اشتراک گذاری

تعویض مین برد تلویزیون شارپ

اگر تلویزیون شارپ شما نیز دچار اشکال شده است و کارشناس تعمیر تلویزیون، اختلالات ایجاد شده در آن را ناشی از مین برد می داند، بهتر است پیش از اقدام به تعمیر یا تعویض مین برد تلویزیون شارپ، اطلاعاتی را در این زمینه کسب نمایید.

حصول اطلاعاتی در این باره، هم سبب تشخیص درستی یا نادرستی فرآیند تعمیر می گردد و هم باعث می شود تا از این پس، بایسته های نگهداری و استفاده صحیح از این دستگاه را آموخته و بکار گیرید.

در صورتی که از بروز خرابی در این بخش از دستگاه مطمئن هستید می توانید تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ را از کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون sharp درخواست نمایید.

سرویس های مرتبط با این دستگاه هم در تعمیرگاه مجاز شارپ و هم به صورت سرویس در محل شارپ ارائه می گردد. خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد.

تعویض مین برد تلویزیون شارپ

تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های شارپ و البته سایر مدل های تلویزیون –در صورت خرابی- خرابی مین برد است. بروز این اشکال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد.

بروز این مشکل به این صورت است که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود. مشکل دیگری که در صورت خرابی مین برد تلویزیون ایجاد می شود آن است که که تلویزیون روی لوگوی شارپ می ماند و با خاموش و روشن کردن، تلویزیون تغییری نمی کند.

در بیشتر موارد مین برد قابل تعمیر است و نیازی به تعویض مین برد تلویزیون شارپ نیست. مگر آنکه خرابی پیش آمده در این بخش از دستگاه شدید بوده و امکان تعمیر آن را منتفی کرده باشد.

در هر حال شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ و یا از طریق تماس با این مرکز، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ را دریافت نمایید. (تعویض مین برد تلویزیون شارپ در محل، به دلیل عدم نیاز به جابجایی دستگاه و پیشگیری از بروز خرابی و شکستگی در دستگاه – به دلیل جابجایی- توصیه می شود.)

آشنایی با مین برد تلویزیون شارپ

تلویزیون های نسل جدید شارپ دارای بردهای متعددی هستند که هر کدام از این بردها وظیفه ای دارند. برای مثال در تلویزیون های نسل جدید LCD و LED چهار برد اصلی وجود دارد که عبارتند از مین برد MAIN BOARD، برد تغذیه POWER BOARD، برد معکوس کننده INVERTER BOARD و برد کنترل تایمینگ T-CON.

در این بخش قصد داریم تا شما را با یکی از این بردها، یعنی مین برد تلویزیون شارپ و سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ آشنا سازیم.

مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون شارپ به حساب می آید. این برد دربردارنده اطلاعات و دستور دهنده اصلی به قسمت های مختلف دستگاه است. بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد.

خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعمیر و هم تعویض مین برد تلویزیون شارپ وجود دارد.

در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون شارپ، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون شارپ و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعمیرات تلویزیون شارپ

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون شارپ تأکید ویژه ای بر استفاده از زبده ترین کارشناسان و پیشرفته ترین امکانات در این سیستم دارد تا تمامی عملیات تعمیر با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و حتی الامکان تنها با یک بار مراجعه کاربر به انجام رسد.

مهندسان و کارشناسان این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در تلویزیون‌های شارپ می‌باشند.

کارشناسان تعمیرات تلویزیون شارپ طی دوره‌های تخصصی و زیر نظر اساتید مجرب این حوزه، پس از ورود و عرضه‌ هر مدل از این دستگاه به بازار داخلی با ساختار و عملکرد آن آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموخته‌اند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط، از تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش از جمله تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون شارپ بهره مند گردید.

در صورتی که امکان حمل و جابجایی دستگاه را ندارید می توانید خدمات مرتبط با تعویض مین برد تلویزیون شارپ و سایر سرویس های این دستگاه را با استفاده از سرویس در محل شارپ دریافت نمایید.

علت و راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون شارپ در این مقاله !

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش محصولات شارپ و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از:

به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ، کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر شارپ و …. .

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش،تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می شوند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩