اشتراک گذاری

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610 HS

مهم‌ترین ویژگی این مدل از دوربین کانن که در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی به بازار عرضه شده است، قدرت زوم بالای آن است. این ویژگی در کنار IS هوشمند دوربین که مانع  از افت کیفی تصاویر به سبب لرزش‌ها می‌گردد، کار با آن را برای کاربر بسیار شیرین خواهد ساخت. لرزشگیر این مدل، به شکلی خودکار حرکات دست و دوربین را تحلیل می‌کند و بر این اساس بهترین شیوه‌ی اصلاح و کنترل لرزش را اعمال می‌کند. بدنه‌ی این دوربین با ترکیبی از فلز و پلاستیک و در ابعادی به نسبت قطور در مقایسه با دوربین‌های دیگر ساخته شده است. اما این ابعاد در واقع به عنوان یک مزیت به خوش‌دست شدن و کاربردی بودن هرچه بیشتر آن کمک کرده است. این دوربین دارای وزنی معقول برای یک دوربین کامپکت یعنی ۱۹۱  گرم می‌باشد.

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610 HS

ویژگی های دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX610 HS

 صفحه نمایش ۳ اینچی در این مدل با رزولوشن بالای ۹۲۲ کیلو نقطه است. این صفحه نمایش لمسی نیست اما میزان روشنایی آن مکفی است و کار با آن را در هر محیطی امکانپذیر می‌سازد. تنها در محیط‌هایی با نور و روشنایی بسیار بالا امکان خوانش صفحه نمایش سخت می‌شود که این ضعف خاص این دوربین نیست و تقریباً ویژگی تمامی دوربین‌های کامپکت است.

در مورد کلیدهای تعبیه شده در این دوربین باید گفت که شاید شما نسبت به کاربرد یکی از کنترل‌گرهای این دوربین که در سمت راست نشیمن انگشت شست در عقب دوربین قرارگرفته است، نامأنوس باشید. این کلید درواقع یک کلید حالت‌های نوردهی یا عکاسی با سه حالت است، و برای گرفتن عکس باید این سوئیچ را بر روی پایین‌ترین وضعیت خود قرار دهید؛ زیرا این وضعیت، حالت عکاسی Smart Auto یا خودکار هوشمند پیش‌فرض دوربین  SX610 HS  است. در این وضعیت دوربین با تشخیص و آنالیز صحنه‌ای که می‌خواهید از آن عکس بگیرید، تنظیمات خود را به صورت خودکار اعمال خواهد کرد.

ویژگی جالب توجه این دوربین زوم خودکار آن است. زوم خودکار بدین معنی است که در زمان عکاسی، در صورت تشخیص یک چهره -چه آن چهره به دوربین نزدیک و چه دور باشد- به دوربین به سمت چهره زوم می‌کند تا چهره را در فریم و با یک اندازه ثابت نگه دارد. ویژگی زوم خودکار در دوربین SX610 کانن با فشار دادن کنترل چهار طرفه که در پشت دوربین قرار گرفته است فعال می‌شود. این کنترل چهار دکمه می‌بایست به سمت بالا فشار داده شود. فلش داخلی دوربین SX610 HS به صورت دستی فعال می‌شود و خودکار نیست. این سیستم حداقل به شما این اطمینان را می‌دهد که در میزان مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد و احتمال کار فلاش در زمانی که به آن نیازی ندارید به صفر می‌رسد.

ویژگی دیگر که در زمان حاضر برای دوربین‌های عکاسی ضروری به نظر می‌رسد قدرت اتصال به Wi-Fi است. که خوشبختانه در این مورد نیز شما نگرانی‌ای نخواهید داشت و طراحان این دستگاه آن را در زمره‌ی قابلیت‌های آن قرار داده‌اند. بنابراین شما می‌توانید پس از ثبت لحظات و خاطرات خود به سرعت آن‌ها را با دوستان  خود در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در مورد باطری این مدل باید گفت که از یک باتری شارژی لیتیوم – یون ۱۰۶۰ MA بهره می‌گیرد، که حدود ۲۷۰ شات را پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات اصلی دوربین کانن مدل Powershot SX610 HS

  • سنسور تصویر CMOS با دقت ۲۱ مگاپیکسل
  • لنز با بزرگنمایی ۱۸X
  • فیلم‌برداری به صورت ۱۰۸۰p
  • دارای باطری لیتیومی  NB-6LH
  • بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال
  • ضبط صدا به صورت مونو
  • خروجی HDMI و USB و خروجی تلویزیون و PictBridge

مزایای دوربین

  • زوم اپتیکال ۱۸ برابری
  • بهره‌مندی از  Wi-Fi و NFC
  • بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال
  •   ابعاد مناسب و تنوع رنگی
  •  ارزش متناسب در برابر قیمت

معایب دوربین:

  • حداکثر سرعت فیلم در این دوربین ۳۰ فریم بر ثانیه است.

مرکز تعمیرات کانن

در صورتی که با خواندن اطلاعات مذکور در این متن، هنوز شک و شبهه‌ای در مورد این دوربین و برخی از خصوصیات فنی و ظاهری آن در ذهن دارید می‌‌توانید از طریق تماس با نمایندگی کانن پاسخ سوالات خود را بیابید. به شما این اطمینان داده می‌شود که کارشناسان و متخصصان ما در مرکز تعمیرات کانن با دانش کافی و با صبر و حوصله‌ی بسیار بالا، پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩