اشتراک گذاری

تعویض فن لپ تاپ دل

فن لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که نقش بسزایی در دوام کیفیت و عمر مفید لپ تاپ دارد. عدم توجه به این قطعه و ترک سرویس های دوره ای آن، نه تنها سبب آسیب به این بخش از دستگاه می گردد، بلکه به مرور، استهلاک سایر اجزا را در پی خواهد داشت.

در شرایطی که فن لپ تاپ مورد سرویس قرار نگیرد، و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای درون لپ تاپ را از دست می دهد و از کار می افتد. خوشبختانه این بخش از دستگاه را می توان در صورت خرابی کامل، تعویض کرد تا مجدداً تهویه درست و تنظیم دمای دستگاه، انجام شود.

تعویض فن لپ تاپ کار ساده ای و کم هزینه ای است که اگرچه امکان انجام آن توسط خود کاربر هم میسر است اما پیشنهاد ما مراجعه به یکی از تعمیرگاه های مجاز و استاندارد است. زیرا کارشناسان حاضر در این مراکز هم از تجربه کامل برخوردارند و هم تجهیزات مورد نیاز جهت این کار را در اختیار دارند.

دارندگان لپ تاپ های دل می توانند تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل را با حضور در نمایندگی دل دریافت نمایند. کلیه خدمات ارائه شده، از جمله خدمات مرتبط با تعویض فن لپ تاپ دل در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تصویر ندادن مانیتور

واحد تعویض فن لپ تاپ دل

پارت تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل یکی از پارت های فعال در این نمایندگی است که تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش را به متقاضیان ارائه می دهد. البته از آنجا که تعمیر فن معیوب و از کار افتاده کار چندان بصرفه‌ای نیست، غالب سرویس های ارائه شده در این واحد مربوط به تعویض فن لپ تاپ دل است. تشخیص این مسئله که آیا امکان تعمیر فن لپ تاپ دل وجود دارد یا خیر، با بررسی کارشناسان سخت افزاری تعیین شده و به دارنده دستگاه اعلام می گردد.

تلاش کارشناسان ما آن است تا حتی‌الامکان قطعه معیوب تعمیر شود تا دستگاه با قطعات اورجینال و اصلی خود به کار ادامه دهد. اما در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ دل بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

فن لپ تاپ دل

سیستم خنک‌کننده متشکل از دو جزء است؛ فن و سینک. فن همان پره ای است که احتمالا صدای چرخشش را در حین کار شنیده اید. سینک هم لوله هایی است که به فن چسبیده و بر روی CPU و چیپ ها قرار میگیرد. کارکرد فن آن است که گرمای چیپ ها را توسط سینک دریافت کند و به خارج از دستگاه انتقال دهد.

فن ها معمولاً دارای دو مدل مکنده و دمنده هستند. فن های دمنده با کشیدن هوای خنک از بیرون سیستم سبب خنک شدن سیستم میشوند و فن های دمنده، گرمای تولید شده توسط سیستم را به بیرون از سیستم انتقال می‌دهند که در هر دو صورت سیستم خنک می‌شود.

بد نیست بدانید که گرمای تولید شده توسط چیپ ها از طریق خمیری به نام سیلیکون به سینک و از سینک به فن منتقل می شود. بدیهی است خرابی فن درطولانی مدت، سبب می گردد تا گرمای تولید شده توسط قطعات لپ تاپ در درون دستگاه باقی بماند و تهویه هوای درون لپ تاپ به درستی انجام نشود.

بهتر است مشکلات ایجاد شده در فن در اسرع وقت رفع گردند. زیرا بی توجهی به آنها در طولانی مدت، اشکالاتی را در قطعات اصلی دستگاه من جمله سی پی یو و … ایجاد خواهد کرد. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل در مرکز تعمیرات Dell قابل دریافت است.

در این مرکز، تلاش شده تا در فرآیند تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل از قطعات اصل و اورجینال شرکتی استفاده شود تا دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد.

تعویض فن لپ تاپ دل

نکاتی در ارتباط با فن لپ تاپ:

  • بهتر است برای سیستم خود از خنک کننده های اکسترنال استفاده کنید.
  • از بردن سیستم خود در محیط های نامناسب پرهیز کنید.
  • هر از چند گاهی سیستم خود را برای اورحال کردن به یک مجموعه ی معتبر ببرید و از آنان درخواست کنید تاسیستم شما را به صورت عمقی گرد گیری کنند.
  • بیشتر لپ تاپ ها به برنامه های جانبی اجازه کنترل سرعت فن لپ تاپ را می دهند؛ سرعت کم تر فن با صدای کمتری هم همراه است. البته به یاد داشته باشید که با کم کردن سرعت فن لپ تاپ حرارت بالا رفته و در درازمدت مشکلاتی برای دستگاه شما به وجود می آید.
  • در صورتی که بازی میکنید یا از نرم افزار های رندرینگ و گرافیکی مانند فتوشاپ و CAD استفاده میکنید، استفاده از خمیر سیلیکون کاملا اجباری است. این خمیرها که با نام خمیر حرارتی سی پی یو نیز شناخته میشوند، در بازار موجودند. عملکرد آنها به صورتی است که میتواند تا ۱ الی ۲۰ درجه سانتی گراد دمای سی پی یو را پایین آورد. مشاوره های بیشتر جهت این کار را می توانید از کارشناسان ما در پارت تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل دریافت نمایید.
  • SSDها بسیار بهتر از هارد دیسک های سنتی هستند. این هارد دیسک ها که تقریبا هارد دیسک های HHDرا از میدان بازار فروش خارج کرده اند، تاثیر عجیبی بر روی سرعت سیستم و صدای فن میگذارند. با انجام این تغییر کوچک بر روی لپتاپ خود و جا بجا کردن هارد SSD با HHDشاهد عملکرد مثبت فوق العاده ی سیستم خود باشید.
  • بهتر است جهت تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل خود به مراکز استاندارد و مجاز این حوزه مراجعه نمایید و از دستکاری دستگاه که عمدتاً خرابی دوچندان را در پی دارد پرهیز کنید.

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ دل یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. در پارت تعمیرات لپ تاپ دل تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار حضور دارند و تخصصی ترین اقدامات را بر روی لپ تاپ های از کار افتاده دل اعمال می نمایند.

استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این پارت سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند و به سبب انجام سرویس ها و گردگیری های تخصصی، تا مدت ها دچار اشکال نشوند. خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض فن لپ تاپ دل را شامل می گردد.

دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کلیه اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهبود کیفیت دستگاه خویش باشند.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی دل در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران با اعتقاد به این باور که همواره حق با مشتری است، تکاپوی خویش را در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری نهاده است. نمایندگی دل در ایران در «بخش فروش»، عرضه کننده تولیدات دل و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات دل از جمله خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض فن لپ تاپ است که در بخش های فوق به آن پرداخته شد.

این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می گردند.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩