اشتراک گذاری

تعمیر مین برد کپی کانن

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با دستگاه کپی که در مرکز تعمیر دستگاه کپی Canon ارائه می گردد تعمیر مین برد کپی کانن است که توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

کارشناسان واحد تعمیر مین برد کپی canon با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر مین برد کپی کانن، تست محتوایی و پایه ای اختلالات را جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی انجام می دهند و اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه را به بهترین شکل ممکن مرتفع می سازند.

تعمیر مین برد کپی کانن

واحد تعمیر مین برد کپی کانن

کارشناسان حاضر در واحد تعمیر مین برد کپی کانن از خبره‌ترین و مجرب‌ترین همکاران ما در حوزه تعمیرات کپی هستند. زیرا  تعمیر این بخش از دستگاه کپی –یعنی مین برد-، به دلیل حساسیت ویژه آن و تأثیر بر عملکرد سایر قطعات دستگاه کپی، نیازمند دانش فنی و مهارت بالای تعمیر است.

کارشناسان ما در واحد تعمیر مین برد دستگاه کپی کانن با استفاده از جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، اشکالات درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی گردانند.

خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیرات کانن در کنار بهره مندی از پیشرفته ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که در حوزه تعمیر مین برد کپی کانن به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می گردند.

شارژ تونر کپی کانن خودت رو به ما بسپار !

گارانتی و ضمانت تعمیر مین برد کپی کانن

پردازش عملیات دستگاه کپی بر عهدهmain board  است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه کپی بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی  قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود.

 تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیر مین برد کپی کانن است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد..

تعمیرات کپی کانن

دستگاه کپی کانن اگرچه از کیفیت ساخت و کانفینگ بالایی برخوردار است اما به دلایل متعددی نظیر عدم آشنایی کاربر با شیوه صحیح استفاده و یا نگهداری از دستگاه، استفاده از مواد مصرفی بی کیفیت، دستکاری های خودسرانه و … ممکن است دچار خرابی و اختلال در عملکرد گردد.

کاربران گرامی در صورت مواجه با هرگونه اشکال در دستگاه های کپی کانن می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست حضور کارشناس تعمیرات کپی کانن را در محل موردنظرشان ثبت نمایند.

بلافاصله پس از تماس کاربر، کارشناسان این مرکز به آدرس درج شده اعزام گشته و عملیات مورد نیاز جهت تعمیر مین برد کپی کانن و سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه را آغاز می نمایند.

متخصصان تعمیرات کپی کانن با بهره گیری از دانش روز و گذراندن آموزش دوره های تخصصی تعمیرات کانن، دستگاه های معیوب شما را، در اسرع وقت و با هزینه ای مبتنی بر نرخنامه مصوب تعمیر خواهند کرد.

تعمیرات کانن

نمایندگی تعمیرات canon امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد.

نمایندگی canon در ایران اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند.

 این مرکز جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات ساختار درونی خویش را به پارتهای متعددی تقسیم نموده است و در هریک از آنها سرویس های مرتبط با یکی از دستگاهها نظیر تعمیر مین برد کپی کانن را ارائه می دارد.

کاربران گرامی می توانند با حضور در هر یک از پارتهای مذکور خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و قطعه معیوب وجود نداشته باشد خدمات به صورت سرویس در محل ارائه می گردد. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است.  نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش کانن است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩