سرویس در محل شارپ

در صورتی که دستگاه مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از سیستم سرویس در محل شارپ استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند.

بنابراین در صورتی که به هر دلیل، ضیق وقت، عدم امکان جابجایی دستگاه، ترافیک بالا، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، شرایط بد آب و هوایی و … امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، می توانید با استفاده از روش سرویس در محل شارپ، دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر نمایید.

استفاده از روش سرویس در محل شارپ مزایایی دارد که در بخش های آتی با آن آشنا خواهید شد. استفاده از سرویس در محل شارپ علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند.

بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود.

سرویس در محل شارپ

مزایای استفاده از سرویس در محل شارپ

  • با بهره‌مندی از سیستم سرویس در محل شارپ نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … )
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام سرویس در محل، می‌توانید بر مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • در سیستم سرویس درمحل شارپ شما می توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناس اعزامی جهت سرویس در محل شارپ پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات شارپ ارائه می‌گردد.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان سرویس در محل شارپ می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد اطلاع یابید.

واحدهای تعمیرات شارپ

شایان ذکر است مدیریت مرکز تعمیرات شارپ به این آزمون‌ها نیز اکتفا نکرده، و به منظور ارتقاء سطح دانش فنی، کارشناسان فعال در این مجموعه را ملزم به حضور در «دوره‌های تخصصی تعمیرات شارپ ساخته است.

دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌ المللی و داخلی و در سیکل‌های شش ماهه برگزار می‌گردند. همانگونه که در بخش های فوق ذکر گردید، در صورتی که امکان مراجعه به تعمیرگاه شارپ وجود نداشته باشد می توان با استفاده از روش سرویس در محل شارپ، دستگاه های معیوب را سرویس و بهسازی نمود.

تعمیرات شارپ در این مرکز منحصر به دستگاه خاصی نیست و تمامی تولیدات شارپ را دربرمی‌گیرد. در این مرکز به دلیل وجود مجموعه ای از مجهزترین و هوشمندانه‌ترین ابزارآلات تعمیر، امکان ترمیم و بهبود تمامی محصولات تولیده شده در کمپانی شارپ نظیر تلویزیون، تبلت، موبایل، دوربین امنیتی، نوت‌ بوک و… وجود دارد مگر آنکه دستگاه به طور کلی خراب شده و یا سوخته باشد.

مهندسان و کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات شارپ دوره‌های تخصصی و عمومی خود را زیرنظر اساتید بین المللی این حوزه گذرانده و با پشت سرگذاشتن آزمون‌های علمی و عملی موفق به کسب مدارک تخصصی تعمیر گشته‌اند.

تحویل در محل شارپ

سرویس دیگری که امکان دریافت آن از طریق یک تماس با کارشناسان نمایندگی شارپ امکان پذیر است سرویس در محل شارپ برای گوشی های شارپ است. نمایندگی شارپ در راستای ارائه ی خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان تحویل در محل گوشی های آسیب دیده را فراهم نموده است.

بدین شرح که در صورت تمایل مشتری نیرویی جهت تحویل موبایل به محل مورد نظر مشتریان اعزام شده و گوشی را تحویل می گیرد. پس از طی روند تعمیرات گوشی شارپ مورد نظر مجدداً در محل مورد نظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید می توانید از خدمات تحویل در محل بهره مند شوید.

خدمات سرویس در محل شارپ

  • بهسازی و سرویس های دوره ای پرینتر شارپ در محل
  • سرویس در محل تلویزیون شارپ
  • سرویس در محل مانیتور شارپ
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، بهبود و تعمیر دستگاه های شارپ با استفاده از سرویس در محل شارپ
  • سرویس در محل شارپ و ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء محصولات شارپ
  • تعمیر و سرویس کپی شارپ در محل
  • تعمیر و سرویس پرینتر شارپ در محل
  • بازیابی و سرویس های دوره ای کپی شارپ

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز همواره به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید شارپ آشنایی دارند.

به‌علاوه کارشناسان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد. در این مجموعه تعمیر هر یک از محصولات شارپ، به کمک متخصصین و کارشناسان همان محصول انجام می گردد. همچنین واحد های مجزا جهت تعمیر هریک از محصولات راه اندازی شده است.

مدیریت نمایندگی شارپ درایران به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.

در صورتی که امکان مراجعه به تعمیرگاه شارپ وجود نداشته باشد می توان با استفاده از روش سرویس در محل شارپ، دستگاه های معیوب را سرویس و بهسازی نمود. این مجموعه مجهز به بخش واحد ارتباط با مشتریان CRM است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.