اشتراک گذاری

مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل

در مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل وبکم دستگاه به حاشیه بالای نمایشگر منتقل شده و این یعنی رفع یکی از نقطه ضعف های بزرگ این دستگاه. خانواده‌ XPS دل سال‌ها است که مجموعه ‌ای از بهترین لپ ‌تاپ ‌های دنیا رو تولید میکنه؛ اما صرف ‌نظر از محبوبیت بالای این خانواده، همیشه نقطه ‌ضعفی مشترک توی همه نسل های این خانواده تکرار میشد و اون هم مربوط به وب کم دستگاه بود. این وب‌ کم در حاشیه‌ پایین نمایشگر قرار داشت و در تمامی شرایط رو‌ به بینی کاربر بود. اما حالا کمپانی دل در نسخه‌ جدید XPS 13، با انتقال وب‌ کم به حاشیه‌ بالای نمایشگر، این مشکل رو رفع کرده.

مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل

وبکم مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل کجا قرار داره؟

وب کم مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل به حاشیه بالای نمایشگر منتقل شده. انتقال دوربین به حاشیه‌ بالای XPS 13 فقط به ‌لطف استفاده از “کوچکترین وب‌کم HD‌ دنیا” امکان‌پذیر شده. ابعاد دوربین جدید تنها ۲.۲۵ میلی‌متره و از همین جهت در حاشیه‌ باریک نمایشگر InfinityEdge قرار گرفته. حتما به یاد دارین که در نسل ‌های گذشته، همین حاشیه ‌های باریک، Dell رو مجبور به جابه‌جایی محل وب‌کم کردن.

سایر ویژگی های مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل

صرف ‌نظر از موقعیت جدید وب‌کم در مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل، این محصول اکنون نخستین محصول دل به شمار میاد که به‌ موجب استاندارد دالبی‌ ویژن از محتوای HDR هم پشتیبانی میکنه. بدین ترتیب هر دو نسخه‌ فول اچ‌دی و 4K لپ‌تاپ جدید آمریکایی‌ها با محتوای دالبی‌ویژن، با رنگ‌ های شفاف ‌تر و پویایی‌ بهتر همراه خواهد بود.

توان‌ پردازشی اولترابوک جدید دل رو یکی از سه پردازنده‌ نسل هشتمی Core i5-8256U ،Core i3-8145U یا Core i7-8565U تأمین میکنه. این پردازنده‌ ها رو در بالاترین حالت، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ رم و دو ترابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی SSD همراهی میکنه. مدل ۲۰۱۹ لپ‌تاپ XPS 13 دل به ماژول وایرلس Killer در کنار بلوتوث ۴.۲ و حسگر اثر انگشت اختیاری مجهزه که با کلید پاور یکپارچه میشه.

نمایندگی دل

نمایندگی دل مرکز معتبریه که برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تمامی محصولات دل راه اندازی شده. در این نمایندگی با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفید، تمامی نیازهای کاربران رفع میشه. نمایندگی دل با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و همواره تلاش میکنه تا صفر تا صد نیاز های کاربرا رو به بهترین شکل ممکن رفع کنه. نمایندگی دل یه نمایندگی واقعیه و فقط عنوان نمایندگی رو یدک نمیکشه. همه کاربرای تهرانی و شهرستانی میتونن از خدمات نمایندگی دل استفاده کنن. این خدمات در حوزه فروش و تعمیرات دل گسترده شده و طیف وسیعی از نیاز های کاربرا رو رفع میکنه. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت خدمات تماس بگیرین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩