فروشگاه مرکزی کانن

فروشگاه مرکزی کانن عرضه کننده تمامی محصولات و لوازم جانبی این برند خوشنام، به علاقمندان است. کاربران و علاقمندان دستگاه‌های کانن می‌توانند با حضور در فروشگاه مرکزی کانن، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند.

فروشگاه مرکزی کانن با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌نام به‌ویژه محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ کانن معرفی و عرضه شده‌اند. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های خدمات پس از فروش برخی از مزیت‌های قابل توجه فروشگاه مرکزی canon است.

فروشگاه مرکزی کانن

مشاوره پیش از فروش محصولات کانن

احتمالاً شما نیز در صورتیکه قصد خرید محصول نسبتاً گران قیمتی را داشته باشید، پرس‌وجوهایی در ارتباط با کیفیت و عملکرد آن محصول خواهید داشت. صرف نظر از کیفیت و عملکرد محصول، آنچه که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول ساخته و نگرانتان سازد، تناسب محصول با خواست و نیازتان است.

در حال حاضر، با وجود کارشناسان زبدۀ فروش در فروشگاه مرکزی کانن این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، تخصصی‌ترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌های موردنیاز، جهت خرید یک محصول را دریافت نمایید. دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی کانن سبب می‌گردد تا خرید صورت گرفته، بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای شما داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید.

فروش انواع محصولات کانن

فروش انواع محصولات کانن – قدیمی ترین و جدیدترین آنها- در فروشگاه مرکزی تهران کمک سبب گشته تا مراجعان با یک بار حضور، موفق به تهیه و خرید تمامی مایحتاج شان گردند. حضور در این فروشگاه، خریداران را از جستجوهای کسالت بار جهت یافت یک محصول رها می‌سازد. زیرا تمامی آنچه که ممکن است از برند کانن در نظر داشته باشند در این مرکز عرضه شده است. سرویس‌های عرضه شده در این مرکز، عبارتند از:

  • فروش جدیدترین پرینترهای کانن (اعم از لیزری، چندکاره، جوهرافشان و … )
  • فروش دستگاه‌های کپی کانن
  • فروش مستقیم اسکنر کانن
  • عرضه جدیدترین و پرفروش ترین پروژکتورهای کانن
  • فروش مدلهای گوناگون دوربین کانن
  • عرضه جدیدترین اسکنرهای کانن

فروش قطعات جانبی محصولات کانن

فروش قطعات جانبی محصولات کانن یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز جهت رفاه حال مشتریان گرامی است. دارندگان دستگاه‌های کانن می‌توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش قطعات جانبی مورد نیازشان را تأمین و خریداری نمایند.

کلیه قطعات به فروش رسیده در فروشگاه مرکزی کانن ، شرکتی و ارجینال بوده و کیفیت آنها با گارانتی اصل بودن، تضمین می گردد. در ارتباط با فروش قطعات و لوازم جانبی کانن نیز، امکان ارائه مشاوره پیش از خرید وجود دارد.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن در ایران در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران خویش، تیمی از زبده‌ترین کارشناسان دو حوزه فروش و تعمیر را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنان نهاده است. تلفیق این دو مجموعه یعنی «کارشناسان زبده» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز در صدر ده مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش قرار گیرد.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی کانن در ایران بدلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. بخشی از تبحر کارشناسان تعمیر در نمایندگی کانن در ایران بدلیل حضور در دوره‌های تعمیر تخصصی است که از سوی مدیریت این مرکز در سیکل‌های شش و دوازده ماهه برگزار می‌گردند. خدمات مرتبط با فروش این برند نیز در فروشگاه مرکزی کانن ارائه می‌گردد. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می‌گردند.