جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر سینمای خانگی در محل

مرکز تعمیرات تلویزیون ما در تهران و کرج با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین زبده و ماهر به شما کمک می کند که در صورت بروز هرگونه مشکل در تجهیزات سینما خانگی خود، آن را حل کنید.

تعمیر سینما خانگی

آیا می دانید سینما خانگی از چه بخش هایی تشکیل می شود؟آیا با علائم و نشانه های خرابی اجزای سینما خانگی آشنایی دارید؟ آیا می دانید راهکارهای تعمیر سینما خانگی کدامند؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حتما می دانید سینما خانگی از بخش ها و اجزای مختلفی تشکیل می شود. این بخش ها شامل یک دستگاه تلویزیون، چند بلندگو، ساب ووفر، دستگاه پخش DVD و یک بخش منبع صوتی و تصویری است. مجموعه ای این قطعات در کنار هم به شما اجازه می دهند که لذت تماشای یک فیلم سینمایی در کنار خانواده خود را تا چندین برابر افزایش دهید. 

اما قطعات این اجزای اصلی ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به بحث درباره رایج ترین خرابی های سینما خانگی و راههای تعمیر آنها بپردازیم.

تعمیر سینما خانگی در منزل

سینما خانگی از اجزای و قسمتهای مختلفی تشکیل می شود. هر کدام از قطعات این بخش ها در صورت خرابی ممکن است نیاز به انتقال به مرکز تعمیر داشته باشند. این کار بسیار زمان بر، هزینه بر و پر دردسر است. در صورتی که استفاده از خدمات تعمیر در منزل می تواند بسیار به صرفه و مفید باشد.

متخصصان و تکنسین های ما در بخش تعمیرات تلویزیون می توانند به شما کمک کرده و خدمات تعمیر سینما خانگی در منزل به شما ارائه دهند. آنها با استفاده از دستگاههای پیشرفته و تخصصی به شما این امکان را می دهند که با خیال آسوده و با صرف هزینه کم در کوتاه ترین زمان سینما خانگی خود را تعمیر نمایید.

برای ثبت سفارش تعمیرات تلویزیون در تهران  اینجا کلیک کنید.

گام اول در تعمیر قطعات خراب و آسیب دیده قطعات و اجزای سینما خانگی عیب یابی است. متخصصین تیم ما ابتدا قطعه معیوب را بررسی و از آن عیب یابی می کنند. سپس آنها با توجه به میزان خرابی اقدام به تعویض و تعمیر این قطعات خراب در اجزای سینما خانگی می پردازند

برای مطالعه درباره برخی از مشکلات مربوط به قسمت تلویزیون است به بخش مشکلات تلویزیون مراجعه کرده و این مقاله را مطالعه نمایید.

ایرادات رایج سینما خانگی کدامند؟

چندین ایراد رایج  ممکن است در سینما خانگی بروز کند. این ایرادات عبارتند از:

تعمیر سینما خانگی خرابی که روشن نمی شود

اگر  سینمای خانگی شما خاموش شده و دیگر روشن نمی شود،  این مشکل میتواند چندین دلیل مختلف به همراه داشته باشد. مشکل می تواند از اتصالات و کابل ها باشد. گاهی ایراد از پریزهای برق و دوشاخه هست که باید از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کرد.

آمپلی فایرها از دیگر قطعات اصلی و کلیدی هستند که  ایجاد خرابی در آنها ممکن است باعث بروز این مشکل شود. از دیگر دلایل بروز این مشکل می توان به خرابی برد اشاره کرد.

تعمیر خاموش شدن سینمای خانگی

یکی دیگر از مشکلات رایج سینما خانگی خاموش شدن آن در حین استفاده  به صورت ناگهانی است. مهم ترین دلیل این مشکل وجود نقص در فن است. فن یکی از قطعاتی است که حرارت را کاهش می دهد. اگر این قطعه دچار مشکل و ایراد شود، حرارت بالا رفته و باعث خاموش شدن سینمای خانگی می شود. بنابراین، نیاز به تعویض فن سینمای خانگی به وجود می آید.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است موجب بروز این ایراد شود، بروز مشکل، اتصال و یا قطعی آمپلی فایر است. برای تعمیر سینما خانگی این قطعات باید سریعا تعمیر و یا تعویض شوند.

تعمیر قطع شدن صدای سینما خانگی

قطع شدن صدای سینما خانگی یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است رخ دهد. برای رفع این مشکل ابتا باید قطعات مرتبط با صدا را چک و بررسی کرد. این قطعات شامل باندها و اسپیکرها می شوند. گاهی ممکن است سیم این تجهیزات اتصالی کرده و یا قطع شده باشد. در صورت وجود ایراد در این تجهیزات باید اقدام به تعمیر باند و اسپیکر و یا تعویض آنها نمایید.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است منجر به قطعی صدا شود، وجود ایراد در اتصالات کابل ها است. باید مطمئن شوید کابل ها به درستی در جای خود قرار گرفته و متصل شده اند. در غیر اینصورت مشکل قطعی صدا به وجود خواهد آمد.

تعمیر خوانده نشدن سی دی یا دیسک

اگر با این مشکل مواجه هستید، ممکن است ارورهایی همچون cannot play و یا no disc مواجهه خواهید شد. در این شرایط ایراد اصلی از اپتیکال پلاک دستگاه است. در این حالت پردازش گرها دچار مشکل شده و نمی توانند دیسک را خوانده و پردازش کنند. بعلاوه تجمع گرد و خاک در اطراف اپتیکال پلاک می تواند باعث بروز این مشکل شود.

تعمیر نبود تصویر در سینما خانگی

نبودن تصویر در سینما خانگی می تواند به دو دلیل اصلی رخ دهد.

1.اتصالات و کابل های ورودی و خروجی دچار مشکل شده اند .

  1. تنظیمات به صورت نادرستی صورت گرفته اند و باعث خطا می شوند.

در این حالت باید کابل ها، اتصالات، پورهای ورودی و خروجی را بررسی کرده و از اتصال صحیح آنها مطمئن شوید. بعلاوه تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و در صورت تکرار مشکل دستگاه را ریست کنید.

تعمیر قطع و وصل شدن ساب ووفر

قطع و وصل شدن ساب ووفر نیز همانند مشکلی قبلی به دو دلیل اصلی مشکل در اتصالات و ورودی ها و تنظیمات نادرست صورت می گیرد. بنابراین، رفع آن  نیازمند بررسی کابل ها و چک کردن تنظیمات است

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر موبایل به همراه گارانتی خدمات
تعمیر موبایل (تهران،کرج،مشهد و سایر شهرستان ها)