تعمیرات سوئیچ دل

در نمایندگی دل خدمات مختلفی ارائه میگردد که از جمله آن میتوان به تعمیرات سوئیچ شبکه اشاره کرد. یکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپیوتری سوئیچ شبکه میباشد. این قطعه، سخت افزاری بسیار کوچک بوده که بین چندین دستگاه و وسیله ارتباطی در یک شبکه (LAN Local Area Network) میتواند ارتباطات صورت گرفته را متمرکزسازی نماید.

در واقع میتوان گفت به کمک سوئیچ میتوانیم چندین رایانه را با استفاده از ارتباط LAN به یکدیگر وصل کنیم. پس از ارسال اولین بسته، سوئیچ جدولی را تشکیل می‌دهد که میتواند با کمک جدول مک آدرس، ابزارهای متصل در شبکه را به هم وصل کند.

در مرکز تعمیرات سوئیچ دل ، این خدمات از دو طریق سرویس در محل و سرویس در مرکز انجام می گردد. کاربرانی که تمایل دارند دستگاهشان در مرکز تعمیرات نمایندگی تعمیر گردد، باید به محل مرکز تعمیرات و به پارت مختص دستگاه خود مراجعه نمایند. نمایندگی دل با اختصاص دادن واحدهای مجزا برای هر دستگاه و از این طریق بالا بردن تمرکز و دقت کارشناسان فنی تعمیرات، تلاش دارد تا خدماتی با بالاترین سطح کیفی را به مشتریان خود عرضه نماید.

از محصولات شرکت دل میتوان به این موارد اشاره کرد: لپ تاپ ، کامپیوتر رومیزی، سرور، نوت بوک، نت بوک، لوازم جانبی، چاپگر، تلویزیون، اسکنر،   رایانه و تلفن‌های هوشمند. در واحد تعمیرات دل، تعمیرات سوئیچ شبکه توسط زبده ترین کارشناسان و متخصصین این فن، انجام میگیرد.

تعمیرات سوئیچ دل

واحد تعمیرات تخصصی سوئیچ دل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در کارگاههای فنی نمایندگی دل، واحدهای مجزایی وجود دارند که هر کدام مختص یک دستگاه و محصول میباشند. برای دریافت خدمات مربوط به سوئیچ باید به واحد مربوط به آن مراجعه کنید. همچنین در سایر واحدها، تعمیردیگر محصولات دل انجام می پذیرد. همانگونه که قبلا گفتیم، سوئیچ یک وسیله ارتباطی میباشد که پیامها را از یک رایانه به رایانه دیگر متصل مینماید.

این عمل نیز از طریق LAN صورت میگیرد. از مزایای سوئیچ این است که با در اختیار داشتن آدرس هر رایانه در شبکه، بسته‌های موجود را به رایانه‌ یا هر ابزار مبتنی بر شبکه‌ ارسال می‌کند که مقصد بسته‌ی مورد نظر است.در اینجا برای تفهیم بهتر موضوع به ذکر مثالی ساده میپردازیم. فرض کنید که رایانه‌ A در پورت یک می‌خواهد در شبکه، به رایانه‌ C در پورت چهار، بسته ای را ارسال کند.

در اینجا این سوئیچ است که میتواند با اطلاع از آدرس هر یک از رایانه‌ها بدون اینکه پهنای باند بیشتری رااشغال کند، بسته‌ی مورد نظر را به مقصد ارسال نماید. در مرکز تعمیرات سوئیچ دل ، کارشناسان فنی که برای این امر گمارده شده‌اند، کلیه آموزشهای تخصصی لازم را کسب کرده‌اند.آنها پس از طی آزمون مربوطه و موفقیت در آن مشغول به کار خواهند شد.

خدمات واحد تعمیرات سوئیچ دل

در واحد تعمیرات سوئیچ دل ، خدمات متنوعی ارائه میگردد که تماما توسط کارشناسان خبره در این امر انجام میپذیرد. در اینجا به ذکر چند مور از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات سوئیچ اشاره میکنیم:

  • تعمیرات انواع بردهای سوئیچ شبکه
  •  تعویض IC در مرکز تعمیرات سوئیچ دل
  •   عیب‌یابی تحت شبکه انواع سوئیچ‌های شبکه
  • تعمیرات سوئیچ های مدیریتی و هوشمند
  • تعویض چیپ ها
  • سرویس دوره‌ای سوئیچ
  • تعمیرات تخصصی انواع سوئیچ‌های شبکه

اخبار سوئیچ دل و دیگر خبرها

در صورتی که شما یکی از مشتریان وفادار محصولات دل هستید که علاقه مند به دریافت خبرهای مربوط به این برند میباشید، میتوانید با مراجعه به سایت و ورود به بخش اخبار، خبرهای جدید این برند را دریافت نمایید. در بخش اخبار میتوانید از خبرهای مربوط به سوئیچ و همچنین دیگر محصولات دل مطلع شوید. همانطور که قبلا ذکر شد سوئیچ یک وسیله ارتباطی میباشد که با در اختیار داشتن آدرس یک کامپیوتر در شبکه، بسته‌های موجود را به کامپیوتر‌ یا هر ابزار مبتنی بر شبکه‌ ارسال می‌کند. جهت مطالعه ی اخبار سوئیچ و دیگر خبرها ما را همراهی نمایید.

مقالات سوئیچ دل و دیگر مقالات

اگر شما عزیزان از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه مندید اطلاعات تخصصی خود را در مورد محصولات دل و یا هر نوع برند دیگر ارتقاء دهید، کارشناسان فنی ما این نیاز شما را برطرف نموده اند. شما عزیزان میتوانید با ورود به سایت و تنها یک کلیک بر روی لینک مربوط به مقالات، از مقالات تخصصی مربوط به سوئیچ دل و دیگر محصولات بهره مند شوید.

سوئیچها در حالت کلی به سه دسته تقسیم میشوند. سوئیچ های شبکه غیر قابل مدیریت، سوئیچهای شبکه مدیریت و سوئیچهای ۳Layer. با مراجعه به بخش مقالات میتوانید درباره هر کدام از این سوئیچهااطلاعات تخصصی لازم را کسب نمایید.

انواع سوئیچ دل و دیگر محصولات دل

سوئیچها معمولا انواع مختلفی دارند که شامل این موارد میشوند: سوئیچ های شبکه غیر قابل مدیریت، سوئیچهای شبکه مدیریت شونده(که خود شامل دو نوع سوئیچهای هوشمند و سوئیچهای مدیریت سازمانی میشوند) و سوئیچهای Layer3. سوئیچهای غیر قابل مدیریت معمولا درشبکه های خانگی , شرکت های کوچک و کسب و کار استفاده می شوند.

این  نوع سوئیچ ها کمک میکنند که دستگاه ها در یک شبکه به یکدیگر متصل شوند ,  بعنوان مثال کامپیوتر به کامپیوتر یا پرینتر به کامپیوتر در یک مکان. سوئیچ های مدیریت شونده , می توانند به منظور بهبود عملکرد یک شبکه خاص , سفارشی سازی شوند که این کار به کمک تنظیم یک پروتکل مدیریت ساده یا SNMP انجام میگیرد.

در مورد سوئیچهای۳ Layer هم باید گفت سوئیچ های شبکه ای معمولی تحت لایه دوم OSI model  عمل می نمایند. اما سوئیچ های۳Layer  از منطق سخت افزاری سوئیچ ها و روترها و در قالب یک دستگاه هیبریدی واحد ترکیب یافته اند و با توجه به قدرت و کاربرد این دستگاه ها و همچنین انجام روت های داخلی شبکه که منجر به ارایه بهتر زیر ساخت VLAN میشود استفاده از این سوئیچها روز به روز در حال افزایش میباشد.

در مرکز تعمیرات سوئیچ دل میتوانید خدمات مربوط به هر کدام از این سوئیچها را دریافت نمایید. همچنین درباره سایر محصولات دل که شامل کامپیوتر رومیزی،سرور،نوت بوک،نت بوک،لوازم جانبی،چاپگر،تلویزیون،اسکنر،ابزار ذخیره‌سازی رایانه و تلفن‌های هوشمند میباشند نیز میتوانید در بخشهای مربوط به این محصولات، اطلاعات و خدمات لازم را کسب نمایید.

تعمیرات سوئیچ دل و سوالات متداول

در صورتی که شما کاربران عزیز محصولات دل، سوالات زیادی دارید که ذهنتان را درگیر نموده است، میتوانید با ورود به بخش سوالات متداول تعمیرات دل، پاسخ تمام پرسشهای خود را از کارشناسان فنی ما دریافت نمایید.  کارشناسان ما تمامی پرسش ها ی شما را بررسی کرده و به ترتیب اولویت پاسخ خواهند داد. برخی از این پرسش ها عبارتند از سوئیچ چیست؟ چگونه یک سوئیچ مناسب انتخاب کنیم؟ به چه دلیل ممکن است شبکه شما نیاز به سویچ لایه ۳ داشته باشد؟ دلیل مشکلات سوئیچ چیست و چگونه می توان این مشکلات را رفع نمود؟ و دهها سوال دیگر در ارتباط با دیگر محصولات دل  که ذهن شما را مشغول ساخته است.  میتوانید تمامی سوالات خود را با متخصصین فنی ما در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت نمایید.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل، با هدف قرار دادن اصل مشتری مداری و جلب و حفظ رضایت مشتریان، همواره در پی کسب این مهم بوده است و در راستای این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. این شرکت با بهره گیری نیروهای متخصص چه در امر فروش و چه در امر خدمات پس از فروش و تعمیرات، همچنین با برخورداری از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا همواره در پی کسب رضایت مشتریان و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات میباشد.همچنین نمایندگی دل این اطمینان را به مشتریان عزیز خود میدهد که کلیه قطعاتی که نیاز به تعویض داشته باشند، با قطعه اصل و اورجینال آنها تعویض خواهند شد. اگر مایل به آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات دل هستید روی لینک مورد نظر خود کلیک نمایید.