اشتراک گذاری

لنز پروژکتور ایسر

لنز پروژکتور ایسر بخش مهمی از پروژکتور است. این قطعه اهمیت بسیاری دارد، زیرا تاثیر و نقش مستقیم در انعکاس تصویر روی پرده نمایش را بر عهده دارد.

دیتا پروژکتور دستگاهی ست که می تواند از طریق ورودی های مختلف، تصاویر ویدئو، VCD، DVD، دوربین های فیلم برداری، ویژوالایزر و کامپیوتر را دریافت و پردازش کند و از طریق لنز و سیستم اپتیک، این تصاویر را در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش انعکاس دهد.

ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، مالتی مدیا پروژکتور، ال سی دی پروژکتور، ویدئو پروجکشن، پروژکتور نام های مختلف این دستگاه است.

تعمیر پروژکتور باید توسط افراد متخصص انجام شود، زیرا اقدامات نابجا می تواند یک ایراد کوچک لنز پروژکتور ایسر را تبدیل به مشکلی اساسی و غیر قابل حل کند.

لنز پروژکتور ایسر

تعمیر لنز پروژکتور ایسر چه اهمیتی دارد؟

 لنز پروژکتور ایسر، نقش بسیار مهمی در کیفیت تصویر دارد. به عبارت دیگر وضوح تصویر و انتقال تصویر به لنز پرژوکتور مربوط می شود؛ تقریبا همه لنزها به یک اندازه خوب هستند.

آنچه که باعث برتری یک لنز پرژوکتور از پرژوکتور دیگر می شود، ویژگی های تنظیمات ارائه شده توسط لنز پرژوکتور است.

ویدئو پرژوکتور ایسر را می‎توان یک دوربین معکوس در نظرگرفت که به جای دریافت نور‌‌، نور را از لنز پروژکتور ایسر بیرون می‌فرستد.

یک ویدئو پرژوکتور دیجیتال با ورودی ویدئو نه تنها عملکردی شبیه به یک تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر دارد، بلکه مزایای انحصاری از جمله توانایی تولید تصویر بسیار بزرگتر و قابلیت حمل آسان را نیز دارد.

توصیه های مهم برای افزایش عمر پروژکتور ایسر

حداقل ۶۰ سانتی متر فضای آزاد در اطراف پروژکتور ایسر قرار دهید تا تهویه گرمای پرژوکتور به راحتی انجام شود.

عدم تهویه گرما باعث آسیب رساندن به بخش های داخلی پرژکتور می شود.

  • مراقبت در برابر دود و گرد و غبار و رطوبت نیز در حفظ سلامت دستگاه مهم است. به این ترتیب لنز تمیز می ماند و کاربر نیازی به تعمیر لنز پروژکتور ایسر نخواهد داشت.
  • از قرار دادن پروژکتور ایسر در معرض نور مستقیم آفتاب یا نزدیک به وسایل گرمایشی اجتناب کنید.

فاکتور های مهم لنز پروژکتور ایسر

  • فاصله برد/ Throw Distance
  • نسبت برد/ Throw Ratio
  • لنز زوم در پروژکتور
  • جابجایی لنز یا لنز شیفت (Lens Shift)
  • قابلیت اصلاح زاویه نمایش یا کیستون ؛ تنظیم کیستون افقی و عمودی
فاکتور های مهم لنز پروژکتور ایسر

تعمیر لنز پروژکتور ایسر

تعمیر لنز پروژکتور ایسر از خدمات اختصاصی نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر است که به طور کاملا جداگانه و حرفه ای در کارگاه ویژه پرژکتور انجام می شود.

همه انواع ویدئو پرژوکتورها سنسور تولید تصویر دارند. تکنولوژی های رایج تولید تصویر در ویدئو پرژکتور ها معمولا از سه حالت DLP ، LCD  و LCOS  خارج نیست.

یک تعمیرکار برای  تعمیر لنز پروژکتور ایسر باید از این تکنولوژی ها و فناوری ها به خوبی اطلاع داشته باشد تا بتواند مشکل را به درستی ریشه یابی کند و مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کند.

همواره رعایت استانداردهای لازم در زمان تمیز کردن لنز، نیاز به تعمیر لنز پروژکتور ایسر را کاهش می دهد.

لنز این دستگاه باید ماهانه یک بار تمیز شود تا تصاویر ارسالی با کیفیتی در حد مطلوب از پروژکتور ارسال شود.

برای این کار بهتر است از یک پارچه نرم، خشک و بدون پرز استفاده کنید. از الکل ایزوپروپیل هم می توانید برای تمیز کردن لنز استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر

پروژکتور یکی از محصولات ایسر است که در بسیاری از مراکزی علمی و آموزشی، سالن های کنفرانس، دانشگاه ها و … کاربرد دارد.

این کالا نیز از دو بخش نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده است.

به دلیل حساسیت بالای پروژکتور ایسر، همواره نیاز به سرویس های دوره ای و بررسی دارد تا از بروز مشکلات نا بهنگام و شدید جلوگیری به عمل بیاید.

در نمایندگی ایسر در ایران صفر تا صد مشکلات و اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه بررسی و ارزیابی می شود.

برای هر تعمیرات پروژکتور ایسر ضمانت نامه کتبی و رسمی ارائه می شود و کاربر می تواند مطمئن باشد که مسیر درستی را برای بهبود سلامت دستگاه خود انتخاب نموده است.

تعمیرات ایسر

کمپانی ایسر در زمینه تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور و پروژکتور فعالیت دارد.

این کمپانی محصولات با کیفیتی برای کاربران خود تولید می کند. با این وجود همواره احتمال بروز اختلالات و مشکلات در انواع کالاهای الکترونیکی و هوشمند وجود دارد.

 

به همین دلیل است که واحد تعمیرات ایسر راه اندازی شده تا کاربر به راحتی بتواند با خیالی آسوده و مطمئن کالای معیوب خود را به مرکزی معتبر بسپارد و منتظر بماند تا دوباره سلامت کالا باز گردد.

در این واحد تعمیراتی، بخش هایی مجزا و مستقل برای اجرای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از محصولات ایسر راه اندازی شده است.

 هر بخش به تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته مجهز است و به طور کلی می تواند تمامی خدمات عیب یابی، ترمیم و تعمیر را حمایت و پشتیبانی کند.

برای دریافت جزئیات بیشتر پیرامون تعمیرات ایسر و آگاهی از سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول درباره کمپانی ایسر در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩