اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسر E 15

لپ تاپ ایسر E 15 یکی از میان رده های تولیدی کمپانی نام آشنای ایسر هستش. این دستگاه متناسب با قیمتی که داره، امکانات خوبی رو در اختیار کاربران قرار میده. طراحی ساده و مینیمالی داره. همه اینها به علاوه ی  وزن سبکش از جمله دلایلی هستشن که خیلی از مردم رو در سراسر جهان متقاضی خرید این دستگاه از کمپانی ایسر کرده. 

از بررسی ساختار و ویژگی های این لپ تاپ که بگذریم میرسیم به مشکلات متداول و راه های تعمیر اون در نمایندگی ایسر. در این قسمت قصد داریم به بررسی نکات حائز اهمیت در تعمیر لپ تاپ ایسر E 15 بپردازیم.

چرا که این لپ تاپ هم مثل تمام لپ تاپ های دیگه، با شانس خرابی های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری روبرو هستش. چیزی که خیلی اهمیت داره، رفتار و تصمیم گیری کاربر بعد از مشاهده ی خرابی دستگاهه. بعضی از کاربران در چنین مواقعی به دلیل شناخت محدود، دستگاه حساس خودشون رو به مراکز غیر استاندارد تعمیر میسپرن.

متاسفانه این اقدام در اغلب موارد اشکال رو نه تنها برطرف نمیکنه، بلکه به بیشتر شدنش دامن میزنه. به همین خاطر نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر E 15  یکی از حوزه های فعالیت خودش رو بر روی آگاهی رسانی معطوف کرده. تو ادامه ی این مقاله میخوایم با هم چند تا از مشکلات شایع این لپ تاپ که البته  تو بسیاری از مدل های دیگه هم متداوله بررسی کنیم.

لپ تاپ ایسر E 15

رفع مشکل سر و صدای عجیب دستگاه در نمایندگی لپ تاپ ایسر E 15

یکی دیگه از مشکلاتی که نیاز به بررسی به موقع و دقیق متخصص داره، شنیده شدن سر و صداهای عجیب و بی مورد از هارد لپ تاپ ایسر E 15 هستش. این مشکل البته میتونه گریبان همه ی لپ تاپ ها و تجهیزات کامپیوتری رو بگیره. 

اگر هارد درایو لپ‌تاپ شما سروصداهای عجیب ‌وغریبی ایجاد می‌کنه، این موضوع می‌توانه نشونه‌ی مرگ قریب‌الوقوع  اون باشه. برای اینکه از وجود چنین مشکلی اطمینان حاصل کنین، می‌تونید از ابزارهایی مانند DiskCheckup استفاده کنید.

البته حافظه‌های SSD که لپ‌تاپ‌های ایسر از اون ها بهره می‌برن، معمولا چنین صداهایی را ایجاد نمی‌کنه و به‌طور کلی آمار خرابی کمتری داره. با این حال این هاردها هم بالاخره خراب می‌شوند و از علائم آن می‌تونیم به مشکلات ایجاد شده در حین ذخیره‌ی فایل‌ها یا بالا آمدن سیستم اشاره کنیم. 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر E 15 قادره با بهره گیری از تخصص بالای کارشناسان خودش، این مشکلات رو شناسایی و تعمیر کنه.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر در نمایندگی رسمی ایسر

مشکل خاموش شدن سریع لپ تاپ ایسر E 15 بعد از روشن شدن اون

به گزارش برخی از کاربران لپ تاپ های ایسر  با اینکه لپ تاپ رو روشن می‌کنن و ویندوز بالا میاد ولی بعد از چند ثانیه لپ تاپ خاموش می‌شه. ازاین رو، یکی دیگه از مشکلات متداول لپ تاپ ایسر E 15  خاموش شدن سریع اون بعد از روشن شدن هستش.

در بسیاری از مواقع دلایل ایجاد این مشکل نرم افزاری هستش، که از جمله به خرابی بایوس می‌تونیم اشاره کنیم. این مشکل که برای بسیاری از کاربران و دارندگان این لپ تاپ‌ها نگران کننده است. ویروسی شدن لپ تاپ، بیش از حد داغ کردن لپ تاپ، مشکل در منبع تغذیه و یا اشکال در سیستم عامل لپ تاپ دلایل بروز این مشکل هستن. نمایندکی تعمیر لپ تاپ ایسر E 15 به خوبی میتونه دلیل این مشکل رو شناسایی و برطرف کنه.

رفع مشکل کند شدن هارد لپ تاپ لپ تاپ ایسر E 15

مشکل کند شدن عملکرد هارد تنها به این مدل اختصاص نداره و شامل همه ی لپ تاپ ها میشه. البته که رسیدگی به این مشکل باید حتما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ لپ تاپ ایسر E 15انجام بشه. اما بعضی از نکات هست که لازمه کاربران باهاش آسنایی داشته باشن. مهم ترین دلیل کند شدن هارد لپ تاپ ، وجود اطلاعات اضافه و بی موردیه که به مرور زمان به وجود میان. برای حل این مسئله میشه هارد رو یکپارچه کرد که احتیاج به نصب برنامه های جانبی داره. این خدمات به صورت ویژه در نمایندگی لپ تاپ ایسر دنبال میشن.

حل مشکل شارژ نگه نداشتن لپ تاپ ایسر E 15

مشکل خرابی باتری، یکی از رایج ترین مشکلاتیه که هر لپ تاپی باهاش روبرو میشه. باتری های لیتیومی بعد از یه مدت تقریبا کارایی خودشون رو از دست میدن. این باتری ها یه عمر مفیدی دارن که بعد از پشت سر گذاشتنش چاره ای جز تعویض اون ها وجود نداره، نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر E 15 ارائه ی تمام خدمات تعمیر و تعویض رو به عهده داره و با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از لوازم جانبی، میتونه در حداقل زمان تعویض باتری رو انجام بده.

این مطلب مفید رو از دست نده : شارژ کردن باتری لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر

نمایندگی لپ تاپ ایسر از همون سال های ابتدایی که این لپ تاپ ها به بازار راه یافتن، توسط مدیران و مهندسان زبده ی نرم افزار و سخت افزار، راه اندازی شد. با گسترش و پیشرفت تکنولوژی و متنوع تر شدن مدل ها، این نمایندگی، دامنه ی فعالیت خودش رو وسعت چشمگیری بخشید و حالا پس از چندین سال تجربه ی مفید، در چندین شعبه در سراسر کشور، آماده ی خدمت رسانی به تمامی کاربران و دارندگان لپ تاپ های ایسر هستش.

فعالیت های نمایندگی لپ تاپ ایسر در دو حوزه ی اصلی فروش و تعمیر دنبال میشه. کادر فروش نمایندگی ایسر در تهران میتونن تمام راهنمایی و مشاوره های لازم رو برای انتخاب و خرید این محصولات اختیار مشتریان و متقاضیان محترم قرار بدن تا با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام کنن.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩