اشتراک گذاری

علت کم رنگ بودن پرینتر کانن چیست؟

کم رنگ بودن پرینتر کانن یه نمونه از مشکلاتیه که خیلی از کاربرا اونو تجربه کردن. هر چند این مشکل محدود و منحصر به پرینتر کانن نیست و توی هر برند دیگه ای هم ممکنه ایجاد بشه، اما امروز اختصاصا میخوایم درباره این مشکل توی پرینتر کانن صحبت کنیم.

کم رنگ بودن پرینتر کانن و افت کیفیت تصویر یا متن پرینت گرفته شده، میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. اگه کاربر آگاهی باشین حتما قبل از استفاده از دستگاهتون دفترچه راهنمای اونو مطالعه کردین و با نحوه عملکرد صحیح دستگاهتون کاملا آشنایی دارین. در این صورت با پیدا شدن کمترین و کوچیکترین اختلال توی برگه پرینت گرفته شده، خیلی زود میتونین متوجه اختلال بشین و اونو حل کنین.

علت کم رنگ بودن پرینتر کانن چیست؟

دلیل کم رنگ بودن پرینتر کانن

مهمترین دلیل کم رنگ بودن پرینتر کانن به پودری مربوط میشه که دستگاه از اون استفاده میکنه. این پودر همون چیزیه که توی کارتریج پرینتر ریخته میشه و باعث میشه که تصویر یا متن روی برگه چاپ بشه. توجه کنین که پودر مورد استفاده در کارتریج باید دقیقا بسته به ساختار پرینتر انتخاب و استفاده بشه.

اگه مقدار لازم این پودر توی کارتریج کم بشه یا با اتمام پودر، یه پودر نامرغوب جایگزین بشه، طبیعیه که پرینت کم رنگی داشته باشیم. پس قبل از هر اقدامی برای رفع مشکل کم رنگ بودن پرینتر کانن باید مقدار پودر و کیفیت پودر رو بررسی کنیم. اگه پودر کاملا سالم و مرغوب و به اندازه داخل کارتریج ریخته شده بود و همچنان پرینت هایی که پرینتر کانن تهیه می کرد، کم رنگ و بی رنگ بود، باید درام رو بررسی کنین.

خرابی درام، بی کیفیت شدن و ظهور هر گونه عیب و نقص در درام میتونه باعث کم رنگ بودن پرینتر کانن باشه. پس باید کیفیت و کارایی و عملکرد صحیح درام رو هم بررسی کنیم. بعد از درام هم نوبت به بررسی مگنت، بلید مگنت و داکتر بلید میرسه. آلودگی مگنت و بلید مگنت یا دکتر بلید عواملی هستن که باعث میشن این اختلال ایجاد بشه؛ هر نوع آلودگی در هر کدوم از این قسمت ها در رنگ و کیفیت چاپ تاثیر میذاره و سر آخر اینکه اگه پرینتر شما برای مدتی طولانیه که کار میکنه، ممکنه به همین دلیل باشه که پرینت کم رنگ تحویل میده.

روش های رفع مشکل کم رنگ بودن پرینتر کانن

توی قسمت قبل دلایل کم رنگ بودن پرینتر کانن رو به طور کامل براتون شرح دادیم. برای رفع این مشکل باید مشخص کنین که کدوم یکی از دلایلی که بهش اشاره کردیم، باعث شده که پرینتر کانن کم رنگ پرینت بگیره. پس عیب یابی دقیقی باید انجام بشه. بعد از عیب یابی دقیق و درست، برای رفع مشکل کم رنگ بودن پرینتر کانن مسیر تعمیر و ترمیم به شکل واضحی مشخص میشه.

بهتره که اجرای یه عیب یابی دقیق رو به یه واحد معتبر تعمیرات پرینتر کانن واگذار کنین. چون در صورتی که خودتون این کار رو انجام بدین، احتمال اینکه به قسمت های دیگه دستگاه آسیب برسونین، خیلی زیاده. با تمیز کردن مگنت و داکتر بلید احتمال رفع مشکل کم رنگ بودن پرینتر کانن بسیار زیاده، چون به این ترتیب کارتریج میتونه به خوبی کار کنه. همچنین  شارژ کارتریج با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در رفع این مشکل موثره استبرای انجام هر کدوم از این کار ها از یه مرکز معتبر کمک بگیرین.

پرینتر مشکل پیدا کرده ؟! نگران چی هستی ؟! 🤔 بیا اینجا 😊: نمایندگی تعمیر پرینتر

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن در خدمت تمام کاربرانه تا خدماتی منحصر و کاربردی به اونا ارائه بده و رضایت صد در صدی اونا رو تامین کنه. امکانات و تسهیلات این نمایندگی بسیار کاربردی و مفیده. هر سطحی از نیاز و تقاضا رو برطرف میکنه. نمایندگی کانن که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات کانن خدماتی مفید ارائه میده. 

کمپانی کانن در زمینه تولید دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری، ماشین های اداری و دفتری و پروژکتور تخصّص داره. همه این محصولات در نمایندگی کانن حمایت میشه. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی کانن همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبیه و همواره گارانتی تضمین کیفیت هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات به کاربرا ارائه میشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

 


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩