اشتراک گذاری

کروم بوک تب۱۰ایسر

اینبار می خواهیم به معرفی محصولی متفاوت در تبلت بپردازیم. کمپانی ایسر که همیشه در زمینه عرضه فناوری های نو جزو اولین هاست اینبار تبلت کروم بوک تب ایسر را معرفی کرده است.به تازگی شرکت ایسر، کروم بوک تب ۱۰ را به عنوان اولین تبلت با سیستم عامل کروم به صورت رسمی معرفی کرده که بعد از محصولات اپل اولین تبلت غیر اندرویدی است و برای استفاده های آموزشی از سیستم عامل ابری گوگل پشتیبانی می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول جدید ادامه مطلب را دنبال نمایید.

کروم بوک تب۱۰ایسر

تعریف سیستم عامل کروم

فعالیت سیستم عامل کروم بستگی زیادی به سرویس های ابری و نیز اینترنت دارد. این تبلت علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل کروم، از فروشگاه گوگل پلی نیز پشتیبانی می کند. یادگیری عمیق تر توسط پلت فرم واقعیت افزوده ی Google Expeditions از دیگر مزایای این سیستنم عامل است.

میخوای بدونی دلیل هنگ کردن تبلت ایسر چیست ؟ پس مقالشو از دست نده

ویژگی های تبلت کروم بوک تب۱۰ACER

برخی از مشخصاتی که ایسر برای این تبلت برشمرده شامل:

  • داشتن دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی سلفی
  • تبلت کروم بوک تب۱۰ ایسردر ابعاد: ۶.۷۸ در ۹.۳۸ در ۰.۳۹ اینچ،
  • وزن ۱.۲۱ پوند و در رنگ آبی وارد بازار می شود.
  • برخورداری از نمایشگر ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل
  • تجهیز بودن به پردازنده ی راک‌ چیپ RK3399 با اسم‌ مخفف OP1
  • پشتیبانی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی

مزیت های کروم بوک تب۱۰ایسر

 وابستگی برنامه های ابری به اینترنت از اصلی ترین مزایای این تبلت با برخورداری از سیستم عامل کروم است. به گونه ای که دیگر نیازی به دریافت و نصب برنامه‌ها توسط کاربران نیست. به این ترتیب برنامه ها به صورت آنلاین اجرا خواهند شد.

این ویژگی مخصوصا برای استفاده های آموزشی دانش آموزان از برنامه ها در محیطی امن و با فضای اشغال شده کم، کاربرد دارد. دانلود آسان  برنامه های اندرویدی از گوگل پلی از دیگر مزیت های این محصول است.

اطلاعات قیمت و زمان عرضه کروم بوک تب۱۰ایسر

 باید این مژده را بدهیم که بنابرگفته ی شرکت ایسر این محصول در آوریل ۲۰۱۸ به بازار عرضه میشود البته عرضه اولیه این محصول در آمریکای شمالی خواهد بود.کروم تب تن ایسر با قیمت  ۳۲۹ دلار به دست کاربران خواهد رسید.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر از مجهزترین و فعال ترین نمایندگی ها ی فروش و تعمیر محصولات این شرکت به شمار می آیند.بنابراین اگربه مشکلی در مورد تبلت کروم بوک تب۱۰ایسرخود برخوردید هم می توانید از خدمات ارزشمند واحدهای تعمیرات نمایندگی ایسر به بهترین نحو برخوردار شوید.

بهره گیری ازکارشناسان کارآزموده و باتجربه در زمینه تعمیر و فروش محصولات باعث ارائه خدمات به بهترین شکل به کاربران عزیز شده است. ارائه مشاوره های تخصصی فروش توسط کارشناسان فروش مسلط بر مشخصات فنی و عملکرد تولیدات ایسر، از اقدامات مهم در جهت تکریم مشتریان است و با بالا بردن اطلاعات و دانش مشتری نسبت به محصول می تواند خریدی مطمئن را برای وی رقم بزند.

تعمیرات ایسر

وجود تعمیرکاران بسیار مجرب و متخصص از ویژگی های شاخص در واحدهای تعمیرات نمایندگی ایسر است. همکاران با تجربه و با مهارت در واحد تعمیرات با بررسی دقیق دستگاه به عیب یابی پرداخته و با استفاده از جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات به تعمیر دستگاه می پردازند.

تعمیرات اختصاصی هر محصول در واحد مربوط به آن باعث افزایش تمرکز و ارائه خدمات با کیفیت تر در مرکز تعمیرات ایسر می شود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩