تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن است. تعمیرات در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد. بدیهی است که دستگاه های کپی کانن نیز علی رغم کیفیت بالای ساخت و عملکردشان، همانند بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دیگر، در اثر استفاده مداوم یا به سبب اختلال در سیستم یا به هر دلیل دیگری، دچار اختلال و افت گردند.

درست در همین زمان است که پای یک تعمیرگاه و تعمیرکار خوب به میان می‌آید. در این بین دارنده دستگاه درصدد برمی آید تا دستگاه کپی معیوب خویش را به یک مرکز تعمیرات دستگاه کپی کنن انتقال دهد. جهت آشنایی با یکی از برترین مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات دستگاه کپی کانن و بهره مندی از خدمات مرکز و خدمات تعمیر فتوکپی کانن در محل با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن

یکی از پرفروش ترین محصولات تولید کمپانی کانن دستگاه است. این محصول درانواع مدل های آنالوگ، دیجیتال، تک رنگ یا مونو، چند منظوره یا همه کاره طراحی و روانه ی بازار شده اند. این دستگاه ها معمولا به دلیل استفاده ی بیش از حد یا نادرست، ممکن است دچار ایراد یا خرابی شوند. مشکلات پیش آمده در دستگاه کپی canon انواع ایرادات عملکردی از قبیل کار نکردن، روشن نشدن، کپی نگرفتن و … را شامل می شوند. تعمیر تخصصی کپی کانن به خاطر پیچیدگی و تنوع بالای قطعات داخلی، نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد. چنانچه تعمیر این دستگاه را به افراد ناشی و تازه کار بسپارید با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن متشکل از واحدهای جداگانه، تعمیر قسمت های مختلف این دستگاه را بر عهده دارد. چنانچه در عملکرد دستگاه کپی خود با مشکلاتی مواجه شدید، می توانید با برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات کپی canon ، از مشاوره ی کارشناسان این مرکز بهره مند شوید. این کارشناسان راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلات دستگاه کپی کانن در اختیار شما قرار می دهند.

تعمیر مین برد کپی کانن

مین برد یکی از مهمترین قطعات در دستگاه های دیجیتال امروزی است. وظیفه ی اصلی مین برد پردازش اطلاعات است. در دستگاه کپی canon ، اطلاعات داده شده به دستگاه در اختیار مین برد قرار می گیرد. پس از آن برد اصلی در مورد نحوه ی انجام عملیات درخواست شده تصمیم می گیرد. حال تصور کنید این قطعه دچار مشکل شده و یا آسیب ببینید، در آن صورت کار به چه شکل پیش خواهد رفت؟ ناگفته پیداست که خرابی مین برد باعث ایجاد اختلال در کل عملکرد دستگاه کپی می شود. تعمیر مین برد کپی کانن از آن دست خدماتی است که اکثر تعمیرکاران خود را ماهر در انجام آن می دانند، اما آیا می توان تعمیر آن را به هرکسی سپرد؟

با توجه به نکاتی که گفته شد اگر تعمیر مین برد فتوکپی را به دست تعمیرکار غیر حرفه ای بسپارید، باید شاهد خرابی های بعدی باشید. تکنسین های حرفه ای و دوره دیده ی حاضر در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن تمامی مشکلات مین برد کپی کانن را به شکل اصولی و استاندارد رفع می نمایند. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ارائه شده همراه با گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر یا تعویض هیتر فتوکپی کانن

اگر بلافاصله بعد از خروج کاغذ از فتوکپی متوجه گرم بودن آن شده باشید، حتما برایتان سوال شده که دلیل این گرمی چیست؟ زمانی که کاغذی را وارد دستگاه کپی می کنید، درام که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آن را بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن به وسیله ی فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و باعث حک شدن تصاویر یا متون بر روی کاغذ می شود.

یکی از نشانه های خرابی هیتر دستگاه کپی canon وجود خطوط اضافه بر روی برگه است. وقتی هیتر یا هر یک از قطعات داخلی آن دچار مشکل شوند، فرآیند تثبیت تونر بر روی کاغذ نیز با اختلال همراه می شود. تکنسین های خبره ی حاضر در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن پس از بررسی دقیق دستگاه شما اقدام به تعمیر هیتر کپی کانن می کنند. اگر احیانا تعمیر این قطعه امکانپذیر نبوده و مشکل همچنان پابرجا باشد، تکنسین های این مرکز پس از مطلع کردن کاربر از موضوع، اقدام به تعویض هیتر کپی کانن با نمونه ی اورجینال آن می کنند.

تعویض درام دستگاه فتوکپی کانن

درام دستگاه کپی کانن معمولا تحت تاثیر عواملی مثل وجود منگنه در کاغذی که برای کپی گذاشته شده دچار اختلال می شود. به طوری که منگنه بر روی درام کشیده می شود و خط و خطوطی را بر روی آن ایجاد می کند. این خراشیدگی در کپی های بعدی تاثیر گذاشته و برگه ی چاپ شده را با خطوط اضافه همراه می کند. در صورت مشاهده خطوط اضافی بر روی برگه ی کپی شده یکی از احتمالات موجود آسیب دیدگی درام می باشد. در صورت بروز هر گونه خرابی در درام فتوکپی بهترین کار مراجعه به واحد رسمی تعمیرات دستگاه کپی کانن و تعویض این قطعه می باشد.

تعمیر کاغذکش کپی canon

کاغذکش یکی از کاربردی ترین قطعات دستگاه کپی است. همانطور که از نام این قطعه مشخص است وظیفه ی اصلی آن کشیدن کاغذ به داخل دستگاه و منتقل کردن آن به بیرون است. اگر سایز کاغذ وارد شده به دستگاه نامناسب باشد، امکان خرابی کاغذکش وجود دارد. شکستگی خود قطعه، چروک بودن یا پاره بودن کاغذ نیز از عواملی است که منجر به عدم کارایی مناسب کاغذکش کپی کانن را به دنبال دارد. برای ماندگاری بیشتر این قطعه لازم است نکات ذکر شده را رعایت کنید. چنانچه با اختلال در عملکرد کاغذکش مواجه شدید لازم است هرچه سریعتر آن را به یک نمایندگی معتبر تعمیرات دستگاه کپی کانن بسپارید.

رفع ارور های رایج در دستگاه کپی کانن

یکی از شایع ترین مشکلاتی که کاربران دستگاه های کپی کانن ممکن است با آن روبرو شوند، مشاهده ی ارور در نمایشگر یا پنل لمسی دستگاه شان است. لازم است بدانید که هر کدام از این ارورها به طور خاص مربوط به نوع مشخصی از اختلال میشود. این اختلالات انواع مختلفی دارند و میتوانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند. به عنوان مثال ارور ها  گاهی میتوانند به  تغذیه ی نادرست، زمان نصب کارتریج جدید، قرار نگرفتن کاغذ به صورت صحیح در دستگاه، عدم توانایی برای انجام فرایند کپی، پر بودن سینی داخلی، نیاز به اضافه ی کاغذ و بسیاری دیگر از مشکلات مربوط شوند. کارشناسان واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن با با شناخت کامل این خطاها و چگونگی برطرف ساختن شان، قادرند هر گونه مشکل مرتبط را در حداقل زمان شناسایی و رفع کنند.

حل مشکل ویروسی بودن دستگاه کپی کانن

یکی از مشکلات متداول دستگاه های کپی کانن ویروسی شدن آن هاست. البته ویروسی شدن دستگاه کپی تنها شامل مدل هایی که امکان برقراری اتصال به شبکه و فضای ذخیره سازی دیتا دارند، میشود. این دستگاه ها اگرچه امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهند، اما با احتمال اختلالات نرم افزاری ای مثل این، هم روبرو هستند. لازم به ذکر است که استفاده از بد افزار ها میتواند از دیگر مشکلات نرم افزاری دستگاه های کپی کانن به شمار آید. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن با برخورداری از تیم زبده ی مهندسان نرم افزار، قادر است در حداقل زمان با بهره گیری از انتی ویروس های معتبر، چنین مشکلاتی را مرتفع سازد.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ دستگاه کپی کانن

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کانن جز آن دسته از مشکلاتی ست که میتواند بسیار آزار دهنده باشد. اقدامات ساده ای میتواند این مشکل را برطرف کند. اما اگر مشکل گیر کردن کاغذ همچنان ادامه دار بود، لازم است برای حفظ سلامت دستگاه خود، هر چه زود تر به نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن مراجعه کنید. برای جلوگیری از آسیب، همیشه برگه ای که دچار مشکل شده است را به آرامی خارج کنید و از پاره شدن برگه جلوگیری نمایید. سعی کنید کاغذ را در جهتی بردارید که وارد دستگاه شده است. هر بخشی از کاغذ که در دستگاه باقی بماند چه بزرگ و چه کوچک می تواند مسیر آن را مسدود کند و باعث ایجاد مشکلات بعدی گردد. لازم است ابتدا سینی کاغذ را سمت خود بکشید و بعد از آن کاغذ پاره شده را به طور کامل از دستگاه خارج کنید. سپس کاغذ سالم را درون آن قرار داده و در صفحه نمایش گزینه ی تایید را فشار لمس کنید. در نهایت مطمئن شوید که هیچ کاغذی در فید دستگاه کپی تان باقی نمانده باشد.

تعمیرات دستگاه کپی کانن

رفع مشکل کپی شدن خطوط سیاه دستگاه کپی کانن

وجود خطوط سیاه موازی در برگه های کپی شده میتواند بسیار آزار دهنده باشد. اگرچه این فرایند به نظر پیچیده نمی رسد اما مواردی وجود دارد که در هنگام رفع نقطه یا خطوط سیاه در کپی کانن، باید از آن ها پرهیز کنید. توصیه میشود در منزل یا محل کار، شیشه دستگاه را با مواد ساینده، استون، بنزن، آمونیاک، اتیل الکل یا کربن تتراکلرید تمیز نکنید. همچنین نباید مایع را به طور مستقیم بر روی شیشه قرار دهید. قرار دادن مایع به طور مستقیم باعث نفوذ آن در دستگاه کپی کانن شده و به آن آسیب وارد می کند. از دستمال نرم مرطوب شده با آب ، شیشه پاک کن غیر ساینده یا تمیزکننده لنز عینک استفاده کنید. زمانی که کارتان تمام شد، شیشه را با پارچه نرم و خشک تمیز کنید تا لکه ای روی آن باقی نماند. اگر همچنان مشکل سیاه کپی شدن برگه ها به قوت خود برجا ماند، لازم است با برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن ، حل مشکل را به متخصصان زبده ی این مجموعه بسپارید.

گارانتی خدمات در نمایندگی دستگاه کپی کانن

یژگی قابل توجه نمایندگی تعمیرات کانن ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی کانن را گارانتی و ضمانت نموده است.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز خواهد رسید. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد.

تعمیرات دستگاه کپی کانن و دیگر واحدهای تعمیرات

مدیریت مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خویش، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی این مجموعه را گارانتی نموده است. همچنین به کاربران و مشتریان ارجمند این اطمینان را می‌دهد که سرویس های انجام شده از بالاترین سطح کیفی برخوردارند. گارانتی خدمات این مرکز، به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است. دیگر واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد.  برخی از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن عبارتند از:

  • تعمیر دستگاه کپی کانن و مشکلات مربوط به Main Board
  • تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه کپی مربوط به بخش Blank Lamp
  • رفع خطاهای مربوط به بخش درام
  • تعمیر برد فرمتر دستگاه کپی کانن
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کدهای مربوط به هر مدل از دستگاه کپی
  • تعمیر دستگاه کپی در بخش فیوزینگ و تعویض آن در صورت نیاز
  • اصلاح مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی کانن
  • تشخیص عیوب و اختلالات قطعات الکترونیکی دستگاه کپی و اصلاح آن‌ها
  • تعمیر دستگاه کپی کانن مبتنی بر اصول Service کارخانه‌ای دستگاه کپی
  • به‌کارگیری برنامه‌های فوق تخصصی دستگاه کپی
  • انجام هرگونه سرویس و تعمیر دستگاه‌ کپی قدیمی
  • ارائه هر گونه مشاوره در زمینه شیوه‌ کار و نگهداری دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی کانن
  • خطایابی بخش اسکن دستگاه کپی و اصلاح آن‌ها
  • اصلاح مشکلات مربوط به مسیر حرکت کاغذ
  • شارژ پودرهای سبک و سنگین دستگاه
  • عیب‌یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه
  • اصلاح و تعمیر اختلالات مربوط به مسیر خروج کاغذ
  • عیب‌یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه
  • تعویض Discharge و تعمیر AC Power
  • تعمیر قسمت High Voltage دستگاه کپی کانن
  • شارژ و تعویض کارتریج دستگاه دیجیتال کپی

اخبار دستگاه کپی کانن و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن ضمن رفع و تعمیر تخصصی تمامی ایرادات و عیوب احتمالی دستگاه کپی کانن، کلیۀ خدمات ارائه شده به دست کارشناسان خویش را گارانتی نموده است. شما کاربران گرامی با آگاهی از وجود یک مرکز تخصصی -که کارشناسان آن توانایی رفع و حل کلیه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه‌های کپی کانن را دارند،- می‌توانید با آسودگی خاطر به کار با این دستگاه پرداخته و تمامی مشکلات احتمالی را به کارشناسان ما محول نمایید. اخبار دستگاه کپی کانن و دیگر خبرها از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

مقالات دستگاه کپی کانن و دیگر مقالات

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است.

نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. کارشناسان نمایندگی کانن در بخش زیر ارائه دهنده مقالات دستگاه کپی کانن و دیگر مقالات مرتبط خواهند بود.

انواع دستگاه کپی کانن و دیگر محصولات کانن

کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع دستگاه کپی کانن آشنا سازند.

کارشناسان ما در نمایندگی کانن با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع دستگاه کپی و دیگر محصولات کانن به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات کانن

تعمیرات کانن در این مرکز دربردارنده‌ی شرایط و ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌دهنده‌های هم‌رده‌ی خود متمایز ساخته است؛ برخی از ویژگی‌های مرکز تعمیرات کانن عبارتند از: بهره‌مندی مرکز تعمیرات کانن از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، تست محصول تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از تعمیر آن، تعهد نسبت به ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی در مرکز تعمیرات کانن، کسب اجازه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و …. .

شما کاربران گرامی می توانید سوالات متداول تعمیرات کانن را با شیوه های تعمیر و رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه را با کارشناسان مرکز تعمیرات کانن در میان بگذارید. اطمینان داشته باشید کارشناسان ما تک تک پرسش های دریافتی را بررسی کرده و پاسخگوی آنها خواهند بود.

نمایندگی کانن

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی کانن در ایران به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند.

بخشی از تبحر کارشناسان تعمیر در نمایندگی کانن در ایران به دلیل حضور در دوره‌های تعمیر تخصصی است که از سوی مدیریت این مرکز در سیکل‌های شش و دوازده ماهه برگزار می‌گردند. این دوره‌ها جهت به‌روز‌رسانی دانش کارشناسان تعمیر نمایندگی کانن در ایران و با حضور اساتید برجسته‌ی بین‌المللی یا ملی برگزار می‌گردند.