تعمیرات پروژکتور ایسر

مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر فعالیت خود را همزمان با ورود نخستین پروژکتورها به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است. تعمیرات پروژکتور ایسر در این مرکز توسط جمعی از کارشناسان دوردیده و کارآزمودۀ این مرکز و با بهره‌مندی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد.

کارشناسان حاضر در این مجموعه، همزمان با ورود هر یک از مدل‌های پروژکتور ایسر، ضمن حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر آن مدل، از نوین‌ترین متدهای تعمیر پروژکتور نیز آگاهی یافته و دانش فنی خویش را در این حوزه ارتقاء بخشیده‌اند.

تعمیرات پروژکتور ایسر

تعمیرات لامپ پروژکتور ایسر به صورت تخصصی

تعمیرات لامپ پروژکتور ایسر یکی از تخصصی ترین اموری ست که در نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر به انجام میرسد. اگر از دارندگان پروژکتورهای ایسر و یا دستگاه های مشابه هستید، حتما میدانید، لامپ دستگاه، یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های قرار گرفته در پروژکتور است. بدون شک خرابی این لامپ ها میتواند کارایی پروژکتور را با مشکلات زیادی روبرو کند. مشکلات مختلفی میتواند منجربه خرابی لامپ های پروژکتور ایسر شود.

چشمک زدن چراغ های پروژکتور، گرفتگی یا کم نور بودن تصویر میتواند ناشی از خرابی لامپ باشد. تست لامپ ها میتواند تا حدود زیادی مشخص کند که این مشکل از کجاست. همکاران ما در سایر بخش های تعمیرات، به طور مفصل به بررسی مشکلات لامپ پروژکتور ایسر پرداخته اند. در هر صورت، اگر دستگاه شما دچار سوختگی یا خرابی لامپ شد، این اطمینان به شما داده میشود که نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر به صورت تخصصی، به تعمیر آن خواهد پرداخت.

تعمیر مین برد پروژکتور ایسر تخصصی ماست

مین برد اساسا هسته ی اصلی هر دستگاه الکترونیکی به شمار میرود. این برد مهم و حیاتی، پیشرفته ترین بخشی ست که درون پروژکتور ایسر تعبیه شده است، تا بتواند عملکرد کلی دستگاه را مدیریت کند. این بخش حساس که  پردازش اطلاعات دستگاه را نیز، به عهده دارد، هماهنگی بین بخش های اصلی و سازنده ی پروژکتور مثل لامپ، فن، چرخ رنگ، دی ام دی رابرقرار میکند.

پس میتوان در نظر داشت که خرابی این قطعه یا بروز هر گونه آسیب در آن، میتواند به طور کلی، پروژکتور را از کار بیندازد. برخی مواقع در پی خرابی مین برد، پروژکتور به صورت ناگهانی خاموش میشود و یا تصاویری بی کیفیت به نمایش میگذارد. یکی از مهم ترین وظایف نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر، شامل تعمیر مشکلات مین برد انواع پروژکتور های این کمپانی میشود.

نگران خرابی فیلتر پروژکتور ایسر خود نباشید

یکی دیگر از قطعات و اعضای مهم پروژکتور ایسر، فیلتر تعبیه شده در آن است. فیلتر را میتوان یکی از قطعات اصلی تمام ویدئو پروژکتورها به شمار آورد. این قطعه ی حساس هم مانند هر بخش دیگری ممکن است به دلایل مختلف، با آسیب های جزیی یا کلی مواجه شود. آن چه لازم است بدانید، این است که، اختلال دراین قطعه میتواند عملکرد دستگاه را با مشکل روبرو کند. بروز آسیب در فیلتر میتواند منجربه نمایش تصاویر کدر و تار بشود.

از آن جا که پروژکتور ها در طول مدت فعالیت خود گرمای بسیاری تولید میکنند، سوختگی و یا بروز آسیب در بخشی مثل فیلتر امری متداول محسوب میشود. تمیز کردن، تعمیر و ریست کردن فیلتر و جا فیلتری در پروژکتور با ظرافت و دقت بسیار بالایی در نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر به انجام میرسد.

با یک تماس از تعمیر برد پاور پروژکتورتان مطمئن شوید

حتما تا به حال به کارایی برد پاور پروژکتور یا کامپیوترتان پی برده اید. برد پاور بدون شک، یکی از مهم ترین بخش های انواع پروژکتورها شمرده میشود. چرا که این بخش نقش تامین و تغذیه لامپ، فن و قطعات داخلی ویدئو پروژکتور را دارد. در صورتی که برد پاور پروژکتور ضعیف باشد عمر پروژکتور نیز به میزان قابل توجهی، کم خواهد شد و به سرعت فن یا لامپ دستگاه می سوزد.

با سوختن این قطعات، پروژکتور ، عملا کارایی خود را از دست میدهد و کاربر متحمل پرداخت هزینه ی دو چندان میشود. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی، پیشنهاد میشود، اقدامات لازم جهت تعمیر برد پاور پروژکتور را از طریق نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر ، به عمل آورید. این مجموعه با اعمال روش های جدید و بهره مندی از تجهیزات به روز، میتواند مشکل دستگاه را در حداقل زمان مرتفع سازد.

با یک تماس از تعمیر برد پاور پروژکتورتان مطمئن شوید

تعمیرات پروژکتور ایسر و دیگر واحدهای تعمیرات ایسر

تعمیرات پروژکتور ایسر یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ایسر می باشد که در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران پروژکتور ایسر به خدمات تعمیر، سرویس، نگهداری و ترمیم پروژکتور انجام می پذیرد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی تعمیر قادر به رفع کلیه عیوب ایجاد شده در پروژکتورهای ایسر می باشند.

کارشناسان زبده مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر به دلیل برخورداری از تجربه و تخصص بالا، توانایی تعمیر تمامی پروژکتورهای معیوب حتی مدلهای قدیمی و خارج از رده را دارا هستند. دیگر واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ایسر

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو ایسر
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور ایسر
  • رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور ایسر
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور ایسر
  • عیوب مربوط به پاور ویدئو پروژکتور ایسر
  • عیوب مربوط به پاور لامبلاست ایسر
  • عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدیو پروژکتور ایسر
  • عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور
  • عیوب مربوط به تراشه DMD ایسر
  • عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور ایسر

اخبار پروژکتور ایسر و دیگر خبرها

کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر با حضور در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و ملی از جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در تولیدات این کمپانی آگاهی یافته و آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارند. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران محصولات ایسر هستید و با قصد خرید یکی از تولیدات این کمپانی را دارید، اطلاعات و اخبار ارائه شده در وب‌سایت رسمی مرکز تعمیرات ایسر را از خود دریغ نکنید.

کارشناسان این مرکز جدیدترین رویدادها و اتفاقات مرتبط با این کمپانی را رصد کرده و با پیگیری لحظه به لحظه، آن‌ها را با شما در میان می‌گذارند. اخبار پروژکتور ایسر و دیگر خبرها  از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

مقالات پروژکتور ایسر و دیگر مقالات

نمایندگی ایسر جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است. دستاورد این عمل ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان میباشد. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی ایسر نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و… را در بر میگیرد. مقالات تعمیرگاه تخصصی ایسر، مقالات پروژکتور ایسر و دیگر مقالات که توسط تیمی از کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تدوین گشته اند از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

انواع پروژکتور ایسر و دیگر محصولات

مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. این مرکز، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود.

مرکز تعمیرات پروژکتور ایسر با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های پروژکتور مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری عرضه می‌دارد. جدیدترین پروژکتور ایسر و دیگر محصولات ایسر در این بخش معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیر پروژکتور ایسر

کارشناسان و مهندسان مرکز تعمیرات ایسر از ابزارآلاتی در تعمیر دستگاه ها استفاده می کنند که سازگاری آن‌ها با دستگاه‌های ایسر پس از آزمون و خطاهای بسیار به تأیید رسیده است. از همین‌روست که تعمیرات صورت ‌گرفته در مرکز تعمیرات ایسر، بالاترین بازدهی و نتیجه ممکن را دارا هستند.

نکته‌ی قابل ذکر دیگر درباره این مرکز استفاده از مواد درجه یک و عالی در حین تعمیرات پروژکتور ایسر است. استفاده ازمواد درجه یک و تجهیزات پیشرفته، ضمن پیشگیری از آسیب رسیدن به دیگر اجزا دستگاه سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابند. پرسش های مرتبط با خدمات ارائه شده در این مرکز به ویژه سوالات متداول تعمیر پروژکتور ایسر در بخش زیر ارائه خواهند شد.

نمایندگی ایسر

نمایندگی ایسر در ایران در تلاش است تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات مورد نیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آنها ارائه دهد. نمایندگی ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را کسب نماید.