اشتراک گذاری

هیتر دستگاه فتوکپی

هیتر یا فیوزینگ دستگاه کپی یکی از مهم ترین قطعات آن به شمار می رود. این قطعه در میان انواع دستگاه کپی و پرینتر کانن مشترک می باشد. علت گرم بودن کاغذ پس از خروج از دستگاه گذشتن آن از زیر هیتر یا همان فیوزینگ است. ورق کاغذ بعد از گذشتن از زیر این قطعه از دستگاه کپی خارج می شود. بد نیست بدانید هیتر دستگاه فتوکپی کانن قابل تعویض می باشد.

نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت است که درام  که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آن را بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن به وسیله ی فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و باعث حک شدن تصاویر یا متون بر روی کاغذ می شود ، در آخر کاغذ به وسیله غلطک خروجی خارج می شود.

تعمیرات هیتر کپی کانن باید توسط متخصصان و مهندسان مجرب انجام بشود. تعویض و یا تعمیر این قطعه اگر به درستی انجام نشود در کارایی دستگاه اختلال ایجاد می کند. در صورت بروز نشانه هایی از خرابی این قطعه برای تعمیر آن به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

هیتر دستگاه فتوکپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید.

دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی را به دست افراد متخصص بسپارید.

علائم خرابی هیتر دستگاه فتوکپی

یکی از علائم خرابی فیوزینگ دستگاه کپی کانن، وجود خطوط اضافه بر روی برگه می باشد. وقتی هیتر یا هر یک از قطعات داخلی آن دچار مشکل می شوند، فرآیند تثبیت تونر بر روی برگه نیز با اختلال همراه خواهد بود. اگر دستگاه شما با چنین اختلالی مواجه شد برای تعمیر آن تنها به افراد متخصص مراجعه کنید.

این قطعه داری حساسیت های بسیاری بوده و هرگونه تعمیرات ناآگاهانه برای آن اختلالات بسیاری را ایجاد می کند. به طور کلی وظیفه ی هیتر دستگاه فتوکپی کانن پخش تونر روی کاغذ و پختن یا تثبیت آن می باشد. هیتر آخرین مرحله ی تشکیل تصویر در دستگاه می باشد.

زمان تعویض هیتر دستگاه فتوکپی

در اغلب موارد تعویض هیتر دستگاه فتوکپی از طریق کد های اعلام شده در نمایشگر دستگاه کپی به کاربر هشدار داده می شود. علاوه بر این موارد در سایر موارد زمانی که شما خطوطی را روی برگه ی چاپ یا پرینت گرفته شده مشاهده کردید به این معنی است زمان تعویض هیتر دستگاه کپی رسیده است.

تکنسین های ما در مرکز تعمیرات کپی کانن می توانند تمام عیوب پیش آمده برای این قطعه و یا دستگاه کپی را به طور کلی برطرف کنند. تعویض هیتر دستگاه فتوکپی لازم است تنها توسط نیروی مجرب و متخصص انجام شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن

برای خرید هر کدام از تولیدات شرکت کانن می توانید به نمایندگی رسمی کانن مراجعه کنید. این نمایندگی مجاز تمام محصولات را با گارانتی به شما ارائه می کند، بنابر این شما می توانید با خیال راحت به خرید از این نمایندگی اقدام کنید و حضور مشاوران برتر در این نمایندگی امتیازی دیگر برای شما خریداران می باشد، با حضور در این نمایندگی می توانید تمام راهنمایی لازم برای خرید دستگاه مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنید. نمایندگی کانن در بخش های فروش و خدمات پس از فروش به خدمات دهی به کاربران گرامی پرداخته است.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن از پارت های مختلفی تشکیل شده است. تمامی امور ارائه شده در واحد تعمیرات کانن به صورت تخصصی و سازمان یافته می باشد. تعمیر قطعات برای تعمیرکاران در اولویت اول قرارا دارد اما در بعضی مواقع قطعات نیاز به تعویض دارند. تعویض قطعات نیز در این مرکز انجام می شود به این صورت که قطعه ی فرسوده با یک نمونه ی اورجینال جایگزین خواهد شد.

بهره مندی از مدرن ترین امکانات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در مدت زمانی کوتاه انجام شود. استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در این نمایندگی باعث شده است تا خدمات تعمیرات به صورت حرفه ای و تخصصی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

5/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩