اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

توشیبا یکی از تولید کنندگان دستگاه کپی است که به دلیل تولید انواع دستگاه کپی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. به طور کلی دستگاه کپی دارای  قطعات بسیار پیچیده ای می باشد. خرابی این قطعات باعث نگرانی کاربران شده و روند انجام امور مربوطه را متوقف یا کند می کند.

دستگاه های کپی از پرکاربرد ترین وسایل موجود در هر اداره و سازمانی هستند. یکی از این قطعات حساس کاغذکش ها هستند. در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با انواع این قطعه و علائم خرابی این قطعه آشنا خواهیم کرد. به یاد داشته باشید در صورنت بروز خرابی در این قطعه برای تعمیر آن به واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا مراجعه کنید.

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی توشیبا

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا به دلیل پیچیدگی های دستگاه کپی لازم است توسط متخصصان انجام شود. متخصصان به دلیل آشنایی کامل با تمام قطعات می توانند آن را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنند. خرابی این قطعه در دستگاه کپی توشیبا عملکرد این دستگاه را با مشکل مواجه می کند.

به یاد داشته باشید برای تعمیر کاغذکش کپی توشیبا حتما به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنید. مراکز غیر رسمی به دلیل عدم استفاده زا قطعات اورجینال دستگاه شما را دچار مشکلات جدی می کنند که در برخی موارد قابل جبران نیست. نمایندگی توشیبا واحدی برای تعمیر تخصصی دستگاه کپی درنظر گرفته است. در این واحد تعمیراتی تمامی ایراد های پیش آمده برای دستگاه کپی توشیبا قابل حل می باشد. در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد تا به دستگاه آسیب ثانویه ای وارد نگردد. تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی بوده تا کاربران گرامی با اطمینان خاطر دستگاه کپی خود را برای تعمیر به این مرکز بسپارند.

برای بهره مندی از خدمات تعمیر در محل و تعمیر دستگاه کپی در مرکز می توانید به بخش تعمیر دستگاه کپی Toshiba توشیبا مراجعه نمایید. و یا از طریق راه های درج شده در بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گیرید.

علائم خرابی کاغذکش کپی توشیبا

  • گیر کردن کاغذ در ورودی کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در هنگام خروج از دستگاه
  • گیر کردن کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود
  • پاره شدن کاغذ در دستگاه کپی
  • سرعت کم در هنگام حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ در دستگاه کپی

انواع کاغذکش کپی توشیبا

این قطعه در سه مدل ورودی ، میانی ، خروجی در دستگاه های کپی جای گذاری شده است. دستگاه های کپی برای کاکرد درست و  جابه جایی کاغذ به سالم بودن این ۳ قطعه نیاز دارد.

کاغذکش ورودی

کاغذکش ورودی،  وارد کردن و کشیدن کاغذ به داخل دستگاه را بر عهده دارد.خرابی این قطعه باعث می شود برگه به داخل دستگاه وارد نشود و یا تا نصفه وارد شود، در نتیجه فرآیند چاپ نیز انجام نمی شود.

کاغذکش میانی

کاغذکش میانی وظیفه ی جا به جایی برگه در  داخل دستگاه و منتقل کردن آن بر روی کاغذکش خروجی را به عهده دارد. به یاد داشته باشید خرابی این قطعه منجر به گیر کردن کاغذ در دستگاه و چروک شدن آن خواهد شد .

کاغذکش خروجی

کاغذکش خروجی وظیفه ی انتقال برگه از روی کاغذکش میانی و فرستادن آن به بیرون دستگاه را بر عهده دارد. خرابی این قطعه نیز باعث ماندن کاغذ در دستگاه می شود.

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا در واحدی مجزا فعالیت می کند. انواع عیوب دستگاه کپی مثل خرابی کاغذکش کپی توشیبا، سیاه بودن برگه های چاپ شده ، وجود خطوط اضافه بر روی برگه و … در این واحد قابل تعمیر می باشند. واحد تعمیرات دستگاه کپی به دلیل دسترسی به انواع ابزارآلات می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

متخصصان به دلیل بهره مندی از دانش و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات می توانند تعویض قطعات و تعمیرات آن ها را انجام دهند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا عرضه کننده ی تمام خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات به کاربران گرامی می باشد. شما با مراجعه به نمایندگی توشیبا می توانید تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود از جمله تعمیرات و مشاوره با کارشناسان مجرب ما رادریافت کنید. تمام اطلاعات فنی هر دستگاه توسط مشاوران ما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بهره مندی از اطلاعات این مشاوران سبب می شود تا خریدی بهتری داشته باشید. شعار نمایندگی توشیبا تضمین کیفیت مشتری مداری است که سالهاست به آن جامه ی عمل پوشانده و به انتخاب اول کاربران تبدیل شده است.

تعمیرات توشیبا

مرکز تعمیرات توشیبا  با استفاده از کارشناسان زبده و مجرب توانسته است در طول سال های اخیر بهترین خدمات را به شما ارائه کند. با مراجعه به این مرکز تمام مشکلات دستگاه شما برطرف شده و دستگاه پس از تست، کاملا سالم به شما تحویل داده می شود. تعمیرات توشیبا دارای واحد هایی مجزا می باشد.

هریک از این واحد ها دارای تیم متخصص تعمیر همان دستگاه می باشند. در این مرکز انواع دستگاه های توشیبا قابل تعمیر می باشد. این تعمیرات زیر نظر مجرب ترین کارشناسان صورت می گیرد. تعویض قطعات نیز در این مرکز انجام می شود. شما با مراجعه به واحد تعمیرات توشیبا می توانید تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩