نمایندگی ایسر در شهرستان ها

نمایندگی ایسر در شهرستان ها در راستای پاسخگویی به نیاز کاربرانی راه‌اندازی شده است که بدلیل نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، از خدمات استاندارد بی‌بهره مانده‌اند. دارندگان دستگاه‌های ایسر (کاربران محترم شهرستانی) می‌توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش، بر اساس دستورالعمل ذکر شده در وب سایت، نسبت به ارسال کالای خویش اقدام نمایند تا تخصصی‌ترین تعمیرات مرتبط بر روی دستگاه آنها اِعمال گردد.

نمایندگی ایسر در شهرستان ها با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در شهرستان ارائه نماید. قرارگیری «تخصصی‌ترین ابزار» در کنار «زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص‌ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس‌های مرتبط با محصولات ایسر در نمایندگی ایسر در شهرستان ها باشیم.

نمایندگی ایسر در شهرستان ها

چرا نمایندگی ایسر ؟

حتما این سوال برای شما مطرح است که چرا نمایندگی ایسر را انتخاب کنیم ؟ پاسخ سوال ساده است. اگر می خواهید خدمات تخصصی برای تعمیرات دستگاه های خود با برند ایسر دریافت کنید لازم است به مراکز مجاز مراجعه نمایید. نمایندگی ایسر ضمن ارائه خدمات در کارگاه های تخصصی و تجهیزات مدرن ، با ارائه ی گارانتی پس از تعمیرات ، خدمات خود را تضمین می نماید. اما فرض کنید اگر به یک مرکز غیر مجاز مراجعه کنید ضمن این که اطمینانی از اورجینال بودن قطعات ندارید هیچ تضمینی برای تعمیرات انجام شده وجود نخواهد داشت. حتی ممکن است دستگاه شما بعد از مدت زمان کوتاه با مشکلات جدی و جبران ناپذیر مواجه شود.

نمایندگی ایسر در اهواز

در صورتی که از دارندگان دستگاه های ایسر در اهواز می باشید و به تازگی شاهد اختلالاتی در دستگاه خود هستید با ما تماس بگیرید. جهت رفع اختلالات دستگاه ها و تولیدات برند محبوب ایسر در شهر اهواز می توانید به سادگی تنها با ثبت درخواست از سرویس های ویژه ی واحد تعمیرات نمایندگی ایسر بهره مند گردید. پس از ثبت درخواست، کلیه ی راهنمایی ها و اطلاعات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه معیوب از جمله هزینه های تخریبی و مدت زمان بازیابی با شما در میان گذاشته می شود. توصیه می شود چنانچه پس از بی دقتی خاصی چون اصابت ضربه و یا نفوذ مایعات دچار اختلال در کارکرد دستگاه ساخت ایسر گشته اید، حتما در فرآیند ثبت درخواست، کارشناسان ما را مطلع سازید. انجام مراحل تخصصی بازیابی دستگاه معیوب به صورت غیر حضوری در کارگاه های نمایندگی مرکزی ایسر شکل گرفته و سپس دستگاه تعمیر شده به درب منزل شما ارسال می گردد.

نمایندگی ایسر در شهر شیراز

نمایندگی ایسر در شیراز در دو حوزه ی فروش و تعمیر فعالیت حرفه ای دارد. کاربران شیرازی انواع تولیدات ایسر از جمله مدل های گوناگون لپ تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، آل این وان و پروژکتور این برند می توانند جهت بازیابی دستگاه های خود در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر به نمایندگی رسمی ایسر در شهر زیبای شیراز رجوع نمایند. کارشناسان ما در نحوه ی ارسال دستگاه معیوب به نمایندگی مرکزی شما را راهنمایی می کنند. خدمات تخصصی این مجموعه دارای هیچ گونه محدودیت خاصی نبوده و به کلیه ی مشکلات و عیوب محصولات ایسر اختصاص می یابد. لازم به ذکر است که با ارسال دستگاه معیوب خود به نمایندگی مرکزی می توانید تمامی خدمات و سرویس های ویژه ی مرتبط با تعمیرات را براساس پارامترهای استاندارد دریافت کنید.

نمایندگی مجاز ایسر در مشهد مقدس

یکی از اولویت های کاری نمایندگی ایسر، ارائه ی خدمات پشتیبانی و فروش در مشهد مقدس است. کاربران و متقاضیان ساکن در مشهد علاوه بر سفارش و خرید محصول ایسر مورد نظر خود، می توانند با ارسال دستگاه های معیوب ساخت ایسر به نمایندگی مرکزی این کمپانی در تهران از سرویس های ویژه ی بازیابی نیز بهره مند شوند. خاطرنشان می نماییم که پس از انجام اقدامات تعمیراتی، دستگاه به آدرس ثبت شده توسط شما ارسال خواهد شد. کلیه ی خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی مجاز ایسر برای کسب رضایت هر چه بیش تر هموطنان گرامی دارای گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر مرکز سخت افزار ایران می باشند.

نمایندگی رسمی ایسر در شهر اصفهان

نمایندگی ایسر در اصفهان ضمن برخورداری از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته به ارائه ی خدمات مرتبط با فروش، تعمیر، پشتیبانی و بازیابی می پردازد. شما کاربران گرامی تولیدات ایسر همواره می توانید با ثبت درخواست و ارسال دستگاه به نمایندگی مرکزی از خدمات غیرحضوری و تخصصی این مجموعه با صرف مدت زمان کوتاهی بهره مند گردید. نمایندگی مجاز ایسر با به کارگیری تکنیک های نوین تعمیراتی، تحت نظر کارشناسان ماهر انواع نسخه های گوناگون محصولات ایسر را در مطابق با کارکرد اولیه ی سیستم بازیابی نموده و تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص را برای کاربران عزیز اصفهانی پدید می آورد.

ویژگی‌های نمایندگی ایسر در شهرستان ها

ویژگی قابل توجه نمایندگی ایسر در شهرستان ها ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مدیریت این مرکز بدلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر را ، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر،گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی ایسر در شهرستان ها پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز خواهد رسید. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند.

در واحدهای تعمیرات ایسر در شهرستان ها تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌گردند. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات عرضه شده در این مرکز نظیر مواد مصرفی با درجه کیفی عالی و اورجینال ‌باشد. نمایندگی ایسر در شهرستان ها از مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر خودداری کرده که این امر ضامن کیفیت دستگاه شما پس از تعمیر خواهد بود. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی‌ترین پرسش‌ها و راهنمایی‌های ممکن را دریافت کنید.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در ایران در تلاش است تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات موردنیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آنها ارائه دهد. نمایندگی ایسر در شهرستان ها تجهیزات خویش را همگام با پیشروی‌های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.

این مرکز در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید. مدیریت نمایندگی ایسر همگام با سازمان‌های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می‌گردند.

  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی ایسر در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • بسته‌بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس‌های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی ایسر در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی ایسر در شهرستان ها (نگهداری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب‌یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا