اشتراک گذاری

نمایندگی فروش کولر گازی

نمایندگی فروش کولرگازی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیرات دستگاه‌های تهویه مطبوع است. نمایندگی فروش کولر گازی تمامی مدلهای عرضه شده توسط کمپانی های گوناگون را پشتیبانی میکند. این نمایندگی کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه را در مجموعه خویش دارد. همچنین قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در مرکز فروش کولرگازی می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، کولرگازی مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

نمایندگی فروش کولر گازی

مشخصات نمایندگی فروش کولر گازی 

شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در واحد فروش کولر گازی تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی‌های فنی و تخصصی کولرهای گازی مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

خدمات نمایندگی فروش کولر گازی 

  • ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش (شامل گارانتی، خدمات نصب، پشتیبانی و … )
  • صداقت در اعلام ویژگی‌های کولرگازی و عرضه بروشورهای مرتبط حاوی اطلاعات شرکتی
  • ارائه دیگر اطلاعات و اخبار مورد نیاز مشتری و ….
  • ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید کولر گازی
  • ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت و سازگاری هر یک از کولر های گازی (با دمای محیط)
  • مقایسه کولر گازی انتخاب شده توسط مشتری با سایر کولرهای موجود
  • ارائه اطلاعات فنی و تخصصی هر یک از کولرهای گازی

تعمیرات کولر گازی و دیگر واحدهای تعمیرات 

نمایندگی تعمیرات کولر گازی با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است. این مرکز چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است.

حوزه‌ فعالیت نمایندگی ، تعمیر و فروش انواع محصولات از جمله تبلت، لپ‌تاپ، سرور، مانیتور، اسپلیت، هارد، لوازم جانبی و… می‌باشد. کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید آشنایی دارند.

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به واحدهای تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی گشته اند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩