اشتراک گذاری

تعمیرات کامپیوتر دل

تعمیرات کامپیوتر دل یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی کامپیوتر دل است. این سرویس در پارت مجزای خویش، با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و توسط برترین کارشناسان دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار انجام می‌پذیرد. دارندگان این محصول می‌توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش، به مرکز تعمیرات کامپیوتر دل مراجعه و تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط را دریافت نمایند.

مدیریت مرکز تعمیرات کامپیوتر دل پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است. بدین وسیله کارشناسان این مجموعه میتوانند ضمن عیب‌یابی صحیح دستگاه، برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزیده و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب می‌نمایند. مرکز تعمیرات کامپیوتر dell یکی از مجموعه‌های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی و ارتقاء کامپیوترهای دل است که تمامی پارامترهای لازم این حوزه را پیاده ساخته و ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات است.

لپ‌تاپ اسپایر ایسر

نمایندگی کامپیوتر دل

نمایندگی کامپیوتر دل مرکز معتبری است که سرویس های بسیار خوب و ارزنده ای را به کاربران خود ارائه می دهد. نمایندگی کامپیوتر دل با داشتن مجوزهای قانونی و معتبر، تولیدات اصل و اورجینال این کمپانی را از راه های مجاز وارد کشور کرده و صفر تا صد کارکرد این محصولات را نه فقط در مدت محدود تعیین شده در کارت گارانتی بلکه برای همیشه ضمانت می کند.

همکاران ما در نمایندگی کامپیوتر دل با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود و با توجه به توان محدود کاربران برای خرید محصولات اینچنینی، تلاش کرده اند با تخصیص تسهیلات ویژه خرید و خدمات پس از فروش، مسیر خرید را برای کاربران همواره سازند. نمایندگی کامپیوتر دل در حوزه تعمیرات نیز امکانات متنوع و مفیدی را برای کاربران در نظر گرفته است. از همین جهت تعمیرات کامپیوتر دل با بهترین و بالاترین درجه کیفی به کاربران ارائه می شود و تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه شناسایی و رفع خواهد شد.

تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر دل

کارت گرافیک یا همان جی پی یو (GPU) یکی از قسمت های اصلی کامپیوتر دل است که برای انجام محاسبات بسیار زیاد و دقیق برای رندرینگ یا آماده سازی تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک کارت گرافیک است که می توان تصویر را بر روی صفحه نمایش مشاهده کرد. کارت های گرافیک معمولا به دلیل عدم سرویس فن، خشک شدن خمیر سیلیکون و پد سیلیکون (حرارت گیر) و نفوذ گرد و غبار دچار خرابی می شوند.

این عوامل منجر به قلع مردگی این کارت و مواردی همچون عدم نمایش تصویر، خرابی تصویر، عوض شدن رنگ ها و به هم ریختگی رنگ تصاویر و … می شود. نمایندگی تعمیرات کامپیوتر دل برای تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر دل از روش BGA یا ریبال (Reball) استفاده می کند. در این روش کاملا تضمینی کارت گرافیک مانند کارخانه تعمیر می شود.

تعمیر مادربرد کامپیوتر دل

برای اینکه بتوانیم اشکالات یک مادربرد را رفع کنیم، باید دانش فنی خوبی درباره هر یک از قطعات کامپیوتر داشته باشیم. یک تعمیرکار مین برد باید بداند که قطعاتی که مرتبط به این برد است با چه ظرفیتی می تواند روی مادربرد مونتاژ شود. خیلی از اشکالاتی که برای مادربرد های کامپیوتر از جمله مادربرد کامپیوتر دل به وجود می آید، در اثر مونتاژ نادرست کامپیوتر است. اگر قطعاتی مانند رم، پردازنده CPU، منبع تغذیه Power، هارد دیسک و کارت گرافیک با مادربرد سازگار نباشند، قطعا اشکالاتی را به وجود می آورند.

لذا برای تعمیر مادربرد کامپیوتر دل به شکل اساسی و اصولی باید بتوانیم همه این اجزا را بررسی کنیم. ابتدا باید اشکالات ظاهری را بررسی کنیم. این اشکالات ممکن است در اثر عملکرد ناصحیح حافظه رم و پاور هم به وجود بیایند. می توانیم از برخی از بوق هایی که مادربرد هنگام تصویر ندادن می زند، حدس بزنیم که کدام قطعه متصل به آن خراب است.

 تعمیر کارت صدای کامپیوتر دل

کارت صدا قطعه ای در کامپیوتر است که صدای دیجیتال را به آنالوگ تبدیل می کند؛ از کارت صدا برای آماده سازی سیگنال ها جهت پخش صدا و دریافت سیگنال ورودی صدا از طریق میکروفن جهت ضبط و ذخیره سازی در کامپیوتر دل استفاده می شود. این کارت باید بهترین کیفیت صدا را در PC تولید کند. کارت صدا ممکن است به صورت Onboard یا به صورت خارجی (به صورت کارت) روی اسلات PCI قرار گیرد و یا از طریق USB به سیستم متصل شود. این کارت نیز دچار ایرادها و خرابی هایی می شود.

وجود نویز و شکست صدا باعث کاهش کیفیت کارت های صدا می شود. برای تعمیر کارت صدای کامپیوتر دل نیاز به تخصص و ابزارهای حرفه ای است. تعمیر تخصصی برد کارت صدا، رفع مشکل قطعی کارت صدا، برطرف کردن مشکل نداشتن صدا از بلندگو ها، رفع صدای نویز و سوت از بلندگو ها، رفع مشکل اتصالی در برد کارت صدا و تعمیر و تعویض سوکت های ورودی و خروجی صدا از جمله خدمات و سرویس هایی است که نمایندگی تعمیرات کامپیوتر دل برای تعمیر کارت صدای کامپیوتر دل ارائه می دهد.

تعمیر سوکت cpu مادربرد کامپیوتر دل

اسلات ها و سوکت های مختلفی روی مادربرد وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی را در این قطعه بر عهده دارند. گاهی بنا به دلایل مختلف ممکن است این قطعات دچار مشکل شده و عملکرد آنها مختل گردد. یکی از این قطعات که بعضا با نقایصی مواجه می شود، سوکت سی پی یو است. در صورت خرابی این سوکت، عملکرد سی پی یو مختل شده و به تبع آن، کارکرد کلی کامپیوتر با مشکلاتی مواجه می شود.

CPU پایه هایی دارد که ممکن است در طول مراحل نصب بشکنند یا کج شوند و در نتیجه مشکلاتی را به وجود بیاورد. جا زدن سی پی یو یکی از حساس ترین اقداماتی است که در بخش تعمیرات کامپیوتر انجام می شود. تعمیر سوکت cpu مادربرد کامپیوتر دل با روش های خاصی امکان پذیر است. به کمک نمایندگی تعمیرات کامپیوتر دل می توانید این سوکت را تعمیر کنید.

تعمیرات کامپیوتر دل و دیگر واحدهای تعمیرات دل

تعمیرات کامپیوتر دل در این مجموعه در دو پارت مجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌پذیرد. روند تعمیرات کامپیوتر دل در این مجموعه به قرار زیر است:

پس از دریافت دستگاه توسط بخش پذیرش، کارشناسان بخش عیب‌یابی، دستگاه را بررسی کرده و پس از تشخیص علت اشکال پیش آمده، آنرا به پارت اختصاصی تعمیرات تحویل می‌دهند. بسته به نوع اشکال پیش آمده، دستگاه به بخش تعمیرات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری کامپیوتر تحویل داده می‌شود. در این مرحله عملیات موردنیاز بر روی آن پیاده می‌گردد.

پس از تعمیر دستگاه و بازیابی کیفیت اولیه آن، کامپیوتر دل توسط کارشناسان ناظر بررسی می‌گردد تا کیفیت دستگاه مورد تأیید قرار گیرد. در صورت تأیید عملیات تعمیر و صحت عملکرد دستگاه، کامپیوتر دل جهت تحویل به مشتری آماده می‌گردد. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل مشمول گارانتی و ضمانت است. دیگر واحدهای تعمیرات دل در بخش زیر معرفی می‌گردند.

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر دل

  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع کامپیوتر
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در کامپیوتر
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری کامپیوتر
  • تعمیر مشکلات مربوط به درایو کامپیوتر
  • تعمیر هارد کامپیوتر در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل
  • تعمیر و تعویض مادربرد کامپیوتر
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو کامپیوتر و….
  • عیب‌یابی سخت افزار کامپیوتر دل
  • عیب‌یابی نرم افزار کامپیوتر
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار کامپیوتر
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی کامپیوتر
  • آموزش تعمیرات کامپیوتر دل
  • ارائه سرویس اورژانس کامپیوتر
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش کامپیوتر به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر دل
  • تعمیرات کامپیوتر در محل
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد کامپیوتر
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع کامپیوتر
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک کامپیوتر در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل

اخبار کامپیوتر دل و دیگر خبرها

تعمیرات کامپیوتر دل در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از «دانش فنی» مورد نیاز، «ابزارآلات تخصصی» این کار را نیز در اختیار دارند. تلفیق این دو پارامتر بنیادین در حوزه تعمیر کامپیوتر –یعنی «تخصص» و «ابزار پیشرفته»- سبب گشته تا «سرعت و کیفیت» دو ویژگی لاینفک و دائمی خدمات ارائه شده در مرکز سرویس و تعمیر کامیپوتر دل گردند.

خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به اشکال خاصی کامپیوتر نیست و دربرگیرندۀ تمامی اشکالات پیش آمده در این دستگاه –اعم از اشکالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- است. اخبار کامپیوتر دل و دیگر خبرها از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

مقالات کامپیوتر دل و دیگر مقالات

تعمیرات کامپیوتر دل ممکن است مرتبط با حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دستگاه باشد که تشخیص این امر نیاز به بررسی دقیق لپ‌تاپ و طی روند عیب‌یابی صحیح توسط تعمیرکاران این دو حوزه دارد. در نمایندگی دل با طی فرآیند عیب‌یابی و کشف علل ایجاد خرابی در دستگاه، اقدامات موردنیاز جهت تعمیرات کامپیوتر دل شناسایی گشته و بر روی دستگاه اِعمال می‌گردند.

پیاده‌سازی اصولی و گام به گام مراحل تعمیر در این مرکز، سبب گشته تا غالب اشکالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها مرتفع گشته و کامپیوترهای دل کیفیت اولیه خویش را بازیابند. مقالات کامپیوتر دل و دیگر مقالات مرتبط از طریق لینک های زیر قابل دسترسی و مشاهده است.

انواع کامپیوتر دل و دیگر محصولات دل

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کامپیوتر دل با واکاوی انواع کامپیوترهای دل ویژگی‌های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می‌گذارند. در صورتی که قصد خرید یکی از کامپیوترهای دل و یا سایر محصولات این برند را دارید می‌توانید به بخش زیر مراجعه کرده و ویژگی‌های کلی و اختصای هر یک از آنها را مطالعه نماید.

در صورتیکه محصول مورد نظر خود را نیافتید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با کارشناسان ما در نمایندگی دل تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز را دریافت نمایید. جهت دریافت ویژگی‌های انواع کامپیوتر دل و دیگر محصولات به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات دل

کارشناسان مرکز تعمیرات دل با ورود هر دستگاه، به بررسی و واکاوی آن در کارگاه های تخصصی مرکز تعمیرات دل پرداخته است. آنها با تمرکز بر ساختار دستگاه‌ها رایج‌ترین و شایع‌ترین عیوب احتمالی آن را شناسایی می‌نمایند. شناسایی رایج‌ترین عیوب احتمالی در یک دستگاه سبب می‌گردد تا کارشناسان تعمیرات کامپیوتر دل در زمان بروز اختلال با سرعت بیشتر نسبت به عیب‌یابی دستگاه اقدام نموده و با متدهای مؤثر و سازگار اشکالات ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند.

شما کاربران گرامی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دل تماس بگیرید. سوالات متداول تعمیرات دل نیز در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت‌های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می‌گردد. تمامی خدمات نمایندگی دل در ایران به دست کارشناسانی ارائه می‌گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه‌های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران با اعتقاد به این باور که همواره حق با مشتری است، تکاپوی خویش را در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری نهاده است. نمایندگی دل در ایران در «فروشگاه مرکزی دل»، عرضه کننده تولیدات دل و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دستگاه‌های دل به ویژه تعمیرات کامپیوتر دل است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩