اشتراک گذاری

تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل

آل این وان های دل کامپیوتر های بدون کیسی هستند که امروزه به یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولیدی این کمپانی بدل شده اند. این کامپیوترهای همه کاره ی دل در مدل های مختلف و سطح قدرتمندی متفاوت عرضه شده اند. کیفیت ساخت خوب و طراحی زیبایی این محصولات ظرافت را در کنار سرعت و عملکرد در یک قاب جمع کرده است.

انواع آل این وان ها قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند که هر کدام هدفی خاص را دنبال میکند. یکی از این قطعات چیپ گرافیکی است. پردازنده ی گرافیکی بر روی کارت گرافیک آل این وان تعبیه شده و همانطور که از نامش پیداست واحد پردازش گرافیکی دستگاه است. در مقالات پیشین در مورد تعمیر کارت گرافیک آل این وان دل صحبت کردیم.  در واقع عملیات پردازش کارت گرافیک به طور کلی توسط این قطعه انجام میشود.

چیزی شبیه به عملیاتی که سی پی یو در کامپیوتر ایفا میکند. این قطعه ی حساس هم مانند سایر قطعات با احتمال آسیب های متعددی روبرو است. آسیب هایی که ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شوند. خرابی چیپ گرافیک آل این وان دل میتواند نمایش تصویر را با مشکلات جدی روبرو کند.

در این مقاله قصد داریم به مسائلی بپردازیم که کارشناس تعمیرآل این وان دل  را مجبور به تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل میکند. آشنایی با این موضوع به کاربران این محصولات کمک زیادی میکند.

تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل

علائم خرابی چیپ گرافیک آل این وان دل

همانطور که گفته شد خرابی این چیپ تصویر نمایش داده شده را با اختلال جدی روبرو میکند. در بسیاری از این مواقع تنها راه حل مسئله، تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل است. این خرابی ممکن است با علائم زیر همراه باشد :

  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویری نمایش داده نمی شود.
  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویر به هم ریخته است.
  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویر سیاه رنگ است.
  • صفحه نمایش روشن می شود و تصویر نیز به صورت عادی و درست نمایش داده شده ولی پس از مدتی تصویر گیر می کند.
  • صفحه نمایش روشن می شود و تصویر نیز به صورت عادی و درست نمایش داده شده ولی پس از مدتی تصویر خراب می شود.
  • صفحه نمایش روشن می شود اما تصویر به رنگ آبی نمایش داده میشود.

دلایل خرابی چیپ گرافیک آل این وان دل

خرابی هایی که منجر به تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل میشود، به دلایل مختلفی اتفاق میفتد. برخی از این دلایل اجتناب پذیر هستند و میتوان تا حدودی از آن ها جلوگیری کرد.

بر این باوریم که شناخت هر چند مختصر از این مسائل میتواند کمک شایانی به پیشگیری از خرابی چیپ گرافیک بکند. از متداول ترین این مشکلات میتوان موارد زیر را نام برد :

  • خرابی فن آل این وان دل
  • تولید حرارت و گرمای بیش از اندازه
  • ایجاد اتصالی در صفحه نمایش
  • برخورد دستگاه با آب و سایر مایعات
  • استفاده ی بیش از حد از دستگاه آل این وان
  • نوسانات جریان برق
  • اجرای بازی های سنگین به مدت زیاد بر روی دستگاه

تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل در نمایندگی دل

همانطور که اشاره شده، چیپ گرافیک قطعه ی حساسیست که وظایف جدی را دنبال میکند. پس هر گونه تعمیر کارت گرافیک آل این وان یا تعویض ناشیانه ی آن به هنگام مواجهه با خرابی، میتواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

لذا توصیه میکنیم در چنین مواقعی حتما از نمایندگی دل کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات آل این وان دل، با برخورداری از بالا ترین سطح از امکانات قادراست تمامی مشکلات مرتبط با چیپ گرافیک آل این وان دل را شناسایی کرده و اقدامات لازم جهت مرتفع سازی آن را به عمل آورد. تعویض چیپ گرافیک آل این وان دل به عنوان گزینه ی آخر برای حل مشکل دستگاه بر روی میز قرار میگیرد.

انجام این فرایند با به کار گیری به روز ترین و معتبر ترین قطعات اورجینال، همراه است. نمایندگی تعمیرات آل این وان دل از فروش و مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر و تعویض خودداری کرده که این امر تضمین‌ کننده‌ی کیفیت دستگاه شما پس از تعمیر خواهد بود.

همچنین به جهت به جا آوردن حقوق مشتریان گرامی، این سرویس با ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر نمایندگی رسمی دل همراه است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩