اشتراک گذاری

تعمیر آل این وان دل

تعمیر آل این وان دل یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی دل در ایران است که توسط تیمی از برترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر انجام می‌پذیرد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر آل این وان Dell به دلیل تسلط بر ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این محصول و در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات، قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در این دستگاه هستند.

 آل این وان های تحویل داده شده به این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تحویل داده شده در برخی موارد هر دو پارت و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت می‌دارند.

پس از رفع خرابی‌های پیش آمده در آل این وان های دل، دستگاه توسط کارشناسان تعمیر و در حضور مشتری، تست شده و جهت تعمیر آماده می‌گردد.

شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان دل، جز در مواردی معدود، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر آل این وان دل

مرکز تخصصی تعمیر آل این وان دل

مرکز تعمیر آل این وان دل، متشکل از سه پارت عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری است تا امکان ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های عیب‌یابی و تعمیر به مراجعان گرامی مهیا باشد.

آل این وان های تحویل داده شده به مرکز تعمیر all in one دل پس از ورود به این مرکز، وارد پارت عیب‌یابی می‌گردند تا نوع اشکال پیش آمده در آنها شناسایی گردد.

پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده، آل این وان معیوب به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری ارجاع داده شده و سرویس‌های مورد نیاز را دریافت می‌دارد.

در نهایت، آل این وان تعمیر شده پس از تست عملکرد در حضور صاحب دستگاه بررسی شده و جهت تحویل آماده می‌گردد.

مرکز تعمیرات آل این وان دل جهت ارائه هر چه تخصصی‌تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند.

خدمات واحدهای تعمیرات آل این وان دل محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد.

این مقاله را از دست ندهید: آموزش فعال کردن حالت خدا در ویندوز

نمایندگی تعمیر آل این وان دل و خدمات ارائه شده در آن

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر آل این وان دل منحصر به بخشی خاص از این دستگاه نیست و کلیه سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد.

جهت آشنایی با خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر آل این وان دل بد نیست نگاهی به ساختار این دستگاه و قطعات بکاررفته در آن داشته باشیم.

آل این وان‌های دل همچون سایر آل این وان های موجود در بازار در واقع کامپیوترهایی شبیه به لپ‌تاپند (شباهت از نظر سخت‌افزاری) که صفحه نمایش بزرگتری دارند.

مدل‌های پایه آل این وان با صفحه نمایش ۱۹ اینچ و بالاتر طراحی و عرضه می‌گردند.

برجسته‌ترین ویژگی رایانه‌های All in One آن است که لوازم جانبی آن نظیر وب‌کم، اسپیکر و… در درون بدنه آن‌ها تعبیه شده‌ است بعلاوه در این دستگاه ماوس و کیبورد ارائه شده به همراه دستگاه از نوع بی‌سیم است.

  بنابراین از تراکم سیم و کابل در زمان استفاده از آن‌ها خبری نیست.

به دلیل همین ویژگی‌هاست که آل این وان‌ها برای محیط‌های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانک‌ها، رستوران‌ها و… بسیار مناسب هستند.

در بخش زیر اطلاعاتی در ارتباط با قطعات بکاررفته در این محصول اطلاعاتی ارائه شده است.

نمایندگی تعمیر آل این وان دل و خدمات ارائه شده در آن

پردازنده آل این وان

پردازنده‌های بکاررفته در آل این وان معمولا نسل های اینتل و AMD هستند.

پلتفرم Core 2 Dou کاملا از رده خارج شده و در حال حاضر اینتل دارای سه زیر مجموعه به نام های Core i3 برای رده متوسط، Core i5 برای رده نیمه حرفه‌ای و Core i7 برای رده حرفه‌ای است.

(نکته: هر کدام از این مجموعه‌ها خود دارای چندین مدل پردازنده‌اند). (در مرکز تعمیر آل این وان دل سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع پردازنده آل این وان ارائه می‌گردد).

هارددیسک آل این وان

 در هارد آل این وان، به ویژه در all in one های گران قیمت‌تر، معمولاً از حافظه SSD و M.2 استفاده می‌گردد.

ظرفیت‌های درنظرگرفته شده برای مدل‌های متوسط و نیمه‌حرفه ای آل این وان معمولاً ظرفیت‌های 500 تا 1000 گیگابایتی است.

این میزان در آل این وان‌های حرفه‌ای بالاتر از یک ترابایت است. (در مرکز تعمیر آل این وان دل سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع هارد آل این وان ارائه می‌گردد).

گرافیک آل این وان

 در آل این وان‌ها، کارت گرافیک معمولاً به دو شکل بکاررفته است، در شکل نخست، تمامی فعالیت‌های مرتبط با پردازش‌های گرافیکی، توسط همان تک هسته گرافیکی پردازنده انجام می‌شود و آل این وان کارتِ گرافیکی مستقل ندارد (هسته گرافیکی این مدل‌ها در درون پردازنده قرار دارد و کارآیی لازم برای بازی و کارهای گرافیکی سنگین را ندارد).

در شکل دیگر، علاوه بر هسته گرافیکی پردازنده، یک کارت گرافیک مستقل نیز جهت پردازش‌های سنگین‌تر بکاررفته است تا دستگاه کارایی لازم جهت پردازش‌های سنگین گرافیکی را داشته باشد.

تراشه های گرافیکی مستقل، ساخت دو شرکت NVIDIA و AMD هستند که مدل های ساخت NVIDIA با نام جیفورس و مدل های ساخت AMD با نام رادئون شناخته می شود.

(در مرکز تعمیر آل این وان دل سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع کارت گرافیک آل این وان ارائه می‌گردد).

صفحه نمایش و تاچ آل این وان

 دقت تصویر بکاررفته در صفحه نمایش آل این وان معمولاً 1080×1920 یا اصطلاحاً Full HD است.

البته در مدلهای حرفه‌ای این دستگاه از وضوح 4K استفاده می شود.

(در مرکز تعمیر آل این وان دل سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع مانیتور و صفحه نمایش آل این وان ارائه می‌گردد).

حافظه آل این وان

 رم تعبیه شده در غالب آل این وان های امروزی از نوع DDR4 است. در صورتی که رم بکاررفته در آل این وان مدنظرتان، رم DDR3 است نشانی بر آن است که این سیستم قدیمی است.

در رم های آل این وان، توجه به دو گزینه ضرورت دارد؛ گزینه نخست ظرفیت رم آل این وان و گزینه دیگر فرکانس رم آل این وان است.

(در مرکز تعمیر آل این وان دل سرویس‌های تخصصی مرتبط با انواع رم آل این وان ارائه می‌گردد).

پورت های ورودی و خروجی آل این وان

 نکته مهم و شایان توجه دیگر در خرید آل این وان، تعداد پورت های این دستگاه است.

در ارتباط با پورت های این دستگاه باید توجه داشت که هر چه تعداد پورت های USB بیشتر باشد این دستگاه می‌تواند امکانات بهتری برای ارتباط با وسایل جانبی فراهم کند.

معمولاً در آل این وان های تولید شده دو درگاه تصویری VGA و HDMI نیز برای اتصال به نمایشگرها درنظر گرفته می‌شود.

(در مرکز تعمیر آل این وان دل سرویس‌های تخصصی مرتبط با تمامی سوکت های آل این وان ارائه می‌گردد).

گارانتی خدمات تعمیر آل این وان دل

نکته نهاییِ شایان ذکر در باب نمایندگی تعمیر آل این وان دل آن است که جهت آسودگی خاطر و رضایت مراجعان، کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز جز در مواردی خاص نظیر بازیابی اطلاعات مشمول گارانتی و ضمانت است.

دلیل دیگر گارانتی خدمات در مرکز تعمیرات آل این وان دل، اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده و مهارت کارشناسان حاضر در این مجموعه است.

بازه زمانی گارانتی بسته به نوع اشکال و سرویس‌های ارائه شده متفاوت است و معمولاً پس از اتمام تعمیر و ارائه خدمات به مراجعان گرامی عنوان می‌گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩