محصولات نمایندگی مجاز ایسر

امروزه ایسر نامی آشنا برای تمامی کاربران دستگاه های الکترونیکی است. کمپانی ایسر در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۰ توانست رتبه دوم در بازار تولید رایانه شخصی در جهان به دست آورد. این کمپانی با پیشرفت روز افزونی که در زمینه ی طراحی انواع دستگاه های الکترونیکی داشته است توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

این کمپانی یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در تایوان واقع شده است. محصولات نمایندگی مجاز ایسر مطابق با برترین طراحی های جهانی تولید می شوند و از این رو کارایی متناسبی دارند. شرکت ایسر با در نظر گرفتن نیاز های اغلب کاربران توانسته است کاربردی ترین محصولات را تولید کند. در ادامه ی این مطلب به بررسی انواع محصولات نمایندگی مجاز ایسر می پردازیم.

محصولات نمایندگی ایسر

معرفی محصولات نمایندگی مجاز ایسر

معرفی محصولات نمایندگی مجاز یکی از بهترین خدمات ارائه شده می باشد. در این بخش تمام اطلاعات فنی و تخصصی محصولات در اختیار کاربران قرار گرفته و زمینه ی انتخابی هوشمندانه را برای آن ها فراهم می کند. معرفی محصولات به صورت تخصصی انجام شده و تمام اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار می دهد.

تمامی این اطلاعات توسط متخصصان و کارشناسان نمایندگی رسمی ایسر جمع آوری شده و شرحی کاملی از مختصات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را در بر می گیرد. بررسی تمام نقاط قوت و ضعف محصولات نمایندگی مجاز ایسر در این بخش سبب شده تا خریدران امکان خریدی بهتر را داشته باشند.

نمایندگی ایسر و واحد های تعمیراتی ایسر

نمایندگی ایسر و واحد های تعمیرات ایسر در بخش فروش محصولات و تعمیرات آن ها خدمات ارائه می کند. در بخش فروش مشاوران به ارائه ی اطلاعات تخصصی هر محصول می پردازند و تمام آنچه که مورد نیاز کاربران است را به آن ها ارائه می کنند. حضور این مشاوران کمک می تا خریداران با  روش های نگهداری بهتر از دستگاه و نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوند.

نمایندگی رسمی ایسر تمام محصولات تولید شده در این شرکت را به همراه گارانتی معتبر و به صورت اورجینال به فروش می رساند. تعمیرات نیز در این واحد توسط متخصصان و کارشناسان مجرب انجام می شود. بد نیست بدانید تعویض قطعات محصولات ایسر نیز یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این نمایندگی می باشد.

قطعات فرسوده ی انواع محصولات ایسر با مراجعه به این نمایندگی با نمونه های اورجینال جایگزین خواهند شد. سرعت بالا و تضمین کیفیت از ویژگی های بارز نمایندگی رسمی ایسر به شمار می رود.

انواع محصولات نمایندگی مجاز ایسر

محصولات نمایندگی مجاز ایسر دارای تنوع بسیاری است. این تنوع محصولی رضایت اغلب کاربران را جلب کرده است و انتخاب محصول را برای آن ها راحت تر کرده است. انواع محصولات نمایندگی مجاز ایسر شامل لپ تاپ، تبلت، پروژکتور، موبایل، آل این وان، مانیتور و تی وی مانیتور می باشد. تمامی این محصولات با ویژگی های خاص و متعددی تولید شده اند.

تمامی لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی ایسر بنا بر نوع نیاز کاربران در مدل های متنوعی طراحی شده اند و نیاز غالب کاربران را برآورده می کند. تبلت های ایسر در سایز ۷ ، ۸ و ۱۰ اینچ تولید شده اند .و دارای دو سیستم عامل اندروید و ویندوزی می باشند. مانیتور هیا تولید شده توسط این کمپانی نیز نیاز کاربران گرافیست و گیمر ها  و… را متناسب با نوع کاربری آن ها از دستگاه برآورده می کند.