اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن برای رفاه حال کاربران خود همه مشکلات این دستگاه را بررسی، ارزیابی و فیکس می کند. دستگاه های فتوکپی‌ها برای کپی برداری سریع و با تعداد برگ زیاد از اسناد، ساخته شدند و بر طبق نیاز هر مجموعه در مدل‌های مختلف از جمله ایستاده و رومیزی و … تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

فتوکپی‌ها از نظر ساختار کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ آنالوگ و دیجیتال. برای اینکه یک نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن بتواند به خوبی از عهده تعمیرات دستگاه کپی بر آید، لازم است با ساختار اصلی دستگاه های کپی کاملا آشنا باشد تا روند تعمیرات در مسیر درست خود قرار بگیرد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

ویژگی های نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن نامی آشنا، معتبر و با سابقه در میان سایر مراکز تعمیراتی است که با تجربه درخشان و طولانی در این زمینه به مشتریان خود خدمات رسانی می کند. مشتری بزرگترین سرمایه هر سازمان است. استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت استاندارد مورد تایید تعمیرکاران حرفه ای و اجرای تعمیر توسط نیروی انسانی متخصص، ماهر و با تجربه از ویژگی های نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن است.

بررسی مشکلات دستگاه کپی در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

وقتی برای اولین بار دستگاه کپی را راه اندازی می کنیم، طبیعتا همه چیز خوب است. به مرور و با استفاده های مکرر و طولانی مدت از این دستگاه مشکلات و اختلالاتی خود را نشان می دهند که کاربر عادی دقیقا نمی تواند تشخیص دهد که ایراد و منشأ آن از کجاست.

این مشکلات می توانند از گیر کردن کاغذ، پیدایش خطوط بر روی کاغذ، صفحات پیچ و تاب خورده، کپی ها بسیار روشن یا بسیار تیره، وجود لکه هایی بر روی صفحه و مچاله شدن کاغذ شروع شوند و به مشکلات تونر یا کارتریج دستگاه ، مشکلات هد، درام، مشکل فیوزینگ، ویروسی شدن و بسیاری موارد دیگر ختم شوند. هر ایراد و اختلال باید در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن به خوبی مورد بررسی و ارزیابی شود و در نهایت عملیات تعمیر در مسیر درست خود آغاز شود.

شارژ تونر کپی کانن خودت رو به ما بسپار !

خدمات نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

  • ریست کارخانه دستگاه کپی
  • تعمیر کاست های فتوکپی
  • نصب و راه اندازی دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه فتوکپی
  • به کارگیری روش های استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه فتوکپی
  • تعمیر موتور الکتریکی دستگاه فتوکپی
  • تعمیر برد دستگاه فتوکپی در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه فتوکپی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه فتوکپی
  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه فتوکپی
  • تعویض چرخ دنده های دستگاه در محل نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه فتوکپی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه فتوکپی
  • تعویض بردهای دستگاه فتوکپی در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن
  • تعمیر و تعویض دولوپر دستگاه فتوکپی
  • تعمیر و تعویض فیوزینگ دستگاه فتوکپی

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن در پارت تخصص خود مورد بررسی و ارزیابی می گیرد. اینکه یک دستگاه کپی چه اختلالاتی را به چه دلایلی دارد، تنها یک تعمیرکار حرفه ای می تواند تشخیص دهد. در واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن از تجهیزات برتر و مطمئن استفاده می کنیم تا نتیجه کار هم برای کاربر و هم برای تعمیر کار رضایت بخش باشد. این تجهیزات با ساختار همه مدل های دستگاه کپی کانن سازگار است و می تواند به راحتی همه اختلالات و مشکلات را حل کند.

تعمیرات کانن

واحد تعمیرات کانن با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خود در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات در حوزه دوربین ها و سایر محصولات کانن را ارائه دهد و پشتیبانی فنی تجهیزات را برای مشتریان و کاربران عزیز به ارمغان بیاورد.

کارشناسان هر یک از واحد های تخصصی کانن بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری تمامی دستگاه های کانن آشنایی و تسلط کامل دارند. با توجه به فراوانی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات کانن، کارشناسان با همه اجزا و قطعات داخلی همه محصولات کانن آشنایی کامل دارند و می توانند حرفه ای ترین خدمات تعمیر را پیاده سازی کنند.

مدیریت واحد تعمیرات کانن معتقد است توجه، دقت و تمرکز بر خدمات ارائه شده، جز با ایجاد واحد های تخصصی و حرفه ای کانن امکان‌پذیر نبوده و نیست. در مرکز تعمیرات کانن خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول صرفا در بخش مخصوص به همان محصول ارائه می‌شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز، همواره چارت کاری و سرویس های خدمات رسانی خود را به روز رسانی می کند. کارشناسان و مهندسان نمایندگی کانن، به دنبال پیروی از این اصل،  در دوره‌های تخصصی و بسیار حرفه‌ای، گزینش می شوند.

این کارشناسان با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید کانن آشنا هستند، زیرا همواره با حضور در دوره‌های بین‌المللی، مهارت‌ها و اطلاعات خود را به روز رسانی می کنند. نمایندگی کانن در دو حوزه پر متقاضی فروش و خدمات پس از فروش با کمک این کارشناسان و مهندسان به طور حرفه ای فعالیت می کند. و همه سرویس های این دو حوزه را پوشش می دهد.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩