشکل کم نور شدن ال سی دی تلویزیون شارپ

چنانچه کم نور شدن به طور ناگهانی رخ داده باشد، معمولاً مشکل از پاور ال ای دی است. به عنوان اولین قدم، لازم است دستگاه را هارد ریست کنید. گاهی ممکن است پردازنده قفل شده باشد که با این کار احتمال حل شدن مشکل وجود دارد.

برای این کار لازم است دستگاه را از برق بکشید و دکمه پاور را از روی تلویزیون به مدت 10 ثانیه فشار دهید. سپس دستگاه را دوباره روشن کنید و ببینید آیا تغییری حاصل شد یا خیر.

نهایتاً تا دو بار این پروسه را تکرار کنید. اگر مشکل حل نشد، متأسفانه برد پاور ال ای دی آسیب دیده است. برای رفع مشکل کم نور شدن ال سی دی تلویزیون، قطعه باید توسط واحد تخصصی تعمیرات تلویزیون شارپ تعویض شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ

مشکلات رایج تلویزیون شارپ

  • دیر روشن شدن تلویزیون شارپ
  • آسیب مانیتور تلویزیون شارپ (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز
  • وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون شارپ
  • پرش تصویر یا وجود خط‌های رنگی ثابت روی تصویر
  • وجود لکه‌های سیاه بر روی تصویر
  • خیس شدن پنل و بروز اختلالات ناشی از آن
  • کم‌نور شدن ال سی دی تلویزیون شارپ
  • روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون و روشن ماندن نقطه پاور
  • خرابی ورودی‌های تلویزیون شارپ و ….

امکان تعمیر تمامی اشکالات مذکور و بسیاری دیگر از ایراداتی که ممکن است در دستگاه شما ایجاد شوند، در مرکز تعمیر تلویزیون شارپ فراهم گشته است. این مرکز فعالیت خود را همزمان با ورود تلویزیون های شارپ به درون کشور آغاز کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژیهای به‌کار گرفته شده در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را توسعه بخشیده است.

از این‌رو شما می‌توانید در این مرکز شاهد ارائه برترین و مطلوب ترین خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون شارپ باشید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر و مطالعه مطالب و مقالات مرتبط با تعمیر تلویزیون شارپ و دیگر مباحث مرتبط با این حوزه، بخشی از دانش فنی مورد نیاز را کسب نمایید.

تعمیرات تلویزیون شارپ و دیگر واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در ایران جهت حمایت از کاربران محصولات این کمپانی بزرگ به ارائه خدمات مورد نیاز و برآورده سازی درخواستها و تقاضاهای آنان می پردازد. اگر چه نمایندگی شارپ در ایران امکانات عرضه تمامی محصولات شارپ را فراهم آورده است و هر یک از کاربران می توانند با حضور در این مرکز نسبت به تهیه و خریداری محصول موردنظر خویش اقدام نمایند. لیکن عمده تمرکز و فعالیت این مرکز در راستای ارائه خدمات پس از فروش محصولات شارپ به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات شارپ است.

در همین راستا نمایندگی شارپ با تقسیم ساختار درونی خویش به پارتهای متعدد، اقدام به ارائه خدمات تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات شارپ نموده اند. در هریک از پارتهای مذکور، خدمات تخصصی مرتبط با یکی از محصولات شارپ به کاربران گرامی ارائه می گردد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی شارپ به دلیل برخورداری از سال‌ها سابقه در امر تعمیر به ویژه تعمیر تلویزیون شارپ قادر به رفع و حل تمامی اشکالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه‌ها به وجود آمده باشند.

خدمات تعمیرات تلویزیون شارپ در این مرکز، محدود به بخش خاصی نیست و تمامی اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این محصول را شامل می شود. افزون بر این تمامی قطعات به کار برده شده در حین تعمیر، از شرکت مبدأ تأمین و خریداری گردیده تا مشتریان گرامی دغدغه‌ای بابت اورجینال و شرکتی بودن آن‌ها نداشته باشند. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می شوند.

این مقاله را از دست ندهید: اتصال تلویزیون شارپ به اینترنت

اخبار تلویزیون شارپ و دیگر خبرها

تعمیرات شارپ در ایران به دست تیمی از متخصصان این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. متخصصان مرکز تعمیرات شارپ با به کارگیری تمام دانش و توان خویش در تلاش هستند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما کاربران گرامی ارائه نمایند. دستگاه‌های الکترونیکی شما را در کمترین زمان ممکن، با کمترین هزینه، بدون نقض و به بهترین شکل به شما تحویل دهند.

کاربران محصولات شارپ توجه داشته باشند که در صورت بروز نقض در هرکدام از محصولات شارپ، می بایست این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات شارپ و یا نمایندگی های معتبر این حوزه بسپارند. همچنین از تعمیر آنها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات شارپ ندارند، بپرهیزند.

زیرا تعمیرات شارپ توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

جهت اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز به ذکر این نکته بسنده می کنیم که مدیریت مرکز تعمیرات شارپ به دلیل اطمینان از تبحر و زبدگی کارشناسان و مهندسان خویش تمامی خدمات ارائه شده توسط آنها را ضمانت و گارانتی نموده است. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اخبار و اطلاعات مرتبط این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

مقالات تلویزیون شارپ و دیگر مقالات

تأکید بر تعمیرات تلویزیون شارپ در مراکز مجاز و استاندارد را می‌توان اقدامی هوشمندانه از جانبِ کاربران در راستای بازیابی کیفیت دستگاههایشان به شمار آورد. به‌عبارتی دیگر تحویل دستگاه معیوب به یک مرکز مجاز، این فرصت را برای کاربر فراهم می‌سازد تا پس از تعمیر دستگاه، لذت کار با یک دستگاه سالم و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نمایند. این امر از آنروست که تعمیر تلویزیون شارپ در یک مرکز مجاز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که تخصص و تجربۀ لازم را در این زمینه دارا هستند.

کارشناسانی که ضمن آشنایی با سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات، از بروزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند. بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء می‌بخشد و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تلویزیون های شارپ می‌گردد. برخی از اختلالات رایج در این دستگاه ها که در مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ برطرف می گردند عبارتند از:

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *