اشتراک گذاری

درام کپی توشیبا

به طور کلی کارکرد درام در دستگاه کپی با پرینتر هیچ تفاوتی ندارد و این قطعه در هر دو دستگاه وظیفه ی یکسانی را بر عهده دارد. وظیفه ی درام کپی توشیبا انتقال تصاویر بر روی برگه می باشد. تنها تفاوت درام کپی توشیبا با پرینتر در نحوه ی انتقال تصاویر توسط این قطعات می باشد.

درام دستگاه کپی ، غلتک استوانه ای شکل و  دارای سطحی براق است که رسانای نور بوده و می توان در آن الکتریسیته ی ساکن ایجاد کرد. هر چه درام مورد استفاده ی شما با کیفیت تر باشد بر چاپ تاثیر گذاشته و تصاویر شفاف تری ارائه می کند.

به یاد داشته باشید برای تعمیر یا تعویض درام کپی توشیبا تنها به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنید. در صورت مشاهده ی هرگونه اختلال در دستگاه خود به واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا مراجعه کنید.

درام کپی توشیبا

تعمیر درام کپی توشیبا

تعمیر درام کپی توشیبا به دلیل پیچیدگی های این دستگاه و نزدیکی قطعات به یکدیگر باید توسط متخصصان انجام شود. درام قطعه ی بسیار حساسی است که لازم است توسط متخصصان تعویض شود. در صورت وجود علائمی مثل خط و خطوط اضافه بر روی کاغذ و بی کیفیت بودن برگه ی چاپ شده نیاز است که برای تعویض درام کپی توشیبا اقدام کنید.

به یاد داشته باشید این قطعه قابل تعمیر نیست و در زمان خرابی تنها راه تعویض آن است. لازم به ذکر است که استفاده از درام اورجینال برای حفظ کیفیت و کارایی  دستگاه بسیار تاثیر گذار است. قطعات بی کیفیت و تقلبی آسیب های بسیاری را به دستگاه وارد می کنند.

اینو بخون حتما به کارت میاد : یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا

زمان تعویض درام کپی توشیبا

افت کیفیت چاپ در دستگاه کپی هشداری برای تعویض درام می باشد. به طور کلی درام در ۳ زمان آسیب دیدگی یا ضرب خوردگی ، زمان شارژ کارتریج و بالا بودن حجم کاری کپی توشیبا به تعویض نیاز دارد. افتادن و ضرب خوردگی درام به دلیل اثر گذاری بر کارتریج نیاز به تعویض این قطعه ی حساس را زیاد می کند. ورود کاغذ همراه با منگنه به داخل دستگاه کپی منجر به وجود خط و خش بر روی درام می شود.

درام بر کیفیت چاپ اثر مستقیم دارد به همین دلیل در صورت  هرگونه اختلال در آن باید در اولین فرصت باری تعویض این قطعه اقدام کنید. حجم بالای کارکرد دستگاه کپی یکی از عواملی است که منجر به  خرابی این قطعه می شود. در صورتی که چاپ پی در پی باشد به درام آسیب جدی وارد می شود بنابراین بهتر است برای حفظ کیفیت دستگاه خود در فواصل زمانی مختلف فرآیند چاپ را انجام دهید.

در زمان شارژ کارتریج حتی در صورت نو بودن درام لازم است این قطعه تعویض شود. به دلیل بی کیفیت بودن پودر مورد استفاده برای کارتریج در اغلب مراکز و هماهنگ نبودن آن با کارتریج لازم است درام را تعویض کنید.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا در واحدی مجزا فعالیت می کند.  تعمیرات انواع دستگاه کپی توشیبا در دل های ایستاده و رو میزی با مراجعه به این واحد امکان پذیر می باشد. این واحد با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

دسترسی این واحد به تمام ابزار آلات تعمیراتی سبب شده تا کاربران در مدت زمانی کوتاه بتوانند تمام مشکلات دستگاه کپی توشیبا را برطرف کنند. تلاش تیم تعمیراتی این واحد بر ترمیم و تعمیر قطعات آسیب دیده می باشد. قطعات آسیب دیده ی دستگاه کپی توشیبا با مراجعه به این واحد قابل تعویض می باشند. تمامی این قطعات با نمونه های اورجینال خود جایگزین می شوند.

این مقاله را از قلم نیندازید : ارور دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات توشیبا

واحد  تعمیرات توشیبا  از بخش های متعددی تشکیل شده است. هر کدام از این بخش ها دارای متخصص مربوط به یک دستگاه تولید شده توسط این کمپانی می باشد. تعمیرات در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از قطعات اورجینال صورت می گیرد.

کادر فنی این مجموعه دارای جدید ترین اطلاعات و به روز ترین تکنولوژی برای تعمیرات توشیبا می باشد. شما با یکبار مراجعه به این مرکز می توانید تمام مشکلات موجود در دستگاه خود را برطرف کنید و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز  باشید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا عرضه کننده ی تمام خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات توشیبا اعم از لپ تاپ، هارد، پرینتر، کپی ، مانیتور، سرور، تبلت ، لوازم خانگی ، پروژکتور و … به کاربران گرامی می باشد. شما با مراجعه به این نمایندگی می توانید تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود از جمله تعمیرات و مشاوره با کارشناسان مجرب ما را دریافت کنید. .

تمام اطلاعات فنی هر دستگاه توسط متخصصان ما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شعار نمایندگی توشیبا تضمین کیفیت مشتری مداری است که سالهاست به آن جامه ی عمل پوشانده و به انتخاب اول کاربران تبدیل شده است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩