تعمیرات هارد 

تعمیرات هارد یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که با تکیه بر تخصص کارشناسان و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های تخصصی خود پرینترها را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی می کنند.

مدیریت این مرکز، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات هارد رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی نیز با توجه به مورد تعمیراتی انجام شده متفاوت است.

تعمیرات هارد

نمایندگی تعمیرات هارد 

تعمیرات هارد یک تعمیر تخصصی به شمار می رود که متاسفانه بسیاری از مراکز ادعا میکنند توانایی انجام آن را دارند. این مسئله سبب شده، بسیاری از کاربران برای دریافت خدمات تعمیر هارد، بدون آگاهی به این مراکز مراجعه کنند و متحمل هزینه های بالا شوند یا دستگاهشان به خوبی تعمیر نشود. لازم است به اطلاعتان برسانیم، تعمیرات هارد یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این نمایندگی به شمار میرود.

این خدمات با بهره‌ مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و توسط کارشناسان فنی این حوزه انجام می‌پذیرد و از بالاترین سطح استاندارد ممکن برخودار است. تنوع و تعدد مدل های این محصول از آن ها هارد های پیشرفته ای ساخته است که عیب یابی شان، به امری دشوار بدل شده است. مهندسان و کارشناسان ما در بخش تعمیرات هارد ، ضمن بهره‌ مندی از سابقه ی چندین ساله در امر تعمیرات هارد، قادرند تمامی مشکلات را در این حوزه ، شناسایی و در کمترین زمان، مرتفع سازند.

آیا کندی هارد قابل تعمیر است ؟

کند شدن عملکرد هارد یکی از مشکلاتی ست که بسیاری از کاربران برای رفع آن به نمایندگی تعمیرات هارد مراجعه میکنند. این مشکل اگرچه آزاردهنده است، اما در اغلب موارد، قابل بازیابی و تعمیر میباشد. کندی هارد دلایل گوناگونی دارد که باید توسط متخصص مورد بررسی قرار گیرد، گاهی مشکل از بدسکتور ناشی میشود و در برخی مواقع، خرابی ماژول ها و پر شدن لیست خرابی ها و عوامل جزیی تر نیز باعث کندی این تجهیزات میشود. کارشناسان مرکز قادرند این مشکل را به خوبی و درحداقل زمان برطرف سازند. لازم به ذکر است که در طول انجام این فرآیند اطلاعات شما بر روی هارد محفوظ خواهد ماند.

رفع آسیب های فیزیکی ناشی از ضربه به هارد

اگر از دارندگان هارد و یا سایر محصولات مشابه آن هستید، لازم است بدانید، تمامی هارد ها نسبت به ضربه حساس هستند. هارد ها زمانی که ضربه میخورند دچار خرابی های فیزیکالی می شوند. اما همیشه اینطور نیست. در صورتی که نتوان اطلاعات هارد دیسک را با توجه شرایط و خرابی به وجود آمده استخراج کرد نیاز به تعویض قطعات و باز کردن هارد وجود دارد.

به توصیه ی کارشناسان تعمیرات هارد، بعد از وارد شدن ضربه به هارد به هیچ عنوان اقدام به اتصال آن به دستگاه نکنید. متصل کردن هارد ضربه خورده به سیستم میتواند خرابی ها را تشدید کند. شما عزیزان میتوانید در صورت بروز هر گونه آسیب ناشی از ضربه، به نمایندگی تعمیرات هارد مراجعه فرمایید.

راه حل عدم شناسایی هارد 

شناخته نشدن هارد را میتوان از عمده دلایل مراجعه ی کاربران به نمایندگی تعمیرات هارد دانست. کارشناسان تعمیرات هارد بر این نظرند که علت های بسیار متنوعی در بروز این مشکل دخیل است. اما جای نگرانی وجود ندارد. چرا که بیشتر این گونه هارد دیسک ها قابل بازیابی هستند. در مورد تعمیرعدم شناسایی هارد،  هم میتوان گفت بستگی به نوع قطعه دارد.

رفع مشکل مخفی شدن فایل های هارد 

مخفی شدن فایل ها در هارد یکی از مشکلات نگران کننده ایست که اغلب به دلیل آلوده شدن هارد به ویروس های جدید اتفاق میفتد. این ویروس از طریق اینترنت و همچنین از طریق سیستم های آلوده به هارد منتقل میشود. یکی از عمده فعالیت های نمایندگی تعمیرات هارد از بین بردن این ویروس ها به وسیله ی آنتی ویروس های اصلی و تخصصی است. از این رو توصیه میشود در زمان بروز چنین مشکلی، حتما از تخصص بالای این مجموعه استفاده کنید.

جراحی هارد 

جراحی هارد به معنای تعویض قطعات فیزیکی و سخت هارد می باشد. این فرآیند در یک محیط کاملا پاکیزه و عاری از هرگونه گرد و خاک (محیطی شبیه به اتاق جراحی) انجام می گیرد. حساسیت بالای قطعات هارد هیچگونه گرد و غبار را تحمل نکرده و با اندک ناخالصی آسیب می بینند. در صورتی که محیط جراحی هارد مناسب نباشد، ممکن است آسیب جدی به قطعات آن وارد شده و اطلاعات آن کاملا از بین برود. واحد تعمیرات هارد با در اختیار داشتن متخصصان مجرب و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات مانند pc3000، بهره مندی از ابزار و امکانات بازیابی و جراحی هارد آماده ی ارائه ی خدمات به کاربران محترم می باشد.

بدسکتوری هارد 

زمانی که کلاستر (کوچکترین واحد ذخیره سازی هارد) معیوب شود و فرآیند خواندن و نوشتن بر روی هارد به درستی انجام نشود و هارد نتواند اطلاعات را در اختیار کاربر قرار دهد. این سیکل تا جایی پیش می رود که به آن سکتور بد یا بدسکتوری گفته می شود. در نگاه اول تصور می شود که هارد فرمت شده یا اطلاعات آن از بین رفته است، در حالی که اگر مشکل سریعا مشخص شود می توان اطلاعات هارد را بازیابی کرد.

بد سکتوری هارد می تواند از نوع سخت افزاری یا نرم افزاری به وجود آید. مشکلات سخت افزاری که بد‌سکتوری هارد را باعث می شوند شامل : نفوذ گرد و غبار به داخل هارد، فرسودگی قطعات، آسیب دیدن و یا اتصال هد با هارد دیسک و مواردی شبیه به این می شوند.

بدسکتوری نرم افزاری به کلاستوری در هارد دیسک گفته می شود که درگیر مشکلات نرم افزاری شده و عملکرد درستی ندارد. سیستم عامل سعی بر خواندن اطلاعات از سکتور می کند اما با عدم تطابق اطلاعات یا Error-correcting Code روبرو می شود. این سکتور به عنوان سکتور خراب یا بدسکتور نشانه گذاری می شود. نوشتن اطلاعات خالی بر روی بد سکتور مشکل نرم افزاری آن مرتفع می شود.

نمایندگی مجاز تعمیرات هارد

نمایندگی مجاز تعمیرات هارد که امروزه یکی از اصلی ترین مراکز پشتیبانی در سراسر کشور به شمار میرود، مهم ترین اولویت خود را به کسب رضایت کاربران گرامی معطوف ساخته است. این نمایندگی اکنون در شعب مختلف فعالیت میکند و خدمات خود را در مناطق مختلفی از تهران، کرج و شهرستان های سراسر کشور، ارائه میدهد. کاربران گرامی با بهره مندی از این خدمات، میتوانند از گارانتی های معتبر مدت دار این شعب نیز استفاده کنند. نمایندگی برای پیشبرد بهتر اهداف خود، از واحدهای مجزایی تشکیل شده است که هر کدام به انجام اموری تخصصی و جداگانه اختصاص دارند.

خدمات واحد تعمیرات هارد 

  • تعمیرات هارد با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری
  • تعمیر هارد با مشکل عدم توانایی خوانش دیتاهای هارد اکسترنال
  • تعمیرات هارد با مشکل اطلاعات از دست رفته
  • تعمیر هارد با مشکل خرابی در برد الکترونیک هارد
  • تعمیرات هارد با مشکل ضربه خوردگی
  • تعمیر هارد با مشکل محو و ناپدید شدن درایوهای هارد اکسترنال
  • تعمیرات هارد با مشکل از دست رفتن اطلاعات بدلیل پارتیشن‌بندی مجدد یا حین تغییر سایز درایوها یا نصب ویندوز
  • تعمیر هارد با مشکل شناسایی با نام‌های دیگر
  • تعمیرات هارد با مشکل عدم دسترسی به اطلاعات موجود در هارد
  • تعمیرات هارد با ظرفیت‌های مختلف
  • تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات انواع حافظه‌ها
  • تعمیرات هارد و ریکاوری اطلاعات انواع هارد
  • رفع مشکل صدای ناهنجار هارد
  • رفع مشکل هارد با برد سوخته
  • رفع مشکل هارد معیوب بدلیل ورود ویروس
  • تعمیر هارد با مشکل عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد
  • تعمیر هارد با مشکل اطلاعات و فایل‌های پاک شده یا پریده از هارد
  • تعمیرات هارد با مشکل کند بودن عملکرد
  • تعمیرات هارد با انواع فایل سیستم
  • حل مشکل عدم شناسایی هارد دیسک
  • انجام اقدامات لازم جهت تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده
  • تعمیر هارد با خرابی Read از جمله رید (۰ , ۱ , ۰+۱ , ۵ , …)
  • تعمیر هارد دیسک با وجود بدسکتور
  • تعمیرات هارد با پیغام فرمت دیسک
  • تعمیرات هارد در زمان پاک شدن پوشه یا فایل خاص
  • رفع مشکل عدم شناسایی صحیح یا عدم نمایش ظرفیت درست هارد
  • رفع مشکل هارد Fdisk شده
  • ترمیم و تعمیر هارد اینترنال و اکسترنال
  • ترمیم و تعمیر هارد معیوب یا به اصطلاح سوخته‌

اخبار هارد و دیگر خبرها

تعمیرات هارد در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که بدلیل تجزیه و واکاوی تعداد بیشماری از هاردهای با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌ این دستگاه‌ها آشنایی یافته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن‌ها گشته‌اند. تجزیه و بررسی هر یک از هاردها منجر به تدوین روش‌هایی گشته که بالاترین سطح بازدهی را در فرآیندهای تعمیرات هارد داشته‌اند.

حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده در هارد را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. مدیریت مرکز تعمیرات هارد به دلیل اطمینان از تبحر و دانش کادر فنی خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. اخبار هارد و دیگر خبرهای مرتبط با مراجعه به این بخش قابل پیگیری است.

مقالات، سوالات متداول تعمیرات هارد 

مدیریت مرکز تعمیرات هارد این امکان را فراهم ساخته است تا شما کاربران گرامی با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مرتبط با این هارد را دریافت نمایید. مدیریت مرکز تعمیرات به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده است. ما به شما این اطمینان را میدهیم که خدمات ارائه شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار هستند.

چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، مرکز تعمیرات یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات تعمیرات مشغول به‌کار و فعالیت است. سوالات متداول تعمیرات در بخش زیر آورده شده است.همچنین سایر مطالب و مقالات هارد و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای زیر قابل دریافت است.

انواع هارد و دیگر محصولات 

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات هارد با معرفی و عرضه هر هارد جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن می‌پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس هارد گشته و سبب می‌گردد تا دستگاه‌های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.

انواع هارد و دیگر محصولات

تعمیرات هارد و دیگر واحدهای تعمیرات 

تعمیرات هارد همانند بسیاری از دستگاه‌های هوشمند دیگر یک کار تخصصی است و نیاز به تجهیزات خاص خویش دارد از این رو کاربران عادی می‌بایست از ورود به حیطه تعمیرات هارد خودداری کنند و انجام این کار را به کارشناسان این حوزه محول نمایند. ورود کاربران عادی و حتی تعمیرکاران نابلد، که دانش فنی و تخصصی این کار را ندارند جز آسیب‌رسانی دوچندان به بخش‌های دیگر این دستگاه نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

با توجه به ساختار و عملکرد هارد و فاصله بسیار اندک میان هد و پلاتر می توان به حساسیت بالای هارد در مواجه با ضربه ها و تکان های احتمالی (به علت فاصله بسیار کم پلاتر با هد) پی برد. بنابراین، پیشگیری از ضربات و تکان‌های احتمالی، نخستین راه جهت افزایش عمر مفید هارد است. بد نیست بدانید که احتمال آسیب هارد لپ‌تاپ، بدلیل قابلیت جابجایی مداوم این دستگاه، بسیار بالاتر است. جابجایی مداوم این دستگاه امکان ضربه به آن را چندین برابر می‌سازد. بنابراین رعایت نکات مرتبط با نگهداری از این دستگاه بایسته‌تر است.

با این وجود برخی از اشکالات عادی را می‌توان از طریق راهنمایی‌ها و مشاوره‌های کارشناسان این حوزه رفع و برطرف ساخت. از همین رو کارشناسان ما در مرکز تعمیرات هارد در صدد برآمده‌اند تا پاسخگوی پرسش‌های شما در مورد اختلالات رایج در هاردها باشند. تا در صورت سادگی، بتوانید بدون نیاز به حضور کارشناس آن ها را رفع و برطرف سازید. دیگر واحدهای تعمیرات هارد در بخش زیر معرفی می‌گردند.

نمایندگی هارد

نمایندگی توشیبا در ایران کادری از برترین و حرفه‌ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران باشد. تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان ما در نمایندگی به بار نشسته است و در حال حاضر شما هموطنان گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی موردنیاز خویش -نظیر خدمات مرتبط با تعمیرات هارد – را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی شامل سه حوزه فروش، آموزش تعمیرات و تعمیر است که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر تلویزیون، لپ‌تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و… پشتیبانی می‌کند.