اشتراک گذاری

هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا

کمپانی توشیبا رده‌ جدیدی از هارد دیسک‌های مغناطیسی که قابلیت اطمینان بالا (High-Reliability) برای استفاده در «سیستم‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه» (NAS) را دارند، معرفی کرد. این محصولات جدید توشیبا تا ۸ ترابایت ظرفیت خواهند داشت و بر اساس مشخصات اعلام شده، از لحاظ عملکرد در جزء بهترین هارد دیسک‌های مغناطیسی ۳.۵ اینچی جهان قرار خواهند گرفت.

هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا

هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا چیست؟

هارد دیسک اینترنال «N300» محصولی از شرکت ژاپنی «توشیبا» است. هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا، یک هارد دیسک اینترنال ۳٫۵ اینچی است و برای دستگاه‌های ذخیره‌ساز تحت شبکه ساخته شده‌ است. همان طور که می دانید این دستگاه‌ها برای ذخیره‌سازی داده‌ها به هارد قدرتمند و قابل اعتمادی نیاز دارند تا از امنیت داده‌ها پشتیبانی کنند.

از هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا برای مقاصد RAID در کامپیوترهای دسکتاپ و همچنین برای استفاده در سرورها هم می توان بهره گرفت.

امکانات هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا

هر سه هارد دیسک معرفی‌شده بر مبنای «پلتفرم مطمئن» توشیبا ساخته شده‌اند که در آن از سنسور تشخیص ارتعاشات چرخشی، دو اسپیندل برای دفع ارتعاشات، سنسورهای تشخیص ضربه و اندازه‌گیری دما و قابلیت‌های ارور ریکاوری استفاده می‌شود.

سنسور لرزش چرخشی (RV) می‌توانند در کنار یکدیگر، خفیف‌ترین شوک‌های وارد به هارد را تشخیص دهند و در جهت رفع آن اقدام کنند. لرزش چرخشی از اتفاقات رایجی است که در NASهای دارای چند سینی Bay مکررا رخ می‌دهد و هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا برای مقابله با آن کاملا آمادگی دارد.

این محصول در سه ظرفیت ۴، ۶ و ۸ ترابایت عرضه شده‌ است. هر سه هارد دیسک معرفی‌شده بر مبنای «پلتفرم مطمئن» توشیبا ساخته شده‌اند

قدرت جدید ترین هارد دیسک های توشیبا

 این هارد دیسک برای فشار کاری ۱۸۰ ترابایت در سال طراحی شده و میانگین زمان بروز خطا (MTBF ) (Mean time between failures) در آن یک میلیون ساعت است. سرعت گردش دیسک‌های مغناطیسی در این هارد دیسک ۷۲۰۰ دور بر دقیقه است و ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ بافر (Buffer) برای آن در نظر گرفته شده‌ است.

هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا از رابط اتصال SATA 3.0 استفاده می‌کند و حداکثر پهنای باند انتقال داده در ظرفیت ۴ ترابایت به ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.

عملکرد توشیبا در ساخت هارد دیسک مغناطیسی N300

احتمالا توشیبا در ساخت هارد دیسک‌های جدید خود از فناوری به‌کاررفته در سری MN05 استفاده کرده است؛ در این صورت، مدل ۸ ترابایتی N300 مجهز به ۶ صفحه‌ ۱.۳۳ ترابایتی خواهد بود.

از لحاظ عملکرد، این کمپانی ادعا می‌کند که نرخ انتقال داده‌ هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا به ۲۴۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد و زمان تأخیر (Latency) آنها برابر با ۴.۷ میلی ثانیه (در مدل ۸ ترابایتی) است، اما از آنجا که مدل‌های ۶ و ۴ ترابایتی از صفحات مغناطیسی متفاوتی استفاده می‌کنند، از عملکرد پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی ۸ ترابایتی برخور هستند.

هارد دیسک های S300 و V300 توشیبا

هارد دیسک های S300 و V300 توشیبا، گروهی از هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا است. این هارد دیسک ها دو گروه جدید از HDD های این کمپانی است که در دو رنگ آبی و سبز تولید شده اند؛ این رنگ ها حاکی از مصرف انرژی این هارد دیسک ها است. هارد دیسک های سری S300 برای استفاده در سامانه های ۲۴/۷ نظیر نظارت و ثبت تصاویرتولید شده است.

همه چیز درباره هارد دیسک S300 توشیبا

هارد دیسک S300 توشیبا در ظرفیت های حداکثر ۱۰ ترابایت تولید شده و امکان ثبت تصاویر از ۶۴ دوربین را به صورت همزمان دارد. بافر بزرگ ۲۵۶ مگابابتی، برای رسیدن به سرعت ۲۴۸ مگابایت در ثانیه بسیار کمک کننده است. هارد دیسک S300 توشیبا، سنسورهای کنترل کننده ارتعاش دارد و Workload سالانه آن تنها برای بخش نظارت، ۱۸۰ ترابایت است.

این محصول  از سامانه های DVR، دوربین های آنالوگِ شناسه دار و NVR پشتیبانی می کند و امکان قرار گیری در آرایش RAID را دارد. هارد دیسک V300توشیبا، قابلیت مصرف پایین انرژی تا ۲۵% کمتر را دارد؛ این هارد دیسک جدید در ظرفیت حداکثر ۳ ترابایت تولید شده و حتی برای مصارف خانگی نیز بسیار ایده آل است.

هارد دیسک V300توشیبا با سامانه های تصویر برداری STB، DVR و NVR سازگار است و بر بخش ذخیره سازی های طولانی مدت یا آرشیو تمرکز دارد.

واحد تعمیرات توشیبا

واحد تعمیرات توشیبا در بخش های جداگانه لوازم خانگی، ماشین های اداری و تجهیزات و دیوایس های الکترونیکی و هوشمند، آماده ارائه خدمات ویژه است. هر یک از این واحد ها نیز به طور جداگانه زیر مجموعه های خاص خود را دارند.

تعمیرکاران و کارشناسان هر واحد تنها در حوزه تخصصی خود به سرویس دهی مشغول هستند. این واحد تعمیراتی وسیع و گسترده توشیبا با استفاده از دستگاه های عیب یابی و تعمیرات قادر است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران این کمپانی ژاپنی ارائه دهد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی مرکزی و مجاز توشیبا در سایه فعالیت های قانونی خود، قادر است صفر تا صد سرویس های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش را به کاربران توشیبا ارائه دهد. با مراجعه به این مرکز قانونی، بدون شک تمامی نیاز های شما عزیران رفع و رجوع خواهد شد.

کارشناسان ما در واحد فروش توشیبا با ارئه مشاوره های رایگان به کاربران، این امکان را فراهم می سازند تا با آگاهی از امکانات دستگاه مورد نظر، نسبت به خرید آن اقدام کنند و در نتیجه رضایت کامل از خرید خود داشته باشند. این کارشناسان با در نظر گرفتن سه فاکتور نیاز، بودجه و سلیقه به کاربران بهترین پیشنهاد را می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش توشیبا تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقاله های جذاب و خواندنی کمپانی توشیبا را در سایر بخش های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبا
سوالات متداول توشیبا
اخبار توشیبا
مقالات توشیبا

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩