اشتراک گذاری

چرا تلویزیون داغ می شود؟

تلویزیون ها مشکلات زیادی دارن که حسابی باعث نگرانی کاربرا میشن؛ تو این اوضاع اقتصادی اصلا خوشایند نیست که تلویزیون شما با ایرادی مواجه بشه و نیاز به تعمیر داشته باشه. یکی از مشکلاتی که معمولا خیلی از کاربرای تلویزیون باهاش مواجه میشن، داغ شدن این دستگاه هست. با توجه به این که تداوم این مساله میتونه خطرناک باشه، در ادامه مطلب امروز میخوایم دلایل و راه حل های داغ شدن تلویزیون شارپ رو مورد بررسی قرار بدیم.

این مشکل در بسیاری از مدل های تلویزیون از جمله پلاسما، led، lcd و … مشاهده میشه و دلایل مختلفی هم براش وجود داره؛ ممکنه قطعات داخلی درگیر باشن و نیاز به تعمیر تخصصی یا حتی تعویض داشته باشن. اطلاعاتی که در ادامه ارائه میشه، بهتون کمک میکنه که منشأ مشکل رو راحت تر تشخیص بدین و به موقع برای برطرف کردنش اقدام کنین.

ضمن این که میتونین تخصصی ترین خدمات ترمیمی رو از تکنسین های با تجربه تعمیر تلویزیون در نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران دریافت کنین.

چرا تلویزیون داغ می شود؟

داغ شدن تلویزیون پلاسما شارپ

اگرچه داغ شدن تلویزیون شارپ یک مساله رایجه و در همه مدل های این دستگاه اتفاق میفته، اما پلاسما خیلی بیشتر دچار این اختلال میشه. بیشتر دچار این مشکل می شوند. دلیلش هم اینه که تولید نور در این دستگاه توسط پیکسل های نمایشگر انجام میشه و بخش هایی از پیکسل تلویزیون های پلاسما ، نور سفید مورد نیاز برای دیده شدن پیکسل رو فراهم میکنه؛ خب همین مساله به تنهایی باعث چند برابر شدن گرمای تولید شده در تلویزیون میشه.

البته باید بدونین که ولتاژ بالای مورد نیاز برای تغذیه پنل تلویزیون پلاسما هم نیاز به مدارات خاصی با قطعات با توان بالا داره که این قطعات هم تلفات گرمایی زیادی دارن و باعث میشن که داغ شدن تلویزیون پلاسمای شارپ، نسبت به سایر مدل ها بیشتر مشاهده بهش.

برای برطرف کردن این مساله، باید قطعات ذکر شده بررسی بشن و یه سری اقدامات تخصصی انجام بشه که از عهده کاربرای عادی خارجه؛ شما عزیزان می تونین برای رفع این مشکل، از همکارای ماهر ما در نمایندگی تعمیرات شارپ مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

داغ شدن تلویزیون LCD sharp

داغ شدن تلویزیون در مدل های ال سی دی به مراتب کمتر از پلاسما هست؛ به این دلیل که نور بک لایت این مدل، توسط لامپ های فلورسنت تامین میشه. یعنی در اثر روشن موندن تلویزیون به مدت طولانی، تبادل حرارتی کافی در این دستگاه اتفاق نمیفته و لامپ ها گرم میشن. در اثر این افزایش دما، تلویزیون داغ میشه و شما میتونین حرارتش رو به خوبی حس کنین.

لازمه بدونین که در صورت برطرف نشدن مشکل داغ شدن تلویزیون lcd شارپ، صفحه نمایش این دستگاه با مشکلات و خطرات جدی مواجه میشه و حسابی شما رو تو خرج میندازه. بنابراین توصیه میکنیم که در اسرع وقت نسبت به ترمیم و رفع داغ شدن تلویزیون تون خود در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شارپ اقدام کنین. همچنین اگه ایراد از بک لایت باشه، میتونین برای تعویض یا تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ ، رو مهارت کادر فنی این مجموعه حساب کنین.

داغ شدن تلویزیون LED شارپ

خوشبختانه مشکل داغ شدن تلویزیون تا حدود زیادی در مدلهای جدید LED مرتفع شده و شارپ برای این موضوع، فکرایی کرده. خب باید بدونین که نور بک لایت در این محصول، به وسیله لامپ های ال ای دی ایجاد میشه و این امر باعث شده حرارت بسیار کمی در بخش بک لایت تلویزیون ایجاد بشه.

همچنین به دلیل تغییر مکان فلت های پنل از بالا به پایین، میزان استهلاک ال ای دی ها به کمترین حد ممکن رسیده. برای ترمیم داغ شدن تلویزیون led sharp همکارای ما در نمایندگی این برند، شما رو راهنمایی میکنن و خدمات با کیفیتی رو به شما عزیزان ارائه میدن. راه های ارتباطی و شماره تماس نمایندگی sharp در سایر بخش های وب سایت ذکر شده.

رفع مشکل داغ کردن تلویزیون

برای رفع مشکل داغ شدن تلویزیون شارپ یا هر برند دیگه ای، باید اول منشأ بروز مشکل شناسایی بشه. بعد از مشخص شدن قطعه معیوب، باید اقدام به تعمیر و یا تعویض اون بشه. با تعمیر یا تعویض قطعه دارای مشکل، مساله برطرف میشه و شاهد کاهش دمای دستگاه خواهیم بود. تعمیرات هر کدوم از مدل های تلویزیون در این شرایط متفاوته و تعمیرکار باید از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشه.

در غیر این صورت ممکنه دستگاه آسیب بیشتری ببینه و مشکل اصلی اون هم برطرف نشه. تیم تعمیرات تلویزیون در نمایندگی مجاز شارپ، مهارت و دانش فنی کافی برای بررسی دستگاه و رفع مشکل داغ شدن تلویزیون رو دارن و در اسرع وقت، مشکل رو برطرف میکنن.

رفع مشکل داغ کردن تلویزیون

نمایندگی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ در کرج ، یکی از شعب نمایندگی رسمی شارپ هست که به ارائه خدمات فروش و تعمیرات محصولات این شرکت به مردم و کاربران کرجی میپردازه. این مرکز، از واحد هایی تشکیل شده که هرکدوم وظیفه خاصی رو بر عهده دارن. این پارت بندی به افزایش تمرکز کارکنان کمک کرده و موجب منظم شدن روند خدمات دهی نمایندگی شارپ شده.

سرویس های متنوع این نمایندگی، تخصص کارکنان بخش های فروش و تعمیرات، سرعت بالای خدمات رسانی، توجه به اصول مشتری مداری و نکاتی از این قبیل، مواردی هستن که به افزایش رضایت کاربران از این مجموعه کمک بسزایی کردن. شما عزیزان ساکن استان البرز، میتونین برای ترمیم هر کدوم از محصولات خودتون، به نمایندگی شارپ در کرج مراجعه کرده و از طی مسافت تا تهران بی نیاز بشین.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩