اشتراک گذاری

تعمیر پاور تلویزیون شارپ

پاور یکی از مهم ترین قطعات تلویزیونه و در واقع منبع انرژی این دستگاه محسوب میشه. خرابی این قطعه باعث میشه که انرژی مورد نیاز تلویزیون بهش نرسه و دستگاه روشن نشه یا مشکلات دیگه ای براش ایجاد بشه. از طرفی پاور حساسیت های خاص خودش رو داره و باید تو شرایط کاملا حرفه ای ترمیم بشه. به همین خاطر هم بررسی و تعمیر این قطعه تو نمایندگی رسمی شارپ، بر عهده ی متخصصین مجرب تعمیرات تلویزیون هست.

این افراد تجربه و مهارت بالایی در زمینه ی مورد بحث دارن و می تونن پاور رو به بهترین شکل و بدون هیچ اشتباهی ترمیم یا تعویض کنن.

همکارای ما توی این مجموعه، از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا استفاده می کنن و به این ترتیب، مشکل دستگاه رو کاملا برطرف می کنن. 

توی این مقاله در مورد پاور تلویزیون شارپ ، عملکرد این قطعه و تعمیراتش، اطلاعات کاملی رو به شما همراهای عزیز ارائه می دیم که بهتون کمک میکنه زودتر متوجه مشکلات این قطعه بشین و اونها رو برطرف کنید.

تعمیر پاور تلویزیون شارپ

مشکلات رایج پاور تلویزیون

خب گفتیم که پاور یه قطعه ی خیلی ظریف و حساسه و عوامل مختلفی می تونه اون رو دچار مشکل کنه. نکته ی ویژه در مورد مشکلات این قطعه اینه که خرابیش به شکلیه که معمولا دیر بروز پیدا میکنه.

حتی گاهی ممکنه چند سال پاور تلویزیون شارپ شما مشکل داشته باشه ولی هیچ گونه علامت یا نشونه ای رو در عملکرد دستگاه مشاهده نکنید. 

یکی از مهم ترین مشکلات پاور، خرابی ترانزیستورهای این قطعه هست. به خصوص اگه پاور مورد استفاده در تلویزیون شما از نوع STR باشه، تعمیر این قطعه مشکل تر میشه.

یکی دیگه از مشکلاتی در اثر خرابی پاور تو تلویزیون ایجاد میشه، چشمک زدن چراغ led دستگاه یا روشن نشدن اون هست. همچنین ممکنه است بعد از مدتی ببینید که تلویزیون sharp شما با تاخیر روشن میشه.

در این صورت هم باید پاور به عنوان اولین قطعه مورد بررسی قرار بگیره. گاهی هم در اثر از کار افتادن پاور، تلویزیون به طور کلی روشن نمی شه.

اگه مشاهده کردید که بعد از گذشت چند ساعت، تلویزیون خود به خود خاموش میشه، باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیر یا تعویض پاور تلویزیون شارپ خودتون کنید. 

توجه داشته باشید که موارد ذکر شده رو به هیچ عنوان نباید سرسری بگیرید و باید در اولین فرصت، مشکل رو با همکارای مجرب ما در نمایندگی تعمیرات شارپ در میون بذارید تا ضمن بررسی دستگاه، اقدامات لازم برای ترمیم یا تعویض پاور رو انجام بدن.

روش های تعمیر پاور تلویزیون شارپ

اینکه پاور تلویزیون شارپ با چه روشی تعمیر بشه، بستگی به این داره که کدوم بخش ها یا قطعاتش آسیب دیدن. اگه بعد از بررسی تلویزیون، مشخص بشه که مشکل از ترانزیستور های موجود در این قطعه هست، باید اونها رو تعویض کرد. STR  به کار رفته در برخی از مدل های پاور خیلی کمیاب هست و معمولا باید برد پاور رو به طور کامل تعویض کرد. 

خوشبختانه به جز این مورد خاص، در سایر موارد می شه به راحتی پاور رو تعمیر کرد و عملکرد تلویزیون رو به حالت عادی بر گردوند.

توجه به این نکته ضرورت داره که تعمیرات پاور باید با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته انجام بشه؛ در غیر این صورت ممکنه مشکل این قطعه به طور کامل برطرف نشه. صنعت تلویزیون روز به روز در حال پیشرفته و این مساله روی تعمیرات هم تاثیر گذاشته.

تجهیزات قدیمی گاهی کارایی لازم برای ترمیم قطعات تلویزیون های امروزی رو ندارن و حتی ممکنه مشکلات اونها رو تشدید کنن.

نمایندگی تلویزیون شارپ در مرکز سخت افزار ایران، ضمن آگاهی از این موضوع، از جدید ترین دستگاه های تعمیراتی روز دنیا برای تعمیر پاور تلویزیون شارپ استفاده می کنه. 

به این ترتیب شما می تونین اطمینان داشته باشین که قطعه ی مورد بحث، به درستی در این مرکز ترمیم میشه.

همچنین همکارای ما برای تعویض پاور از نمونه ی اورجینال استفاده میکنن و به این ترتیب، عملکرد مطلوب دستگاه رو تضمین می کنن.

روش های تعمیر پاور تلویزیون شارپ

تعمیر پنل تلویزیون شارپ فقط در نمایندگی رسمی شارپ

نمایندگی مجاز شارپ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون شارپ با بهره مندی از کادر فنی مجرب و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار آلات روز دنیا، تونسته در زمینه فروش و تعمیر محصولات این کمپانی موفق عمل کنه.

این مرکز به خصوص تو حوزه ی عرضه و ترمیم انواع ماشین های اداری و دستگاه فتوکپی sharp فعالیت گسترده ای داره. 

به این ترتیب که جدید ترین مدل های این دستگاه ها رو برای فروش در اختیار متقاضیان قرار میده و به اونها مشاوره های تخصصی فروش ارائه میده. تعمیرات تخصصی هم سرویس دیگه ایه که نمایندگی مذکور به کاربرای خودش ارائه میده.

متخصصین مجرب تعمیرات در نمایندگی شارپ در ایران حضور دارن و ضمن نظارت بر همه ی مراحل تعمیر، تلاش می کنن سطح کیفی تعمیرات فتوکپی و سایر محصولات شارپ رو ارتقا بدن.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩