اشتراک گذاری

یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا

یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا یک بخش از دستگاه کپی است که کارایی های بیشتری را به این دستگاه اضافه می کند. همان طور که از نام آن پیداست وظیفه اسکن کردن را در این چاپگر بر عهده دارد. منظور از اسکن در فنآوری و تکنولوژی چاپ، پردازش یک تصویر دیجیتالی از نسخه کاغذی است؛ به طوری که می توان آن را در یک یا چند فایل الکترونیکی قابل پردازش مشاهده و ارسال کرد.

اصطلاحا نیز به تصویری که به کمک اسکنر به دست می آید، اسکن گفته می شود. در تعمیر دستگاه کپی ترمیم و اجرای تعمیرات یونیت اسکن بسیار مهم است، زیرا با کاربرد فراوانی که این یونیت دارد، کار را برای کاربران بسیار سهل و ساده کرده است.

یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا

تعویض یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا

 وقتی کارشناس مربوطه یک عیب یابی دقیق از مشکلات مربوط به یونیت اسکن انجام دهد، می تواند تصمیم بگیرد که بین تعمیر یا تعویض یونیت اسکن دستگاه کپی کدام یک چاره ساز است. در فرایند تعویض ممکن است نیاز باشد لنز، لامپ، کابل ها و … تعویض شوند تا دستگاه بتواند سلامت خود را بازیابد.

در هر صورت این اطمینان و یقین وجود دارد که کل فرایند تعویض در این مرکز به کمک آرشیوی دقیق و مطمئن و اورجینال از قطعات جانبی انجام می شود و بازگشت سلامتی دستگاه کاملا تضمین شده است.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

تعمیر یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا

اگر با مشکلاتی نظیر کار نکردن یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا، یا نبود فضای کافی برای ذخیره برنامه اسکنر، یا خرابی لنز و لامپ اسکنر دستگاه کپی و حتی عدم نصب درایو اسکنر مواجه هستید و در نهایت نمی توانید از قابلیت این بخش از دستگاه کپی خود استفاده کنید، باید برای تعمیر یونیت اسکن دستگاه کپی توشیبا به یک مرکز معتبر و مجاز مراجعه کنید.

جای هیچ نگرانی نیست. زیرا در واحد اختصاصی تعمیر کپی توشیبا این امکان وجود دارد که با استفاده از خدمات تعمیر در محل، بدون نیاز به حمل و جابه جایی این دستگاه، صفر تا صد خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

راه اندازی اسکنر دستگاه کپی توشیبا

برنامه‌ Windows Fax and Scan را در منوی start پیدا کرده و آن را باز کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار، به صورت Built in در ویندوز وجود دارد و نیازی به نصب مجدد آن نیست. گزینه Scan  را بیابید و روی آن کلیک کنید. اکنون گزینه New Scan را در بالای صفحه انتخاب کنید. بر روی دکمه Preview کلیک کنید.

دستگاه شما شروع به کار می کند. در منوهای سمت چپ یک منوی بازشو به نام Profile قرار دارد، نوع چیزی که می خواهید اسکن کنید، انتخاب کنید. گزینه پیش‌فرض Photo یا عکس است. برای ایجاد تغییرات در رزولوشن با استفاده از دو فلش کنار فیلد مربوطه، می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را انجام دهید. پس از پایان یافتن تنظیمات از طریق گزینه ها و منوهای گفته شده، می‌توانید روی دکمه Scan کلیک کنید.

در پایان فرایند اسکن در دستگاه کپی توشیبا محل ذخیره فایل بر روی کامپیوتر را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که در برنامه Windows Fax and Scan نیازی به این انتخاب نیست و می توانید فایل اسکن شده را در کادر بالا انتخاب کرده و یکی از گزینه های  Forward as Fax ، Forward as email، و Save as را انتخاب نمایید.

در نهایت منوی Save in را باز کرده و بر روی Desktop کلیک کنید، در فیلد File name نیز عبارت نام فایل را وارد کنید و روی دکمه Save کلیک کنید.

تعمیر دستگاه کپی توشیبا

برای تعمیر کپی توشیبا جای هیچگونه نگرانی نیست. به راحتی می توانید با کمک تعمیرکاران متخصص و ماهر تعمیرگاه اصلی دستگاه کپی، همه نیاز ها و احتیاجات خود در زمینه دستگاه کپی توشیبا را رفع کنید. در واحد اختصاصی تعمیرات کپی توشیبا نه تنها از بهترین ومدرن ترین ابزار آلات استفاده می کنیم که تضمین کننده کیفیت خدمات رسانی است، بلکه بهترین و مرغوب ترین و سازگار ترین مواد اولیه را نیز تهیه کرده ایم تا کاربر کپی توشیبا در هیچ زمینه ای هیچ گونه مشکلی نداشته باشد.

برای انجام تعمیرات کپی توشیبا می توانید به راحتی از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی نیز استفاده کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتری را جویا شوید.

واحد های تعمیرات توشیبا

کمپانی توشیبا در صنایع مختلفی فعالیت می کند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی توشیبا است. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل و تجهیزات وابسته به آنها و … از جمله تولیدات توشیبا است.

هر یک از این محصولات در کارگاه مربوطه خود مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرند و تعمیرکار هر آنچه را که لازم باشد برای تعمیرات توشیبا انجام می دهد. ضمانت نامه کتبی و رسمی که تضمین کننده سلامت دستگاه شما است نیز ارائه خواهد شد.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا یک درگاه امن و ایمن است. این نمایندگی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات کمپانی توشیبا فعالیت دارد. همه قوانین درون مرزی و برون مرزی توسط این نمایندگی مجاز رعایت می شود. به همین دلیل است که به راحتی می تواند خدمات پس از فروش اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار دهد. امکانات و تسهیلات بسیار دیگری نیز در تنها نمایندگی رسمی توشیبا در ایران فراهم است.

از جمله استفاده از سرویس مشاوره ای قبل از خرید. در این سرویس می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش به گفت و گو بنشینید و از تجربیات آنها برای خرید یک محصول ایده آل و خوب استفاده کنید. برای اطلاع از سایر امکانات و تسهیلات می توانید از طریق شماره های موجود در وبسایت نمایندگی مرکزی توشیبا با این نمایندگی تماس بگیرید و جزئیات بیشتری را جویا شوید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩