تعمیر ایسر
تعمیرات ایسر

تعمیرات ایسر

مرکز تعمیرات ایسر با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات ایسر را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. واحد تعمیرات ایسر به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب اتحادیه به هموطنان گرامی دارد.

تعمیرات و سرویس ایسر در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های ایسر اعم از موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ و … را شامل می‌گردد. کارشناسان ما در در نمایندگی ایسر ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در این تجهیزات، ارائه‌ دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آنها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می افزایند.

کارشناسان ما در مجموعه بازسازی و بازیابی ایسر طی دوره های تخصصی-آموزشی و زیر نظر اساتید مجرب، با ساختار و عملکرد دستگاه های گوناگون ایسر آشنا شده و شیوه های نوینی را در تعمیر و اصلاح هر یک از آنها آموخته اند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، سبب گشته تا ضمن سرعت بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا نیز بهبود و ارتقاء یابد.

خدمات نمایندگی تعمیرات ایسر

در صورتی که دستگاه شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات ایسر نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. نمایندگی نمایندگی تعمیرات ایسر، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات قابل دریافت در نمایندگی تعمیرات ایسر عبارت است از: تعمیر لپ تاپ ایسر (شامل تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر، تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ و …)، تعمیر آل این وان ایسر (شامل تعمیر و تعویض فن، ال سی دی، وایرلس و …)، تعمیر پروژکتور ایسر (شامل تعمیر و تعویض لنز، لامپ و … )، تعمیر تبلت ایسر (شامل تعمیر و تعویض باتری تبلت، دوربین تبلت، تاچ تبلت و ….)، تعمیر موبایل ایسر (شامل تعمیر و تعویض گلس گوشی ایسر، تعمیر و تعویض تاچ گوشی ایسر، تعمیر دوربین، اسپیکر و …)، تعمیرات مانیتور و تی وی مانیتور ایسر و  … .

واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر

تنوع بالا و تعداد بیشمار تولیدات ایسر مدیریت نمایندگی ایسر در ایران را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات ایسر را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر نمایندگی ایسر در ایران متشکل از پارت های تخصصی بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به کاربران ارائه می گردد. شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های ایسر که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی ایسر در ایران از تعمیرات  تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی ایسر در ایران به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ایسر در ایران بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی ایسر و واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر به بخش زیر مراجعه نمایید.

اخبار نمایندگی ایسر

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ایسر به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تولیدات ایسر می ‌باشند. با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات ایسر بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند.

تعمیرات ایسر در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات ایسر به اثبات رسیده است. کارشناسان مرکز تعمیرات ایسر با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های ایسر و تدوین اشکالات شایع در آنها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات ایسر بسته‌‌اند.

شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت بخشی و تعمیر تخصصی دستگاه های ایسر قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش اخبار مرکز تخصصی ایسر ، آخرین رویدادهای مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر

نخستین مرحله در تعمیرات ایسر عیب یابی صحیح و انتخاب بهترین روش جهت رفع عیوب ایجاد شده در دستگاه است. عیب یابی صحیح و تخصصی دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان بخش مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند.

در سخنی کوتاه با مشتریانی که به مراکز غیرمجاز مراجعه نموده اند می‌توان به اشتباهات فاحش تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه برخی مراکز در زمینه تعمیرات ایسر و اصلاح آنها پی برد. عموماً کادرهای فنی فعال در این مراکز، به دلیل عدم مهارت و تجربه و نیز نداشتن تخصص مربوطه، ضربات جبران ناپذیری به قطعات و سیستم دستگاه ها وارد می ‌کنند.

گزارش‌ های متعددی نیز از تعویض قطعات در این مراکز وجود دارد که بررسی ‌های ثانویه نشان داده است نیازی به تغییر و جابجایی آنها‌ وجود نداشته و دستگاه‌ با همان قطعه‌ اصلی قادر به کار بوده است. به عبارتی دیگر تغییر و تعویض بسیاری از قطعات در این مراکز بدون ضرورت صورت می‌ گیرد و قطعات جایگزین نیز عموماً تقلبی و با کیفیت پایین گزارش شده‌اند.

به‌ منظور پیشگیری از وقوع چنین رویدادهایی، مرکز تعمیرات ایسر پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا و ابزارآلات تخصصی تعمیر و ترمیم را در اختیار مهندسان و متخصصان این شرکت قرار داده است تا با تلفیق این دو مجموعه، فضایی کارآمد و تخصصی در حوزه تعمیرات و سرویس ایسر به وجود آورد.کاربران گرامی می توانند به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر مراجعه کرده و برخی از مطالب مرتبط با این حوزه را دریافت نمایند.

جدیدترین محصولات ایسر

فعالیت شرکت چند ملیتی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور و …. است. این کمپانی در زمینه تولید سرور و سیستمهای ذخیره سازی، پروژکتور، اسمارت فون‌، تلویزیون های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد. برخی شرکت‌های کامپیوترسازی اروپا همانند  Gateway، Packard Bell، eMachines برخی قطعات خود را از این شرکت تأمین می‌کنند.

مدیران ایسر در جشن چهل سالگی این برند در ایران عنوان داشته اند که ایسر در حال حاضر از نظر میزان فروش چهارمین برند خاورمیانه به‌حساب می‌آید. آنها قصد دارند با تمرکز و فروش بیشتر در بازار ایران، سهم بیشتری از این بازار کسب کنند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ایسر آشنا شوید. تمامی محصولات ایسر در بدو ورود به بازار داخلی کشور، توسط مهندسان و کارشناسان نمایندگی ایسر در ایران آنالیز گشته و ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید نتایج بررسی‌ها و آنالیزهای صورت گرفته را با مراجعه به این بخش مشاهده نمایید.

سوالات متداول تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در ایران در تلاش است تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات مورد نیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آنها ارائه دهد. نمایندگی ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.

نمایندگی ایسر در ایران در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید.

ما در بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسر شرایطی فراهم ساخته ایم تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما هموطنان گرامی درباره ساختار، پیکر، اشکالات و عیوب احتمالی پیش آمده در دستگاه های ایسر باشیم. پاسخگویی و راهنمایی کارشناسان ما سبب می گردد تا شما کاربران گرامی در صورت برخورد با کوچکترین اشکال در دستگاه ناچار به مراجعه به مراکز تعمیرات ایسر نگردید.

با مراجعه به این بخش شما می‌توانید ضمن مطالعه دیگر پرسش‌های طرح شده از سوی کاربران، سوالات خود را با مهندسان نمایندگی ایسر در میان گذاشته و پاسخهای مورد نیاز خویش را دریافت دارید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات و سرویس های تعمیر دستگاه های هوشمند الکترونیکی، ارتباطی و خانگی است. این مرکز جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، زبده ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان نهاده است. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، این مرکز را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است.

خدمات ارائه شده در مرکز سخت افزار ایران در برگیرنده تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه های هوشمند و الکترونیکی امروزی اعم از گردگیری، بازسازی، تعویض، تعمیر و … است. از همین رو کاربران دستگاه های هوشمند خانگی و ارتباطی می توانند در صورت نیاز به هریک از آنها، به این مرکز مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات ممکن را دریافت نمایند.مرکز سخت افزار ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.