اشتراک گذاری

تعمیر فن لپ تاپ ایسر

تعمیر فن لپ تاپ ایسر از خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر است که زیر نظر کارشناسان و فنی کاران ارشد این حوزه انجام می شود. فن لپ تاپ قطعه بسیار مهمی است که باعث می شود لپ تاپ ایسر به خوبی و بدون مشکل کار کند.

به همین دلیل است که کارکرد خوب لپ تاپ ایسر، ارتباط مستقیمی با فن و سیستم خنک کننده آن دارد. علاوه بر اینکه سیستم خنک کننده و فن لپ تاپ در روند کارکرد سیستم بسیار تاثیر گذار است، سبب افزایش عمر لپ تاپ هم می شود.

 برای تعمیر فن لپ تاپ ایسر در نظر داشته باشید که پس از گذشت مدتی و با استفاده مکرر از لپ تاپ ایسر و با قرار دادن سیستم در شرایط نامناسب، فن لپ تاپ ایسر گرد و خاک می گیرد و دیگر نمی تواند سیستم را خوب خنک کند.

اگر زود متوجه این موضوع شوید و در صدد رفع آن برآیید، مشکل با تمیز کردن یک فن و نهایتا تعویض آن برطرف می شود .در صورتی که متوجه این مشکل نشوید، سیستم شما خنک نمی شود و ممکن است CPU و یا قطعات دیگر بسوزد و از کار بی افتد که در این صورت دچار دردسر بزرگی خواهید شد .

تعمیر فن لپ تاپ ایسر

روند تعمیر فن لپ تاپ ایسر

سیستم خنک کننده لپ تاپ شامل دو قسمت فن و سینک می شود. فن همان پره ای است که چرخش آن را می بینید و صدایش را می شنوید و سینک هم لوله هایی است که به فن چسبیده و بر روی CPU و چیپ ها قرار می گیرد .

کارکرد این قسمت به این گونه است که سینک ها گرمای روی چیپ ها را دریافت کرده و به فن منتقل می کنند و فن نیز با چرخش خود، گرمای سینک را گرفته و به بیرون منتقل می کند .اگر فن لپ تاپ ایسر خراب باشد، تمام این زنجیره مختل می شود و به سرعت باید فکری برای تعمیر فن لپ تاپ ایسر کنیم.

چگونگی تعمیر فن لپ تاپ ایسر

فن لپ تاپ دو مدل مکنده و دمنده دارد. فن های دمنده با کشیدن هوای خنک از بیرون سیستم باعث خنک شدن سیستم می شوند و فن های دمنده، گرمای تولید شده توسط سیستم را به بیرون از سیستم انتقال می دهند که در هر دو صورت سیستم خنک می شود.

بهتر است بدانید که گرمای تولید شده توسط چیپ ها از طریق خمیری به نام سیلیکون به سینک و از سینک به فن منتقل می شود. یک کارشناس باید برای تعمیر فن لپ تاپ ایسر با همه این ویژگی ها آشنا باشد تا بتواند به خوبی از پس این تعمیر برآید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر در واحد اختصاصی ایسر و با رعایت همه اصول و استانداردهای لازم انجام می شوند. متخصصان ما در این واحد تعمیراتی از میان افراد زبده و کارآمدی انتخاب شده اند که برای فعالیت در این مرکز آزمون های بسیار سخت و پیچیده ای را گذرانده اند. مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر با استفاده از آرشیوی مجهز و اصل از قطعات جانبی، می توانند همه سرویس های مربوط به تعویض را هم به طور ویژه و با بالاترین کیفیت ارائه دهند.

تعمیرات ایسر

واحد تعمیرات ایسر متشکل است از بخش های تعمیراتی تخصصی و حرفه ای که هر کدام وظیفه خاص و منحصر خود را انجام می دهند. این واحد تعمیراتی با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و سازگار با تکنولوژی های به کار رفته در تولیدات ایسر، می تواند صفر تا صد همه اختلالات در هر یک از دستگاه های ایسر را شناسایی و برطرف کند.

کارشناسان و تعمیرکاران ما در واحد تخصصی ایسر به همه کاربران اطمینان می دهند که در هیچ مرکز تعمیراتی دیگری، نمونه خدمات ارائه شده در این مرکز را مشاهده نخواهند کرد و سرویس های تعمیراتی این واحد معتبر و استاندارد، تماما منحصر و ویژه همین مرکز است.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر درگاه امن و مورد اطمینانی است که به راحتی می تواند همه نیاز های کاربران ایسر را برطرف کند. این نمایندگی فعال در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش، با اقدامات قانونی خود، این توانایی را دارد که بهترین و کامل ترین خدمات پس از فروش را در اختیار کاربران بگذارد.

نمایندگی ایسر اهداف ارزنده ای را در نظر دارد که برای دستیابی به آنها تلاش می کند در درجه اول رضایت کاربران را کسب کند و به دنبال آن سایر پله های موفقیت را طی کند. در این نمایندگی می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای تخصصی، بهترین انتخاب و تصمیم را داشته باشید و با آگاهی و دانش کافی اقدام به خرید کنید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩