اشتراک گذاری

تعمیر کامپیوتر دل

تعمیر کامپیوتر دل مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا در نمایندگی دل صورت می گیرد. یکی از مواردی که بسیاری از کاربران به آن توجه کافی نمیکنند نگهداری و نظارت بر سخت افزارها است. سخت افزارها اجزای اصلی سیستم های کامپیوتری را تشکیل میدهند . به همین دلیل عدم توجه در بسیاری مواقع موجب بروز مشکلاتی میشود که درصورت توجه کاربر قابل پیشگیری است.

تعمیر سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر دل باید توسط تکنسین های آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر انجام شود. ما تمام توان خود را برای تشکیل تیمی حرفه ای انجام داده ایم. امید است بتوانیم با ارائه خدماتی مطلوب موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم اوریم.

تعمیر کامپیوتر دل

تعمیر کامپیوتر دل و دیگر واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران بمنظور ارائه برترین خدمات، کادری متبحر از زبده ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده است. هدف این مرکز ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران دل میباشد. نمایندگی کامپیوتر دل یکی از مراکز رسمی موجود در کشور است که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزۀ فروش و تعمیرات به ارائه خدمات می پردازد.

مهمترین فعالیت این مرکز، ارائه سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات دل و دیگری فروش و عرضه محصولات این شرکت می‌باشد. کادر فنی تعمیرات دل علاوه بر حضور در سمینارهای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند. تعمیرات صورت گرفته در این مجموعه محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های دل اعم از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … را شامل می‌گردد. واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی گشته اند.

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر دل

  • تعمیرات مادربرد در مرکز تعمیر کامپیوتر دل
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار کامپیوتر دل
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی کامپیوتر دل
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش جهت پیشگیری از سوختگی پیکسل و…
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک آن
  • تعمیر و تعویض هارد دیسک کامپیوترهای دل
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع کامپیوتر دل
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری
  • تعمیر مشکلات مربوط به درایو کامپیوتر دل

اخبار کامپیوتر دل و دیگر خبرها

در این بخش شاهد جدیدترین رویدادها و اخبار نمایندگی دل خواهیم بود. کارشناسان تولید محتوا برترین خبرها را ازبین صدها خبر موجود انتخاب کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد. علاقه مندان به تعمیر کامپیوتر دل، با مطالعه این بخش در جریان تازه ترین تغییر و تحولات تکنولوژی‌های دل قرار خواهند گرفت.

تمامی خدمات مرکز تعمیرات دل، زیر نظر واحد ارتباط با مشتریان، به دقت کنترل شده و به مدیریت گزارش خواهد شد. هدف ما کسب رضایت کاربران و ارائه بهترین خدمات به آنها میباشد. ازین رو انتقادات و پیشنهادات مشتریان گرامی، ما را در جهت رسیدن به اهدافمان یاری خواهد نمود. مطالعه بخش اخبار مرکز تخصصی دل را به کاربران گرامی پیشنهاد می نماییم.

مقالات کامپیوتر دل و دیگر مقالات

کامپیوترها دارای درگاه ها و پورتهای ورودی و خروجی متعدد بسته به نوع دستگاه هستند. همچنین دارای بردها و قطعات جانبی زیادی مباشند. به همین خاطر یک تعمیرکار کامپیوتر باید از تبحر بسیاری در تعمیرات و تکنولوژی روز کامپیوترها برخوردار باشد. کارشناسان ماهر واحد تعمیر کامپیوتر دل این اطلاعات را در غالب مقالات با شما به اشتراک گذاشته‌اند.

در مقاله ها مباحثی مانند: امکان ارتقاء برخی قطعات نظیر هارد، رم و پردازنده نیز وجود دارد. این موضوعات دغدغه بسیاری از کاربران کامپیوترهای دل میباشد. تلاش شده تا در مقالات ارائه شده در بخش زیر جدیدترین راهکارهای تعمیر، بهترین شیوه کار با کامپیوترها، نوین ترین رایانه های عرضه شده و مواردی از این دست گنجانده شود. کافیست به بخش مقالات کامپیوتر دل و دیگر مقالات مراجعه کنید.

انواع کامپیوتر دل و دیگر محصولات

در صورتیکه شما کاربران گرامی از علاقمندان به کامپیوترها هستید می‌توانید با مراجعه به بخش زیر با انواع کامپیوتر دل و دیگر محصولات دل آشنا شوید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر کامپیوتر دل جدیدترین های این دستگاه را معرفی کرده و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را با شما به اشتراک می‌گذارند. در صورت نیاز نیز می‌توانید تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، سرویس، ترمیم و تعمیرات کامپیوتر دل را با حضور در پارت تخصصی این محصول واقع در نمایندگی دل کسب نمایید.

سوالات متداول تعمیرات دل

نمایندگی دل در راستای حفظ و پیاده‌سازی اصول مشتری‌مدار خویش، واحد ارتباط با مشتریان را راه اندازی نموده است. از مهمترین وظایف این واحد بررسی عملکرد کارکنان، بهره‌مندی از انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی و ارائه مشاوره های مورد نیاز درباره هر یک از محصولات دل میباشد. شما مشتریان گرامی می‌توانید هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات دل یاری کنید.

کادر پشتیبانی مرکز تعمیر کامپیوتر دل، با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهد بود. شما هموطنان گرامی می‌توانید از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات دل با ما در تماس باشید و پاسخ پرتکرارترین سوالات را نیز دریافت کنید.

4/5(2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩