اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی مفید ترین مرکز برای ارائه خدمات در زمینه تعمیر و ترمیم انواع دستگاه کپی است. در این نمایندگی می توانید صفر تا صد خدمات مربوط به انواع دستگاه کپی را دریافت کنید. از آنجا که تعمیرکاران و تکنسین ها در این مرکز هر کدام در زمینه کاری خود در حد اعلی و عالی مسلط هستند، کیفیت را چاشنی همه خدمات تعمیراتی خود کرده اند و به دنبال آن توانسته اند در رتبه بسیار بالایی رضایت کاربران را جلب کنند.

در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی نه تنها تمامی خدمات در زمینه عیب یابی، ترمیم و تعمیر و سرویس های دوره ای در اختیار کاربران قرار می گیرد، بلکه برای تهیه بهترین و مرغوب ترین مواد مصرفی اولیه نیز می توانید به راحتی و با خیال راحت به آن اعتماد کنید و مطابق با ساختار دستگاه کپی خود، بهترین مواد را تهیه کنید. لازم به ذکر است که سرویس تعویض قطعه در این نمایندگی به کمک آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی یکی از خدمات ارائه شده در مراکز معتبر بوده که توسط متخصصان و تکنسین های مجرب انجام می شود. دستگاه فتوکپی نیز همانند سایر دستگاه ها ممکن است با مشکل روبرو شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. از این رو لازم است از افراد متخصص برای تعمیرات دستگاه فتوکپی درخواست کمک کنید تا بتوانند علاوه بر رفع اصولی مشکل، آن را با هزینه پایین انجام دهند. در این مبحث قصد داریم به خدمات تعمیر این دستگاه پرداخته و آن را از جوانب گوناگونی بررسی کنیم.

  • تعمیر و تعویض قطعات اسکنر دستگاه کپی

 

  • تعمیر و تعویض قطعات تونر هاپر یا مخزن تونر

 

  • تعمیر و تعویض قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی

 

  • تعمیر و تعویض قطعات قسمت تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ

 

  • تعمیر و تعویض قطعات کاست و بای پس کاغذ در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی
  • تنظیمات دستگاه فتوکپی و تعویض برد های الکترونیکی

 

  • تمیز کاری و جنرال سرویس دستگاه فتوکپی

 

  • تمیز کردن آیینه ها

 

  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ fusing unite

 

  • تعمیر و تعویض قطعات imaging unite

مشکلات رایج دستگاه کپی

مشکلات رایجی در دستگاه کپی وجود دارد که باعث درخواست کمک از تکنسین های تعمیر دستگاه کپی می شود. این مشکلات متداول شامل وجود خطوط اضافه یا لکه روی کاغذ چاپ شده، وجود نقاط سیاه در کاغذ، چروک شدن کاغذ در دستگاه فتوکپی، گیر کردن یا پاره شدن کاغذ در دستگاه فتوکپی، صدای ناهنجار دستگاه، توقف ناگهانی فرایند چاپ، خاموشی ناگهانی دستگاه کپی، روشن نشدن دستگاه فتوکپی، کپی نگرفتن دستگاه، کاهش کیفیت چاپ دستگاه، لرزش دستگاه کپی در حین کار و موارد دیگر می شود.

تکنسین های تعمیرات دستگاه فتوکپی با مشاهده هر یک از علائم بالا، سریعا به عیب یابی و تشخیص مشکل می پردازند. پس از آن حجم خرابی را تشخیص داده و با توجه به آن، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه با قطعه ای جایگزین می کنند.

این مقاله را هم می توانید مطالعه کنید: دولوپر دستگاه کپی چیست؟

خدمات ارائه شده در مراکز تعمیر دستگاه کپی

برای تعمیر دستگاه کپی باید با خدماتی که توسط این مراکز ارائه می شود، آشنا شوید. این خدمات از قرار زیر هستند:

 

1. تعمیر کاغذکش دستگاه کپی

گاهی مواقع کاغذ وارد دستگاه کپی نشده و گیر می کند و یا ممکن است کاغذ پس از پایان یافتن فرایند چاپ، خارج نشود. در صورتی مشاهده این نشانه ها، باید بدانید که کاغذکش دستگاه کپی دچار خرابی شده است. علاوه بر این، به گوش رسیدن صدای ناهنجار در حین کشیدن کاغذ، چروک شدن کاغذ، سرعت کم حرکت کاغذ و مواردی از این دست، نشان دهنده خرابی این قطعه و نیاز به تعمیرات دستگاه فتوکپی است.

2. تعمیر و تعویض فیوزینگ دستگاه کپی

فیوزینگ در دستگاه کپی باعث ایجاد حرارت لازم برای چسبیدن تونر روی کاغذ می شود. بنابراین با خرابی این قطعه، کیفیت چاپ کاهش یافته و ممکن است شما را با دردسر روبرو کند. در صورتی که به تازگی اقدام به شارژ کارتریج دستگاه کپی کرده، اما کیفیت چاپ به طور قابل توجهی کاهش یافته، باید به خرابی فیوزینگ شک کنید. در این شرایط توصیه می شود از یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیر دستگاه کپی درخواست کمک کنید.

3. تعمیر مین برد دستگاه کپی

یکی دیگر از خدماتی که در نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی ارائه می شود، تعمیر مین برد است. به این ترتیب لازم است ابتدا اجزای مین برد مورد بررسی قرار گرفته و پس از عیب یابی، تعمیر و یا تعویض گردند. در صورتی که برد دچار سوختگی شده باشد، تعمیر مین برد امکان پذیر نخواهد بود و باید آن را با قطعه جدید جایگزین نمایید.

4. شارژ و تعویض کارتریج دستگاه کپی

برخی از دستگاه های کپی کارتریج قابل شارژ داشته و برخی دیگر دارای کارتریج یک بار مصرف هستند. در صورتی که کارتریج دستگاه کپی قابل شارژ باشد، می توان چندین بار برای شارژ آن اقدام کرد. اما چنانچه کارتریج یک بار مصرف باشد، باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید.

5. تعمیر برد پاور دستگاه کپی

برد پاور یکی از قطعات اصلی دستگاه کپی بوده که قادر به تامین برق قطعات مختلف دستگاه است. در حقیقت برد پاور می تواند منبع اصلی انرژی دستگاه کپی به شمار رود. با توجه به اینکه دستگاه های کپی دارای حجم کاری بالایی هستند، به انرژی بیشتری نیز نیاز دارند. به همین دلیل این قطعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

برد پاور به برق مرتبط بوده و قادر به تبدیل جریان برق بهانرژی مورد نیاز دستگاه کپی است. از این رو نوساناتی که در جریان برق شهری رخ می دهد، می تواند عملکرد برد پاور را با اختلال روبرو کرده و این قطعه را خراب کند.

علاوه بر این، در صورتی که شما بیش از حد ظرفیت دستگاه کپی از آن کار بکشید، به برد پاور آن فشار وارد شده و ممکن است دچار خرابی شود. چرا که در هنگام کار زیاد، دستگاه انرژی بیشتری نیز مصرف کرده و برد ناچار به کار بیشتر است. در نهایت این قطعه به مرور از کار افتاده و باید برای تعمیر برد پاور دستگاه کپی اقدام نمایید.

6. تعمیر درام دستگاه کپی

با توجه به اینکه درام یکی از قطعات مهم دستگاه کپی است، در کیفیت چاپ تصاویر و اسناد نقش تعیین کننده ای دارد. درام دستگاه کپی یک تیغه پاک کننده دارد که می تواند تونرهای اضافی را از روی کاغذ و کمربند انتقال پاک کرده و تصاویر را روی کاغذ انتقال دهد.

در صورتی که در برگه های چاپ شده خطوط ناهنجار مشاهده می کنید، باید بدانید که علت آن خرابی درام است. با بروز این مشکل، باید برای تعمیرات دستگاه فتوکپی، تعویض این قطعه یا تمیز کردن آن توسط تکنسین ها اقدام نمایید.

7. تعمیر بلید دستگاه کپی

بلید یکی از قطعات دستگاه کپی بوده که در زمان تعمیر دستگاه کپی ممکن است به گوشتان خورده باشد. استهلاک به عنوان مهم ترین عامل خرابی بلید دستگاه کپی شناخته می شود. با یک خراش کوچک روی تیغه بلید، کیفیت چاپ دگرگون شده و دیگر کیفیت قبل را شاهد نخواهید بود. در صورتی که به خرابی این قطعه توجه نکنید، باعث شکستن آن شده و درام چاپگر نیز با مشکل روبرو خواهد شد.

هزینه تعمیر دستگاه کپی

به منظور برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، لازم است ابتدا به طور دقیق دستگاه عیب یابی شده و مشکل آن توسط تکنسین ها تشخیص داده شود. با این کار متخصصان از شدت آسیب دیدگی دستگاه و نحوه تعمیر یا تعویض قطعات آگاه شده و می توانند بر همین اساس هزینه نهایی تعمیرات دستگاه فتوکپی را تخمین بزنند.

در برخی مواقع ممکن است تکنسین ها در روند تعمیر دستگاه از خرابی قطعات دیگر نیز آگاه شوند. در این شرایط باید با مشتری هماهنگ کرده و پس از آن برای تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده اقدام کنند. به این ترتیب هزینه تعمیرات قطعات دیگر افزوده شده و هزینه نهایی افزایش می یابد.

این مقاله را هم می توانید مطالعه کنید: علت چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی چیست؟

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در تهران

یکی از بخش های نمایندگی دستگاه کپی در تهران، نمایندگی تعمیر کپی می باشد این مرکز با در اختیار داشتن زبده ترین کارشناسان تعمیر و نگهداری دستگاه کپی آماده ی خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد.
اگر با اختلالی در انجام فرآیند کپی، اسکن و پرینت در دستگاه کپی مواجه شدید، کافی ست با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در تهران ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی، با یکی از دو روش تعمیر در محل یا تعمیر در نمایندگی آماده ی خدمات رسانی به شما کاربران گرامی هستند. لازم به ذکر است تعمیر دستگاه کپی با ارائه ی ضمانت نامه در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.
نمایندگی تعمیر دستگاه کپی غرب تهران (ستارخان و شهرک غرب) نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شمال تهران (میرداماد) نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شرق تهران (رسالت و پیروزی) آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشد.

نمایندگی تعمیر فتوکپی در کرج

اصلی ترین محور فعالیت نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در کرج ، حوزه ی تعمیرات است. این مرکز با اختصاص بخش مجزا برای تعمیر محصولات شارپ، آماده ی ارائه ی سرویس به کاربران کرجی است. در این میان تعمیر فتوکپی به علت محبوبیت بالای این محصول از اولویت بیشتری برخوردار است. نمایندگی تعمیر فتوکپی در کرج با برخورداری از تیمی منسجم و کادر متخصص توانسته است تمامی نیازهای کاربران در این حوزه را پوشش دهد. همچنین نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ در کرج از ابزار و لوازم روز دنیا با تکنولوژی های پیشرفته اقدام به تعمیر دستگاه کپی شما می کند. آدرس نمایندگی تعمیر فتوکپی در کرج را در قسمت تماس با ما ببینید. این مرکز در تمامی نقاط کرج و حومه خدمات رسانی دارد.

مناطق دوازده گانه این استان شامل محمد شهر ، شهرک صفادشت ، شهرک صنعتی بهارستان ، مهرشهر ، عظیمیه ، هشتگرد و شهرک صنعتی هشتگرد، نظرآباد و شهرک صنعتی نظرآباد ، ماهدشت ، اسلام آباد ، فردیس ، گوهردشت ، جهانشهر ، منظریه ، کلاک و … می باشند. نمایندگی تعمیرات شارپ در کرج ، به تمامی این مناطق خدمات رسانی می کند. این نمایندگی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 20 و پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 18 آماده ی ارائه ی خدمات به شما همشهریان محترم کرجی است.

سرویس در محل نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

وقتی دستگاه کپی با مشکلاتی روبه رو می شود، همواره اولین دغدغه کاربر چگونگی حمل و جا به جایی آن است. کاربر از طرفی نگرانی دریافت خدمات تعمیرات با کیفیت است و از طرف دیگر در جستجوی یافتن راهی که دستگاه را با امن ترین حالت ممکن به تعمیرگاه منتقل کند تا آسیب دیگری به آن وارد نشود. به همین دلیل است که در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ، سرویس در محل را راه اندازی کردیم تا همه این دغدغه ها و نگرانی ها را به صفر برسانیم و از بین ببریم و الحق هم که در این مسیر موفق بوده ایم.

به کمک این سرویس دیگر نیاز به حمل و جابه جایی دستگاه ندارید. در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین شیوه، تعمیرکار در محل مورد نظر شما حاضر می شود و هر آنچه را که لازم باشد با نظارت شما انجام می دهد.

سرویس در محل نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی 

دستگاه فتوکپی یکی از دستگاه های پر کاربرد در ادارات، سازمان ها، مدارس، مراکز چاپ، کافی نت ها و … است. این دستگاه به تناسب سرویس های بالایی که به کاربر می دهد، نیازمند دریافت سرویس های مراقبتی دوره ای و اجرای تعمیرات درست و اصولی است. در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ همه آنچه که یک دستگاه کپی برای بهبودی نیاز دارد، فراهم کرده ایم. تعمیرکاران و تکنسین ها هر کدام در زمینه کاری خود سال ها تجربه و مهارت دارند؛ ساختار انواع دستگاه فتوکپی را به خوبی می شناسند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با یک عیب یابی دقیق، مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا کنند. برای دریافت جزئیات درباره چگونگی تعمیرات دستگاه کپی همین حالا تماس بگیرید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

این مقاله را هم می توانید مطالعه کنید: چرا دستگاه کپی کمرنگ چاپ می کند؟

 نمایندگی دستگاه کپی

در نمایندگی دستگاه کپی می توانید صفر تا صد خدمات را دریافت کنید. این نمایندگی رسمی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت گسترده دارد. با کاربران خود در تعامل همیشگی است و می تواند بهترین سرویس های مورد نیاز را برای آنها فراهم کند. در نمایندگی دستگاه کپی می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات گسترده، مفید ترین سرویس ها را دریافت کنید.

برای مثال در حوزه خرید و فروش این امکان برای تمامی کاربران فراهم است که با استفاده از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات مفیدی به دست آورید و با مقایسه آن محصول با نمونه های مشابه در سایر برند ها از نقاط ضعف و قوت آن اطلاع یابید و با آگاهی کامل وارد مسیر خرید شوید. در واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی در زمینه خدمات پس از فروش نیز امکانات بسیار گسترده ای فراهم است. تنها با یک تماس می توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

 

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره دستگاه کپی و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید
5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩