فروشگاه مرکزی دل

فروشگاه مرکزی دل ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و عرضه محصولات دل به مراجعان محترم است. متقاضیان خرید دستگاه‌های دل –اعم از لپ‌تاپ، تلویزیون، مانیتور و .. می‌توانند پس از حضور در فروشگاه مرکزی دل، و ارزیابی دستگاه، کالای مورد نیاز خویش را تهیه نمایند.

در صورت نیاز مراجعان به دریافت مشاوره‌های پیش از خرید، این امکان نیز فراهم گشته است تا مشاوره‌های مورد نیاز به مراجعان محترم ارائه گردد.

دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی دل سبب می‌گردد تا خرید صورت گرفته، بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای شما داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید.

شایان ذکر است کلیه دستگاه‌های عرضه شده در فروشگاه مرکزی Dell، مشمول گارانتی اصل بودن کالا و ضمانت‌نامه مکتوب است.

عرضه تمامی تولیدات دل، همگی در یکجا، آن هم با قیمت مصوب شرکتی، خریداران محترم را از گشت و گذارهای زمانبر، رهایی داده و این فرصت را فراهم می‌سازد تا با دریافت تمامی خدمات پس از فروش، با صرف مدت زمانی اندک و به بهترین نحو ممکن، دستگاه مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

فروشگاه مرکزی دل

مشاوره پیش از فروش محصولات دل

فروشگاه مرکزی دل تیمی از برترین کارشناسان حوزه فروش را به همکاری فراخوانده است تا مراجعان و مشتریان محترم قادر باشند با دریافت تخصصی‌ترین مشاوره‌های پیش از خرید، با آگاهی تمام و بی هیچ شک و ابهامی، نسبت به خرید محصول مورد نیازشان اقدام نمایند.

برخی از خدمات مرتبط با مشاوره پیش از فروش محصولات دل که در فروشگاه مرکزی دل به مراجعان ارائه می‌گردد عبارتند از:

شرح ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هر یک از دستگاه‌های دل، توضیحاتی در مورد ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش، مقایسه دستگاه مورد نظر با دستگاه‌های هم رده در برندهای دیگر، ارائه توضیحاتی در مورد شیوه استفاده و نگهداری از دستگاه،مشاوره در زمینه ویژگی‌های فنی و تخصصی کالای مورد نظر، ارائه اطلاعاتی در زمینه ارزش خرید محصول، زمان سرویس، گردگیری و ….

فروش انواع محصولات دل

  • فروش پرینتر و کپی دل و تمامی مواد مصرفی این دو دستگاه
  • فروش دسکتاپ دل
  • فروش مادربرد دل
  • فروش مانیتور دل و لوازم جانبی آن
  • عرضه جدیدترین تبلت‌های دل
  • فروش پروژکتور دل و تمامی تجهیزات، لوازم و قطعات جانبی پروژکتور دل
  • فروش لپ‌تاپ دل
  • فروش قطعات و لوازم جانبی لپ‌تاپ
  • فروش آل‌این‌وان دل و تمامی قطعات و تجهیزات جانبی آن

فروش قطعات جانبی محصولات دل

فروشگاه مرکزی دل در راستای تأمین نیاز آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده‌شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات است، درصدد برآمده تا بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات نمایندگی مجاز دل اختصاص دهد.

کاربران دستگاه‌های دل می‌توانند در صورت نیاز به هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه‌های مورد استفاده شان، به فروشگاه مرکزی دل مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنیازشان اقدام کنند.

خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه ها نیز با حضور در مرکز تعمیرات دل قابل دریافت است.

فروش قطعات جانبی محصولات دل

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت‌های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می‌گردد.

تمامی خدمات نمایندگی دل در ایران بدست کارشناسانی ارائه می‌گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه‌های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران در «فروشگاه مرکزی دل»، عرضه کننده تولیدات دل و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دل است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می‌گردند.