اشتراک گذاری

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر در بالاترین سطح کیفی و در سریع‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان ما در مجموعه تهران کمک انجام می‌شود. اگر لپ تاپ ایسر شما دچار خرابی در بخش سخت افزاری یا نرم افزاری شده است، شما می‌توانید به مجموعه تهران کمک مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مرتبط با لپ تاپ خود را دریافت نمایید. در صورتی که به هر دلیل امکان انتقال لپ تاپ به این مجموعه را نداشتید، پیشنهاد ما استفاده از سرویس «تعمیر در محل لپ تاپ» است. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات لازم جهت بهسازی عملکرد دستگاه را انجام می‌دهند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه تعمیرات لپ تاپ ایسر عبارت است از: بازیابی اطلاعات لپ تاپ (این سرویس در مرکز انجام می‌شود زیرا امکان جابجایی تجهیزات بازیابی وجود ندارد)، تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، عیب یابی و تعمیر مادربرد لپ تاپ، تعمیر کارت گرافیک، تعمیر اسپیکر لپ تاپ و … . تمامی این خدمات همراه با گارانتی معتبر و ضمانت نامه انجام می‌پذیرد.

تعمیرات لپ تاپ ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر در محل

تعمیر هر یک از اشکالاتی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم، نیازمند دانش و تخصص است. بنابراین اگر زمان کافی برای حضور در شعبه را ندارید، سعی نکنید خودتان کاری برای مشکل انجام دهید. کافی است با اپراتورهای نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر تماس گرفته و درخواست تحویل دستگاه در محل ثبت کنید.

به این ترتیب بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب، تکنسین به محل اعزام شده و دستگاه را به شرکت می آورد. زمانی که عیب یابی انجام شد، به شما اطلاع داده خواهد شد که چه پروسه ای برای تعمیر دستگاه نیاز است.

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و تعمیراتی که بر روی آن انجام می‌شود متفاوت است. با این وجود اگر از نوع اشکال پیش آمده در لپ تاپ خود اطلاع دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با بخش پشتیبانی تماس گرفته و بازه قیمتی تعمیر را جویا شوید. توصیه می‌شود در طول این تماس، مدل دستگاه، نوع خرابی پیش آمده در آن و پیشینه تعمیرات را با کارشناس مربوطه درمیان بگذارید.

توجه داشته باشید که این هزینه اعلام شده تقریبی است (به دلیل عدم بررسی حضوری دستگاه). برآورد هزینه قطعی تعمیر تنها پس از بررسی دستگاه، مدل دستگاه و عیب یابی آن انجام پذیر است. خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر چه در بخش نرم افزاری و چه در بخش سخت افزاری دارای گارانتی معتبر و بر اساس نرخنامه مصوب است.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر، ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر انواع لپ تاپ acer هم در بخش سخت افزاری و هم در بخش نرم افزاری است. کاربران لپ تاپ های ایسر می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه ایراد و یا خرابی در لپ تاپ خود به مجموعه تعمیرات لپ تاپ ایسر مراجعه کرده و جهت تعمیر دستگاه خود اقدام نمایند.

اقداماتی مثل بروز رسانی و نصب سیستم عامل، بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم، نصب برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات تصویر، رفع مشکلات بوت، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر اسپیکر، تعویض فن، تعمیر لولا، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر و تعویض بدنه و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر است.

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسر شامل چه مراحلی می شود ؟

لپ تاپ های ایسر دارای ساختار باکیفیتی هستند و به ندرت دچار اختلالات سیستماتیک می شوند. اما این مسئله بدان معنا نیست که لپ تاپ های ایسر کاملا مصون از خطا و ایرادات فنی می باشند. هر رایانه ای پس از مدتی استفاده در اثر باگ های نرم افزاری، بی احتیاطی کاربر، استهلاک اجزای درونی و ویروس های موجود در فضای اینترنت از کیفیت اصلی خود دور می شود. با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر می توانید مطمئن باشید که کلیه ی اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری احتمالی به بهترین شکل ممکن برطرف خواهند شد.

کافی است یکی از شعب این دپارتمان تخصصی را انتخاب کنید تا پروسه ی ترمیم و بازیابی کیفیت لپ تاپ ایسر آغاز شود. مراحل عیب یابی با بررسی ریزبینانه و دقیق وضعیت کلی لپ تاپ توسط کارشناسان مجرب شکل می گیرد. پس از اطلاع رسانی های لازم در خصوص هزینه ی تعمیرات و نوع مشکل موجود در دستگاه، تعمیر با به کارگیری آخرین تکنیک های کاربردی و نیز تجهیزات پیشرفته انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که اگر در این بین تعویض قطعه ی خاصی نیز ضروری باشد، جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه صورت می پذیرد.

مشکلات رایج لپ تاپ ایسر

گرمای بیش از حد لپ تاپ ایسر

بسیاری از برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند می‌توانند باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر شوند. برای رفع این مشکل همه برنامه های باز شده را ببندید، لپ تاپ را دوباره راه‌اندازی کنید و بررسی کنید که آیا صدای فن کاهش می‌یابد یا خیر. مورد دیگری که می‌تواند باعث این اتفاق شود غیرکاربردی بودن فن است.

فن غیر کاربردی هم می‌تواند باعث گرمای بیش از حد شود. ااگر فن به طور خودکار روشن نمی شود، باید جایگزینی برای پردازنده فن تهیه کنید. گرفتگی پردازنده فن به دلیل تجمع گرد و غبار هم مورد دیگری است که باید بررسی کنید. برای از بین بردن گرد و غبار باید هوای فشرده را وارد فن کنید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با تکنسین تعمیر لپ تاپ ایسر تماس بگیرید.

مشکلات صفحه نمایش لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپ شما روشن است اما صفحه نمایش آن مشکلی است این اتفاق می‌تواند به دلیل ویروسی شدن لپ تاپ شما باشد. به عبارتی دیگر سیاه شدن صفحه نمایش -اگر دلیل سخت افزاری نداشته باشد- می‌تواند سیگنالی باشد بدین معنا که لپ تاپ شما تحت حمله ویروس قرار گرفته است. برای رفع این اشکال می‌تواند پیکربندی لپ تاپ را به حالت اولیه بازگردانید (این کار سبب حذف تمامی اطلاعات موجود بر روی سیستم می‌شود.

پس بهتر است یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کرده و آنها را در یک هارد جانبی و یا یک حافظه دیگر، خارج از لپ تاپ ذخیره کنید) برای به نمایش در آمدن منویی که دارای تب Repair است، کلید F8 را کلیک کنید. مدیریت بازیابی را انتخاب کنید. لپ تاپ شما به پیکربندی اصلی و کارخانه ای بازیابی می شود. اما، تمام داده های ذخیره شده در لپ تاپ از بین می رود. اگر سیاهی صفحه نمایش به دلیل این باشد که صفحه نمایش شکسته، صفحه LCD ترک خورده و یا خرد شده است باید آنرا تعویض نمایید.

خدمات تعمیر لپ تاپ ایسر

نه تنها لپ تاپ ایسر که هر سیستم رایانه ای دیگری مجموعه ای از نرم افزار ها و سخت افزارهایی است که فقط و فقط با کمک یکدیگر می توانند عملکرد داشته باشند. یک نرم افزار خراب در یک سخت افزار سالم کار نخواهد کرد و یک سخت افزار خراب در یک نرم افزار سالم هم کارایی نخواهد داشت. همه لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ ایسر در بخش سخت افزار از قطعاتی نظیر نمایشگر، قاب صفحه، مادربرد، کیبورد، کارت گرافیک، کارت صدا، مدار شارژ، تاچ پد، لولا، هارددیسک، رم و … تشکیل شده است.

هر یک از این قطعات سخت افزاری بدون وجود نرم افزار نمی توانند کارایی داشته باشند. نرم افزار ها هم گستره خاص خود را دارند. مهمترین نرم افزار در تمام سیستم ها رایانه ای سیستم عامل است؛ این سیستم عامل غالبا سیستم عامل ویندوز در ورژن های مختلف است. البته سیستم عامل های دیگری هم وجود دارند که هم اکنون مورد بحث ما نیست. پس از نصب سیستم عامل یک رایانه، باید سایر نرم افزار های کاربردی و سیستمی نصب شوند تا عملکرد لپ تاپ تکمیل شود.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر

کیبورد یکی از قطعات مهم لپ تاپ بوده که در حین استفاده از دستگاه کاربرد فراوانی دارد. در صورتی که کیبورد لپ تاپ دچار خرابی شود، می توان از طریق USB کیبورد جدیدی به آن اضافه کرد. اما باید بدانید که حمل و نقل این کیبوردها دشوار بوده و ممکن است برای شما چالش ایجاد کند.

به این ترتیب در تعمیر لپ تاپ ایسر، یکی از مشکلات رایجی که برخی از کاربران درخواست دارند، تعمیر کیبورد لپ تاپ است. ممکن است شما در حین کار با لپ تاپ در حال مصرف نوشیدنی باشید و ناگهان روی کیبورد دستگاه بریزد.

همچنین ممکن است به دلیل وارد کردن ضربه به دستگاه، کیبورد آن دچار شکستگی شده و یا از کار بیفتد. با بروز هر یک از این ایرادها دغدغه زیادی برای کاربران ایجاد می شود. از این رو می توان از مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر درخواست عیب یابی و رفع مشکل را داشته باشید.

تعمیر دی وی دی رام لپ تاپ ایسر

دی وی دی رام لپ تاپ یکی از اجزای دستگاه بوده که اغلب کاربران با آن دچار مشکل می شوند. چرا که این بخش به عنوان درایو نوری شناخته شده و به راحتی می تواند دچار آسیب دیدگی شود. این مشکل باعث ایجاد اختلال در روند اجرای DVD ها می شود.

همچنین این مشکل ممکن است باعث شود درب دی وی دی رام باز نشده یا با سرعت بسته شود. در برخی مواقع نیز سیستم قادر به شناسایی سی دی نبوده و نمی توانید آن را مشاهده کنید. بنابراین لازم است از کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر درخواست کمک کرده تا در رفع مشکل به یاری شما بیایند.

تعمیر میکروفن لپ تاپ ایسر

کار نکردن میکروفن لپ تاپ یکی دیگر از مشکلاتی است که می تواند برای کاربران ایجاد شود. این مشکل در برخی مواقع ناشی از خرابی های سخت افزاری بوده و در برخی مواقع دیگر از ایرادات نرم افزاری نشات می گیرد.

با توجه به فراگیر شدن آموزش های آنلاین یا دورکاری، سالم بودن میکروفن لپ تاپ اهمیت زیادی پیدا کرده است. چرا که با خرابی میکروفن، کاربران قادر به استفاده از کلاس های آنلاین یا برگزاری جلسات به صورت آنلاین نخواهند بود. ممکن است میکروفن لپ تاپ به دلیل قطعی اتصالات داخلی آن دچار مشکل شده باشد.

همچنین ممکن است تنظیمات آن به هم ریخته باشد. علاوه بر این ویروسی شدن سیستم و یا به روز نبودن درایور صدا نیز می تواند در خرابی میکروفن لپ تاپ موثر باشد. در این شرایط باید از متخصصان تعمیر لپ تاپ ایسر درخواست کمک کرده تا برای عیب یابی دقیق دستگاه و برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر یک نمونه از سرویس های حوزه سخت افزار نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر است برای تعویض قاب لپ تاپ ایسر باید یک قاب مشابه وجود داشته باشد. از آنجا که در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار دارد، این تعویض با بهترین کیفیت انجام می شود. اگر مشکل قاب لپ تاپ ایسر تَرَک و شکستگی جزئی باشد، تعمیر قاب لپ تاپ ایسر با استفاده از چسب های مخصوص انجام می شود و محل شکستگی ترمیم می شود؛ در غیر این صورت باید تعویض شود.

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

تعویض باتری لپ تاپ ایسر نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های سخت افزاری است که توسط نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر ارائه می شود. اگر دستگاه شما بدون اتصال به منبع برق روشن نمی شود و اگر شارژ باتری به سرعت خالی می شود، بهترین کار این است که باتری را تعویض کنید. با توجه به اینکه تعویض باتری ایسر سریع تر و مطمئن تر است، بهترین تصمیم برای بازگرداندن انرژی به دستگاه، تعویض باتری است.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر نمونه ای دیگر از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر است. مادربرد قطعه مهمی در لپ تاپ است. مادربرد مرکز فرمان سیستم است. مادربرد مسئول کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با اجزای دیگر دستگاه است. 

این قطعه حساسیت های بسیاری دارد. عواملی همچون جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی  SLOT های حافظه، ایرادات صوتی، ایرادات شیارهای گسترش گرافیک، ایرادات شیارهای گسترش PCI و … عامل اختلال و خرابی مادربرد لپ تاپ هستند.

تعمیر فن لپ تاپ ایسر

اگر لپ تاپ ایسر شما داغ می کند و خاموش می شود و پس از مدت زمانی استراحت، دوباره به راحتی روشن می شود؛ احتمالا فن آن خراب شده است. برای تعمیر فن لپ تاپ ایسر و دسترسی به این بخش لازم است اجزای مختلفی از دستگاه، حتی مادربرد را باز کنیم تا به فن برسیم. لذا حتما از نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر کمک بگیرید. هرگز با دست پره های فن را تکان ندهید و هرگز به داخل پره ها باد نگیرید. در غیر این صورت آسیب های دو چندانی به دستگاه می زنید که گاهی جبران آنها ممکن نیست.

تعمیرات فن لپ تاپ ایسر

رفع مشکلات گرافیک لپ تاپ ایسر

کارت گرافیک یک برد الکترونیکی با پردازنده گرافیکی به همراه چند قطعه مثل حافظه گرافیکی ، خازن و مقاومت و… است. این قطعه یک صفحه مدار چاپی به همراه حافظه و یک پردازنده اختصاصی دارد. پردازنده با هدف انجام محاسبات مورد نیاز گرافیکی ، طراحی شده است. 

اکثر پردازنده های کارت گرافیک دستورات اختصاصی دارند که به کمک آنها می توان عملیات گرافیک را انجام داد. کارت گرافیک اطلاعات دیجیتال تولید شده توسط لپ تاپ را می گیرد و برای نمایش به مانیتور ارسال می کند.  این ویژگی در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر مورد توجه قرار می گیرد.

در انتهای کارت گرافیک، چندین لبه فلزی برای اتصال به مادربرد لپ تاپ تعبیه شده است. در لپ تاپ های قدیمی بیشتر شاهد کارت گرافیک در لپ تاپ هستیم. البته در برخی از لپ تاپ های جدید نیز همچنان از کارت گرافیک استفاده می شود. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از متدهای لحیم‌کاری حرفه ای در لپ تاپ های جدید، چیپ های گرافیک جای خود را به کارت گرافیک داده است. خرابی چیپ یا کارت گرافیک لپ تاپ منجر به مشکلاتی در نمایش تصاویر می شود. در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر همه مشکلات گرافیکی ریشه یابی می شوند و پس از آن کارشناسان خبره اقدام به تعمیر لپ تاپ می نمایند.

ارتقا لپ تاپ ایسر

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن نرم افزارهای کاربردی برای لپ تاپ، به روز کردن سخت افزار لپ تاپ نیز امری حیاتی است. RAM و هارد لپ تاپ acer از جمله قطعاتی هستند که در صورت ارتقا کیفیت لپ تاپ را افزایش می دهند. اما چگونگی انجام این کار به مسائل زیادی بستگی دارد. رم بسیاری از لپ تاپ های جدید به مادر برد متصل شده یا در کف دستگاه قرار دارد. در نتیجه ارتقا رم لپ تاپ ایسر کار آسانی نیست.

همچنین بسیاری از لپ تاپ ها میزان مشخصی از حافظه رم را شناسایی می کنند. هارد لپ تاپ ایسر هم به مادربرد مهر و موم شده است. ارتقا رم و هارد لپ تاپ ایسر با توجه به اندازه کوچک و قطعات ظریفی که دارند، کار بسیار حساسی است. بنابراین برای انجام این کار بهتر است شخصاً وارد عمل نشوید و آن را به متخصص مطمئن بسپارید. همکاران ما در نمایندگی لپ تاپ ایسر با تخصصی مثال زدنی و استفاده از ابزار های دقیق قادر به تعمیر انواع مشکلات لپ تاپ شما هستند.

تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ ایسر

تعمیر هارد لپ تاپ ایسر به ویژه در مواردی که این قطعه به بازیابی اطلاعات نیاز داشته باشد، از اهمیت زیادی برخودار است. تعمیرات هارد لپ تاپ به دلیل حساسیت های بسیار بالای این قطعه باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام شود. دسترسی واحد تعمیر لپ تاپ ایسر به تمام ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات سبب تسریع در انجام این فرآیند شده است.

هارد لپ تاپ ایسر دچار هر نوع آسیب دیدگی که باشد در این مرکز قابل تعمیر است. همچنین بازیابی یا ریکاوری هارد لپ تاپ Acer در این واحد با استفاده از بهترین دستگاه های بازیابی اطلاعات هارد، همچون دستگاه pc 3000 و … انجام می شود.

رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ ACER

هنگ کردن لپ تاپ یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند. زمانی که سیستم قفل می شود و هیچ فرآیندی انجام نمی گیرد، اولین راه حلی که به ذهن میرسد، ریستارت کردن لپ تاپ است. راه حل های زیادی برای رفع مشکل هنگ کردن ویندوز وجود دارد. 

در صورتی که ویندوز لپ تاپ تان هنگ کرد کمی به آن زمان دهید تا فرصت پیدا کند پردازش های مختلف را انجام دهد. در مرحله ی بعدی از کلید Caps Lock کمک بگیرید. اگر با فشردن کلید Caps Lock چراغ آن روشن شد، مشخص می شود که ویندوز همچنان در حال انجام عملیات است و یک برنامه باعث هنگ کردن لپ تاپ شده است.

برای End Task کردن برنامه‌ ها، باید کلید های Ctrl + Alt + Del را همزمان فشار دهید تا پنجره Task Manager  باز شود. پس از باز شدن این پنجره، برنامه ای را که باعث هنگ کردن سیستم شده است را End Task کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  حل مشکل هنگ کردن لپ تاپ را مطالعه نمایید.

تعمیر لپ تاپ ایسر را از متخصصین نمایندگی ایسر بخواهید

این یک پیشنهاد فوق العاده است که از هر جهت به نفع شماست. مراکز بسیاری ادعا می کنند که برای تعمیرات لپ تاپ ایسر شما از امکاناتی منحصر به فرد استفاده می کنند، اما حقیقتا اعتماد به هر مرکزی کار عاقلانه ای نیست. احتمالا می پرسید که فرق این مرکز تعمیراتی با سایر مراکز چیست؟ ما برای شما توضیح می دهیم. هر مرکز تعمیراتی برای اینکه بتوانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد، باید از روی یک برنامه مدون و درست جلو برود. همین که بگوییم ما نمایندگی فلان مجموعه هستیم، کار را تمام نمی کند؛ بلکه این خدمات و نحوه ارائه آن است که مشخص می کند یک نمایندگی تا چه اندازه کیفیت دارد.

متخصصین نمایندگی ایسر از میان بهترین ها انتخاب شده اند. انصافا در این زمینه اغراق نکرده ایم. این مجموعه برای کاربران و مشتریان خود اهمیت ویژه ای قائل است و آنها را تنها سرمایه های اصلی خود می داند. از همین جهت است که بهترین ها را دور خود جمع کرده تا خدماتی استثنایی به کاربران ارائه دهد. در این مرکز بهترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر لپ تاپ ایسر وجود دارد و کاربر می تواند از همان ابتدا در جریان چگونگی انجام تعمیر لپ تاپ ایسر خود باشد. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز در این مرکز وجود دارد و صفر تا صد مسیر تعویض را نیز پشتیبانی می کند.

نمایندگی ایسر و واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر

تنوع بالا و تعداد بیشمار تولیدات ایسر مدیریت نمایندگی ایسر را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات ایسر را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر نمایندگی ایسر متشکل از پارت های تخصصی بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به کاربران ارائه می گردد.

شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های ایسر که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی ایسر از تعمیرات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید. مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی ایسر به ساختار تمامی محصولات ایسر تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ایسر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارت های موجود در نمایندگی ایسر و خدمات تخصصی ارائه شده در هر کدام از آنها به بخش واحدهای تخصصی تعمیرات ایسر مراجعه نمایند.

تعمیرات لپ تاپ ایسر و اخبار مرکز تخصصی ایسر

تمامی خدمات و سرویس ‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات ایسر با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی صورت می‌پذیرد. کادر مجرب و باسابقۀ مرکز تعمیرات ایسر با بهره‌ مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در بخش‌های نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری دستگاه های ایسر ایجاد شده باشند.

در مرکز تعمیرات ایسر پیش از هر چیز پرسش ‌هایی در زمینه علل عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیرات ایسر از صاحب دستگاه پرسیده می‌شود. پس از پرسش‌ ها و بررسی ‌های اولیه، عیوب و اشکالات دستگاه توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده شده و با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.

کاربران گرامی با مراجعه به بخش اخبار مرکز تخصصی ایسر و مطالعه اخبار مرتبط با ایسر می توانند دانش فنی خویش را در این حوزه ارتقاء بخشیده و با بکارگیری بهترین شیوه های کار با دستگاه های ایسر، خرابی آنها را به حداقل میزان ممکن برسانند. اخبار این حوزه از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

تعمیرات لپ تاپ ایسر و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر

تعمیر لپ تاپ ایسر نیازمند حضور کارشناسانی است که ضمن تسلط بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول با ساختارهای گوناگون آن آشنایی داشته و قادر به عیب‌یابی صحیح دستگاه و به تبع آن انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اختلالات ایجاد شده ‌باشند. عدم توجه به پارامترهای مذکور و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیر لپ تاپ ایسر، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها به سبب اقدامات ناشیانه، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و ترمیم آن‌ها برای همیشه از میان برود.

از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت تعمیرات لپ تاپ ایسر از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استانداردِ شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد. کاربران گرامی میتوانند بخشی از مطالب و مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر را از طریق مراجعه به بخش زیر دریافت نمایند.

نمایندگی ایسر و جدیدترین محصولات نمایندگی ایسر

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ایسر با جدیدترین لپ تاپ های ایسر و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از آنها آشنا شوید. تمامی لپ تاپ های ایسر در بدو ورود به بازار داخلی کشور، توسط مهندسان و کارشناسان نمایندگی ایسر در ایران آنالیز گشته و ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید نتایج بررسی‌ها و آنالیزهای صورت گرفته را با مراجعه به این بخش مشاهده نمایید.

بد نیست بدانید ایسر در زمینه تولید سرور و سیستم‌های ذخیره‌سازی، پروژکتور، اسمارت‌فون‌، تلویزیون‌های LCD، دوربین‌ دیجیتالی و مانیتور نیز فعالیت دارد و برخی شرکت‌های کامپیوترسازی اروپا همانند Gateway، Packard Bell، eMachines برخی قطعات خود را از تجهیزاتی با مارک ایسر تأمین می‌کنند. لپ تاپ های ایسر و دیگر محصولات این کمپانی پیشرو در بخش زیر معرفی گشته اند.

تعمیر لپ تاپ ایسر و سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسر

با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر بر رعایت اصول مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان این مرکز ملزم به رعایت قوانینی هستند که در دیگر مراکز کمتر به آن‌ها توجه می‌شود.

قوانینی نظیر ارائه خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسر با ضمانت‌ و گارانتی، سرعت‌بخشی به روند تعمیر و تحویل لپ ‌تاپ ایسر، احترام به ارباب رجوع، ارائه‌ تمامی اطلاعات مورد نیاز به صاحب دستگاه پیش از اقدام به تعمیر لپ ‌تاپ ایسر، پاسخگویی صبورانه پرسنل فنی مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر. سال‌ها تجربه در امر تعمیرات لپ تاپ ایسر، تکیه بر دانش متخصصان و بکارگیری تکنولوژی سازمان ‌های معتبر در امر تعمیر لپ تاپ در تهران سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات لپ تاپ ایسر گردد.

عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ‌ تاپ ایسر، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌ تاپ، انجام سرویس‌های جامع و تعمیر لپ‌ تاپ ایسر، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر، در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت. کاربران گرامی می توانند ابهامات و پرسش های خویش را از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی ایسر و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان گذاشته و تخصصی ترین پاسخ ها و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *