تعمیرات مانیتور شارپ

تعمیرات مانیتور شارپ توسط واحد اختصاصی و تخصصی تعمیرات شارپ ارائه میشه. مانیتور یکی از محصولات کمپانی شارپه که خیلی ها از اون استفاده میکنن. توی واحد اختصاصی تعمیر مانیتور شارپ، صفر تا صد خدمات و سرویس های تعمیراتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سازگار انجام میشه. این سرویس تعمیرات در کنار ابزار و تجهیزات لازم به تجربه و مهارت بالایی هم نیاز داره تا تشخیص صحیحی از ایراد انجام بشه و بعد از اون مسیر تعمیر انتخاب و اجرا بشه.

یادآوری می کنیم که ابزار و تجهیزات این واحد تخصصی بالاترین سطح سازگاری با مانیتورهای شارپ رو داره و تضمین کننده یه تعمیر با کیفیته. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات مانیتور شارپ توی این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده انجام میشه.

تعمیرات مانیتور شارپ

نشانه های خرابی مانیتور شارپ

  • بهم ریختگی رنگ ها
  • پیدایش خطوط اضافه در صفحه
  • سیاه شدن صفحه
  • پیدایش خطوط عمودی سبز رنگ

خدمات مربوط به تعمیرات مانیتور شارپ

 

  • تعمیر تغذیه مانیتورهای LED، LCD و سه بعدی
  • تعمیر پنل شکسته
  • تعمیر برد مانیتور
  • تعمیر صفحه شکسته
  • تعمیر اینورتر برد مانیتور
  • تعویض قطعات برد مانیتور
  • برطرف کردن مشکل روشن نشدن و تصویر نداشتن مانیتور
  • شکستگی سوکت آداپتور
خدمات مربوط به تعمیرات مانیتور شارپ

نحوه اجرای خدمات تعمیرات مانیتور شارپ

برای اجرای موفقیت آمیز و موثر تعمیرات مانیتور شارپ باید به دقت عیب یابی انجام بشه. این عیب یابی دقیق و درسته که مسیر تعمیر رو مشخص میکنه. مشکلات مانیتور ها معمولا و در غالب موارد سخت افزاریه و باید بخشی از دستگاه تعویض بشه. مثلا وقتی مانیتوری روشن نمی شود، ممکنه به علت خرابی کابل باشه.

برای اینکه تعمیرات مانیتور شارپ کیفیت بهتری داشته باشه، لازمه که مرکز تعمیراتی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی هم دسترسی داشته باشه. در این صورت اگه به تعویض قطعه هم نیاز باشه، این تعویض با استفاده از قطعات اورجینال و اصل انجام میشه.

تعمیرات مانیتور شارپ در بخش پنل

تعمیر پنل مانیتور شارپ یک نمونه از خدمات حوزه تعمیرات مانیتور شارپه. پنل یکی از بخش های اصلی مانیتوره. مشخصات تصویر مربوط به این بخشه. ممکنه به دلایل مختلفی درگیر ایرادات و اختلالات شدید و جدی بشه. خرابی این قطعه، تصویر رو دچار مشکل میکنه. عمده ترین و شایع ترین خرابی های پنل مانیتور شارپ، شکستگی پنل و مشکلات تصویره.برای رفع اینگونه خرابی ها باید از مرکز تخصصی تعمیرات مانیتور شارپ کمک بگیرین تا خدمات و سرویس هایی با کیفیت دریافت کنین. پنل یکی از بخش های مهم مانیتوره که مشخصات تصویر به اون مربوط میشه.

با خرابی این قطعه، تصویر دچار مشکل میشه و امکان استفاده از دستگاه عملا از بین میره. پس اهمیت بالایی داره. این پنله که در نهایت میتونه شفافیت، وضوح  و تصویری با کیفیت عالی ارائه بده. باید بدونین که بیشتر مراکز تعمیراتی مشکلات موجود در پنل رو غیر قابل تعمیر میدونن و همواره پیشنهاد تعویض رو به کاربر میدن. در حالی که صد در صد مشکلات نیاز به تعویض ندارن و در برخی از شرایط میشه مشکلات مربوط به پنل رو پس از یک عیب یابی دقیق و درست برطرف کرد.

تعمیرات مانیتور شارپ در محل

خدمات تعمیرات مانیتور شارپ در محل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ایه که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده. بسیاری از کاربران ، امکان ارجاع دستگاه خراب خودشون به مرکز تعمیراتی رو ندارن. این کاربران میتونن به راحتی از خدمات تعمیرات مانیتور شارپ در محل استفاده کنن.

در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام میشه. به این ترتیب کاربر دیگه دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه رو نداره. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز نداره. تمام خدمات تضمین شده ست و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه میشه.

 

تعمیرات مانیتور شارپ در محل

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در ایران با همکاری مرکز سخت افزار ایران خدمات و سرویس های متنوع و مفیدی ارائه میده. همان طور که میدونین کمپانی معتبر شارپ در حوزه های مختلفی از صنایع و تکنولوژی فعالیت داره. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و انواع لپ تاپ و مانیتور و … از جمله حوزه های مختلف فعالیت کمپانی شارپه است. در نمایندگی شارپ تمامی این محصولات در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات شارپ حمایت و پشتیبانی میشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.