فروشگاه مرکزی توشیبا

فروشگاه مرکزی توشیبا ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و عرضه محصولات توشیبا به مراجعان محترم است. متقاضیان خرید دستگاه‌های توشیبا ،اعم از لپ‌تاپ، تلویزیون، مانیتور و… می‌توانند پس از حضور در فروشگاه مرکزی توشیبا و ارزیابی دستگاه، کالای مورد نیاز خویش را تهیه نمایند.

در صورت نیاز مراجعان به دریافت مشاوره‌های پیش از خرید، این امکان نیز فراهم گشته است تا مشاوره‌های موردنیاز به مراجعان محترم ارائه گردد. دریافت مشاوره‌های پیش از خرید سبب می‌گردد تا متقاضیان خرید یک دستگاه، مناسب‌ترین انتخاب را در خرید داشته باشند.

تنوع محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا سبب گشته تا خریدارن محترم بتوانند با یکبار مراجعه و حضور در این مرکز، کالای موردنیاز خود را خریداری نمایند. شایان ذکر است تمامی دستگاه‌های عرضه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا بسته به نوع دستگاه و سرویس خرید مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش است.

فروشگاه مرکزی توشیبا

مشاوره پیش از فروش محصولات توشیبا

فروشگاه مرکزی توشیبا جهت ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های مشاوره پیش از فروش، تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان را به همکاری فراخوانده است. کارشناسان حاضر در این مرکز بر مشخصات فنی و نرم‌افزاری کلیه دستگاه‌ها مسلط بوده و قادر هستند تا کلیه اطلاعات موردنیاز را به متقاضیان محترم ارائه نمایند.برخی از خدماتی که در فروشگاه مرکزی توشیبا به مراجعان ارائه می‌گردد عبارتند از: شرح ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هر یک از دستگاه‌های توشیبا، توضیحاتی در مورد ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش، مقایسه دستگاه موردنظر با دستگاه‌های هم‌رده در برندهای دیگر، ارائه توضیحاتی در مورد شیوه استفاده و نگهداری از دستگاه،مشاوره در زمینه ویژگی‌های فنی و تخصصی کالای موردنظر، ارائه اطلاعاتی در زمینه ارزش خرید محصول، زمان سرویس، گردگیری و ….

فروش انواع محصولات توشیبا

متقاضیان خرید دستگاه‌های توشیبا می‌توانند با حضور در فروشگاه مرکزی توشیبا، کالای موردنیاز خویش را تهیه نمایند. تلاش شده کلیه دستگاه‌های توشیبا در این مرکز عرضه شود تا مراجعان محترم، بتوانند با یک بار حضور در فروشگاه مرکزی توشیبا آن را تهیه نمایند و نیازی به گشت و گذارهای زمانبر نداشته باشند.

برخی از کالاها و خدمات عرضه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا عبارتند از:

  • عرضه جدیدترین تبلت‌های توشیبا
  • فروش اسپیلت توشیبا
  • فروش هاردهای گوناگون توشیبا
  • فروش انواع پرینتر و چاپگر توشیبا
  • فروش تلویزیون جدید توشیبا
  • عرضه جدیدترین تبلت‌های توشیبا
  • فروش اسپیلت توشیبا
  • فروش هاردهای گوناگون توشیبا
  • فروش انواع پرینتر و چاپگر توشیبا
  • فروش تلویزیون جدید توشیبا

فروش قطعات جانبی محصولات توشیبا

فروش قطعات جانبی محصولات توشیبا یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز است که در راستای تأمین نیازها و خواست کاربران دستگاه‌های توشیبا انجام می‌پذیرد. کاربران دستگاه‌های توشیبا می‌توانند در صورت نیاز به هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه‌های مورد استفاده‌شان، به فروشگاه مرکزی توشیبا مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنیازشان اقدام کنند.

کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی توشیبا بدلیل احترام و تقید به اصول مشتری مداری و حفظ حقوق ارباب رجوع، با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما هموطنان گرامی خواهند بود و شما را در تجربه یک خرید خوب و مطمئن همراهی خواهند کرد.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در ایران کادری از برترین و حرفه‌ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات –به ویژه در فروشگاه مرکزی توشیبا به کاربران توشیبا باشد. تلاش‌های شبانه روزی کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا در ایران به بار نشسته است و در حال حاضر شما هموطنان گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی موردنیاز خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا در ایران شامل سه حوزه آموزش تعمیرات، فروش و تعمیر توشیباست که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر تلویزیون، لپ‌تاپ، تلفن همراه، مانیتور، دستگاه فتوکپی و… پشتیبانی می‌کند. نمانیدگی توشیبا در ایران ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا گردند. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می‌گردند.