آموزش تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در پی تقاضای مکرر کاربران و مراجعان گرامی، درصدد برآمده است دوره هایی را به منظور آموزش تعمیر محصولات ایسر برگزار نماید. در این دوره ها تخصصی ترین متدها و تجهیزات تعمیر به کارآموزان آموزش و تدریس می گردد و در پایان، مدرکی دال بر اتمام دوره به آنها اعطا می شود تا در صورت تمایل جذب بازار کار گردند.

دوره های آموزش تعمیرات ایسر، منحصر به دستگاهی خاص نیست و علاقمندان می توانند بسته به نوع علاقه و یا حیطه کاری خویش در یکی از دوره های آموزش تعمیرات ایسر – برای مثال آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر- ثبت نام نمایند.

آموزش تعمیرات ایسر، برای هر محصول، متشکل از دو دورۀ مبتدی و پیشرفته است تا هر کارآموز بسته به سطح خویش، آموزش های لازم را دریافت کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان آموزش ما در نمایندگی ایسر تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات ایسر

مرکز آموزش تعمیرات ایسر

مرکز آموزش تعمیرات ایسر متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها مباحث تخصصی مرتبط با یک دستگاه به کارآموزان تدریس می گردد. مباحث مذکور در گام نخست به صورت نظری و در مراحل بعدی بصورت عملی تدریس می گردد.

این امر سبب می گردد تا کارآموزان بر حوزه تعمیر و عملکرد هر یک از دستگاه کاملاً مسلط گشته و توانایی آن را داشته باشند تا عملیات مورد نظر را مطابق با استانداردهای جهانی پیاده سازند.

وجود کارگاه های متعدد و مجهز، همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر و بهسازی، تشکیل دوره ها با حداکثر پنج نفر کارآموز، آموزش اصولی جدیدترین متدهای تعمیر، تدریس نوین ترین روش های عیب یابی، استفاده از استانداردهای جهانی حوزه تعمیر و عیب یابی و … برخی از ویژگی های بارز و برجسته مرکز آموزش تعمیرات ایسر است.

آموزش تعمیر لپ تاپ ایسر

هستند بسیاری از افراد که به دنبال مرکزی معتبر برای آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر می گردند. همیشه انتخاب مرکزی برای دریافت خدمات تخصصی کاری سخت و حساس است.

با توجه به اینکه امروزه آموزشگاه های بسیاری در مورد برگزاری کلاس های تعمیرات لپ تاپ تبلیغات گوناگونی می کنند، انتخاب و تصمیم گیری را برای همه سخت کرده اند. گاهی شعار ها و ادعا ها آنقدر قشنگ و جذاب است که کاربر بدون کمتری تعلل و تحقیقی انتخاب می کند؛ اما اینکه آیا از دریافت خدمات راضی بوده است یا نه، باید در انتهای دوره از خودش پرسید.

همه لپ تاپ ها در کل ساختار مشابهی دارند، اما با این حال تفاوت هایی در لپ تاپ های هر شرکت وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت و با توجه به آنها دستگاه را تعمیر کرد. دوره های آموزش تعمیر لپ تاپ ایسر در مرکز آموزش تعمیرات ایسر بر اساس پایه های علمی دانشگاهی و استاندارد های جهانی برگزار می شود.

آموزش تعمیر تبلت ایسر

تبلت ها نیز به عنوان یکی از گجت های هوشمند امروزی نیاز به تعمیر دارند. تعمیر باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود. برای متخصص شدن در حرفه تعمیر تبلت ایسر، بهترین کار این است که مرکزی معتبر را برای آموزش تعمیرات تبلت ایسر انتخاب کنید.

انتخاب های کورکورانه و بی اساس هرگز نمی توانند نتیجه خوبی برای شما به دنبال داشته باشند. انتخاب یک مرکز معتبر و مجاز تعمیرات ایسر ساده ترین و در عین حال مهمترین کاری است که می توانید انجام دهید. کلاس های آموزش تعمیر تبلت ایسر در دو بخش نرم افزار و سخت افزار و در سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود. تمام آنچه که برای اجرای یک تعمیر با کیفیت نیاز است، به شما آموزش داده می شود.

آموزش تعمیر آل این وان ایسر

هر چند آل این وان ها هم جزء سیستم های رایانه ای به حساب می آیند، اما حقیقتا سیستمی مجزا و پیچیده دارند که هرگز یک تعمیرکار معمولی نمی تواند برای تعمیر آن قدم بردارد و حتما باید پس از گذراندن دوره مخصوص تعمیر آل این وان، اقدام به چنین کاری کند.

ما در دپارتمان تخصصی آموزش تعمیرات ایسر، کلاس های آموزش تعمیر آل این وان ایسر را بر اساس استانداردهای روز برگزار می کنیم. تمام اجزای این دستگاه و حساسیت های بالای آن را برای داوطلبان شرح می دهیم و از مشکلات احتمالی و شایع صحبت می کنیم و به داوطلب این فرصت را می دهیم که پس از سپری کردن دوره های نظری، در کارگاه های تعمیراتی تحت نظارت تکنسین ها اقدام به تعمیر هر یک از بخش های آل این وان کند. به این صورت هم تجربه آموزی می کند و هم مهارت آموزی.

آموزش تعمیر مانیتور ایسر

دنیای مانیتور ها جدا از دنیای سیستم های رایانه ای نیست، اما برای تعمیر آنها باید تخصص لازم و مرتبط داشته باشید. دوره های آموزش تعمیر مانیتور ایسر یک نمونه دیگر از کلاس های آموزشی است که دپارتمان تخصصی آموزش تعمیرات مانیتور ایسر برگزار می کند. سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مانیتور ها وابستگی تنگاتنگی با هم دارند؛ درست مانند آل این وان ها و لپ تاپ ها. برای تعمیر آنها باید در مرحله عیب یابی هر دو فاز نرم افزاری و سخت افزاری بررسی شود.

اگر این مرکز آموزشی معتبر، استاندارد و با سابقه را برای دریافت آموزش های تخصصی که شرح آن گذشت انتخاب کنید، مطمئن باشید در انتهای هر دوره درب های شروع کار در بازار کار تخصصی روی شما گشوده می شود و می توانید به سرعت به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای وارد جَرگه تعمیرکاران ماهر شوید. تصمیم با شماست که از کجا و چه قدر حرفه ای شروع کنید.

واحدهای آموزش تعمیرات ایسر

  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ ایسر
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت ایسر
  • واحد آموزش تعمیرات مانیتور ایسر
  • واحد آموزش تعمیرات آل این وان ایسر
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور ایسر
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل ایسر
  • واحد آموزش تعمیرات دسکتاپ ایسر

دوره تخصصی آموزش تعمیرات ایسر

دوره تخصصی آموزش تعمیرات ایسر دربردارنده کلیه مباحث تخصصی و پیشرفته در حوزه تعمیرات است. کارآموزان در این دوره، با تعمیر و آنالیز دستگاه های بیشمار، بر کلیه مباحث مسلط گشته و توانایی آن را می یابند تا در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن، دستگاه های معیوب را تعمیر کرده و به حالت اولیه بازگردانند.

آموزش نوین ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در دستگاه های ایسر و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات ایسر به کارآموزان تدریس می گردد.

آموزش تعمیرات ایسر

دوره عمومی آموزش تعمیرات ایسر

دوره عمومی آموزش تعمیرات ایسر برای آن گروه از کاربرانی برگزار می گردد که اطلاعات پایه و مورد نیاز در باب تعمیرات و تجهیزات دستگاه های الکترونیکی را ندارند. این گروه از متقاضیان می توانند با حضور در دوره عمومی آموزش تعمیرات ایسر، بر مباحث پایه و ابتدایی این حوزه مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره تخصصی آموزش تعمیرات ایسر را کسب نمایند.

تشخیص نیاز یا عدم نیاز داوطلب به حضور در این دوره توسط یک آزمون ابتدایی که از سوی اساتید این مرکز برگزار می گردد، صورت می پذیرد. آشناسازی کارآموزان با تجهیزات تعمیر و کاربرد هر یک از ابزار نیز در همین دوره انجام می شود. (داوطلبانی که با مباحث این دوره آشنایی دارند نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات ایسر ندارند). با اتمام این دوره، آموزش تعمیرات ایسر در دروه تخصصی دنبال خواهد شد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر در ایران در تلاش است تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خویش خدمات مورد نیاز را متناسب با سلایق و خواست کاربران به آنها ارائه دهد. نمایندگی ایسر در ایران تجهیزات خویش را همگام با پیشروی های کمپانی ایسر در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تکاپو است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش کاربران را در همه حوزه ها، از جمله حوزه آموزش تعمیرات ایسر کسب نماید.

نمایندگی ایسر در ایران در راستای تحقق اهداف مشتری‌مدارانه، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه ای ممتاز در حوزه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان خویش را کسب نماید.

مدیریت این شرکت همگام با سازمان های پیشرفته ارائه دهنده خدمات در دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید در سایر صفحات ما اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را دنبال کنید.