اشتراک گذاری

کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

گرافیک یا کارت گرافیک یک قطعه سخت افزاری مهم در لپ تاپ ها از جمله لپ تاپ ایسر است. کارت گرافیک یک بورد الکترونیکی با پردازنده گرافیکی به همراه چند قطعه مثل حافظه گرافیکی GDDR، خازن و مقاومت و… است.  کارت گرافیک ایسر اطلاعات دیجیتال تولید شده توسط لپ تاپ را می گیرد و آنها را بگونه ای تبدیل می کند که برای انسان قابل مشاهده باشند.

یک کارت گرافیک لپ تاپ ایسر پیشرفته، یک برد مدار چاپی به همراه حافظه و یک پردازنده اختصاصی است. پردازنده با هدف انجام محاسبات مورد نیاز  گرافیکی ، طراحی شده است. اکثر پردازنده های کارت گرافیک دستورات اختصاصی دارند که به کمک آنها می توان عملیات گرافیک را انجام داد. کارت گرافیک با اسامی کارت ویدئو ، برد ویدئو ، برد نمایش ویدئویی ، برد گرافیک ، آداپتور گرافیک و آداپتور ویدیو نیز شناخته می شود.

کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

تفاوت کارت گرافیک با چیپ گرافیک

در انتهای کارت گرافیک چندین لبه فلزی برای اتصال به مادربرد لپ تاپ دیده می شود (مثل ماژول رم). بیشتر در لپ تاپ های قدیمی شاهد کارت گرافیک در لپ تاپ هستیم؛ با این حال در برخی از لپ تاپ های جدید نیز همچنان از کارت گرافیک استفاده می شود. اما در بیشتر مدل های جدید لپ تاپ ها به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از متدهای لحیم‌کاری حرفه ای، چیپ های گرافیک جای خود را به کارت گرافیک داده است.

خرابی  چیپ گرافیک و یا کارت گرافیک لپ تاپ ایسر منجر به مشکلات تصویری در  لپ تاپ ها می شود. این جمله به این معنی است که وقتی با مشکلات تصویر از جمله اینکه صفحه نمایش روشن می شود، اما تصویری نمایش داده نمی شود یا صفحه نمایش روشن می شود، اما تصویر به هم ریخته است؛ صفحه نمایش روشن می شود، اما تصویر سیاه رنگ است و یا تصویر گیر می کند به رنگ آبی در می آید، مواجه شویم، یکی از قطعاتی که می توانیم به خرابی و ایجاد اختلال در آن شک کنیم، کارت گرافیک لپ تاپ ایسر است.

دلایل خرابی کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

  • اجرای بازی های بسیار سنگین با لپ تاپ ایسر
  • نوسان برق
  • طول عمر کامپیوتر و لپ تاپ
  • خرابی فن لپ تاپ ایسر
  • آب خوردگی و نشت مایعات
  • کار کردن بیش از حد با لپ تاپ ایسر
  • داغ کردن بیش از حد لپ تاپ ایسر
  • اتصالی کردن صفحه نمایش لپ تاپ ایسر
  • حرارت و گرمای بیش از حد لپ تاپ ایسر

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر

مشکلات کارت گرافیک برای همه لپ تاپ از جمله لپ تاپ ایسر پیش می آید. این مسئله قطعی است. ممکن است خیلی دیر به سراغتان بیاید، اما مطمئنا روزی درگیر این اختلال خواهید شد. تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر بستگی به وضعیت چیپ دارد. معمولا خود چیب گرافیک دچار مشکلات خاصی نمی شود و این اتصالات پایه های چیپ گرافیک به مادرورد لپ تاپ است که مشکل دار می شود.

با این حال باید این جمله را هم دوباره یاد آوری کنیم که خرابی چیپ هم دور از ذهن نیست. اگر چیپ گرافیک مشکل خاصی نداشته باشد، برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر تعویض پایه های چیپ گرافیک موثر خواهد بود به شرطی که چیپ اصلاح شده برای مدل لپ تاپ ایسر موجود باشد. در این شرایط تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر با تعویض چیپ گرافیک تاثیر گذار تر خواهد بود.

تعمیر لپ تاپ ایسر

لپ تاپ محبوب ترین و شاید مشهور ترین محصول کمپانی ایسر است که به تناسب ویژگی ها و ساختاری که دارد، کاربرانی خاص از آن استفاده می کند. این محصول همچون سایر محصولات دیجیتالی و الکترونیکی در معرض آسیب ها و اختلالاتی است که باید به دقت بررسی و ارزیابی شوند.

در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسر همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه ریشه یابی می شود. تعمیر و ترمیم و عیب یابی در واحد اختصاصی تعمیر لپ تاپ با ضمانت نامه کتبی همراه است و از هر جهت کاربر را مطمئن می سازیم که به مرکزی رسمی و قانونی و متعهد مراجعه کرده است.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر در نمایندگی رسمی ایسر !

واحد های تعمیرات ایسر

کمپانی ایسر در زمینه فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعالیت دارد. هر یک از محصولات ساختاری ویژه و منحصر دارند که باید توسط تعمیرکاران و تکنسین های مربوطه مورد بررسی و  ارزیابی قرار بگیرند. در واحد های تعمیرات ایسر هر یک از این بخش ها در تعمیرگاهی جدا و مستقل بررسی و ارزیابی می شوند.

دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته در هر یک از این واحد ها تضمین کننده کیفیت خدمات هستند. کاربران می توانند با اطمینان کامل به این مرکز جامع و تخصصی مراجعه کنند و صفر تا صد خدمات حوزه ایسر را دریافت نمایند.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر درگاهی امن و مطمئن است که کاربران می توانند با خیال راحت برای دریافت هر گونه خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به آن مراجعه کنند و انبوهی  از سرویس های ویژه و انحصاری را دریافت نمایند. در این نمایندگی می توانید با استفاده از جلسات مشاوره ای قبل از خرید، در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

نمایندگی ایسر اطمینان می دهد که با رعایت همه اصول و قوانین این پتانسیل دارد که خدماتی اصل و شرکتی را مستقیما از جانب کمپانی ایسر و بدون کمترین واسطه به کاربران خود ارائه دهد. مدیریت نمایندگی ایسر مشتری و کاربر را اصلی ترین محور و مهمترین انگیزه برای ادامه فعالیت های خود می داند.

برای دریافت اطلاعت بیشتر درباره جزئیات امکانات و تسهیلات می توانید از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و پاسخ همه سوالات خود را دریابید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩