تعمیرات مادربرد دل

تعمیرات مادربرد دل با راهکارهای اصولی در نمایندگی رسمی دل انجام میگردد.

مادربورد یا بورد اصلی تخته مداری الکتریکی است که بخشهای گوناگون رایانه مانند واحد پردازنده مرکزی، حافظه دسترسی اتفاقی(RAM) و… بر روی آن سوار میشوند.

بلاکهای بسیار کاربردی و مهم دیجیتالی نظیر بایوس (BIOS) در مادربورد قرار گرفته ‌اند. در کامپیوترهای اپل آن را برد منطقی مینامند.

تعمیرات مادربرد دل باید در کارگاههای مجهز توسط کارشناسان متخصص صورت گیرد. دانش کادر فنی این مرکز با آزمونهای متعدد علمی و نظری مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این افراد در طول سال ملزم به گذراندن دوره های اموزشی معتبر در داخل و خارج از کشور هستند. از این رو قادر به تعمیر دستگاههایی هستیم که سایر تعمیرگاهها از انجام آن ناتوانند.

مهمترین هدفی که مرکز تعمیرات مادربرد دل دنبال میکند این است که کاربران بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که مینمایند ببرند.

تعمیرات مادربرد دل

تعمیرات مادربرد دل و دیگر واحدهای تعمیرات دل

مهندسین مرکز تعمیرات مادربرد دل در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات دل میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز مجزا طراحی شده است.

از این رو برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنید. مدیریت مرکز تعمیرات مادربرد دل با ورود ابزارآلات مدرن به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاههای خود دارد.

ارائه خدمات نرم افزاری و تعمیر فوق تخصصی تمامی قطعات ازجمله خدمات ارائه شده در این مرکز میباشد.

مادربورد اصلی ترین بخش یک رایانه به شمار میرود. کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمتهای دیگر است.

چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات دل هستید، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول مورد نظر گردید.

  • حل مشکل ایرادات پل های شمالی، جنوبی و تعویض آنها
  • رفع ایرادات بایوس و دوباره نویسی در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • رفع مشکل کارنکردن کیبرد و یا ماوس
  • حل مشکل کارنکردن درگاه USB در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • رفع ایرادات کارت صدا وقطع شدن صدا در مادربرد
  • حل مشکل دمای بیش از اندازه و گرم کردن مادربرد در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • تعمیر و تعویض جکهای مادربرد ( PS2 , COM , LPT , USB , SOUND , … )
  • پروگرام کردن انواع بایوسهای دوطرفه و چهارطرفه در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • رفع ایراد روشن نشدن مادربرد
  • رفع ایراد تصویر ندادن مادربرد
  • رفع ایراد ری استارت شدن مادربرد
  • حل مشکل هنگ کردن motherboard
  • حل مشکل عدم نصب ویندوز- سیستم عامل در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • تعمیر و تعویض پلها و چیپستهای جنوبی و شمالی ( INTEL , SIS , VIA , NVIDIA , … )
  • تعمیر و تعویض سوکتهای سی پی یو  – ۴۷۸
  • تعمیر و تعویض کنترلرها ( IO, CODEC , LAN , PWM , ILINK , …) در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • تعمیر و تعویض قطعات SMD  مقاومت ، دیود ، ترانزیستور ، خازن و …
  • ریکاوری قطعی مدار(PCB CUT)در مرکز تعمیرات مادربرد دل
  • تعمیر و تعویض اسلاتهای رم و گرافیک ( AGP , PCI-EX , DDR , DDR2 , … )

اخبار مادربرد دل و دیگر خبرها

کارشناسان خوش قریحه مرکز تعمیرات مادربرد دل بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند. این خبرها از منابعی موثق که به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است گردآوری شده اند.

 ضمنا جدیدترین اخبار درحیطه تعمیرات مادربرد دل را نیز ارائه کرده ایم. امید است از این طریق بتوانیم اطلاعاتتان را به روز نماییم.

ساختار ظاهری مادربورد شامل مجموعه‌‌ای از قطعات الکترونیکی مانند: خازن، ترانزیستور، مقاومت، دیود، آی‌سی و ورودیهایی است که روی یک برد الکترونیکی بزرگ چند لایه از جنس سیلیسیم و درصد کمی از چوب قرار گرفته اند.

 روی صفحه مادربورد چندین خط به رنگهای متفاوت دیده میشود که همه قطعات را به هم متصل میسازد و به آنها اصطلاحا باس میگویند.

 

اخبار مادربرد دل و دیگر خبرها

مقالات مادربرد دل و دیگر مقالات

مدیریت مرکز تعمیرات مادربرد دل با هدف افزایش سطح علمی کاربران بخش مقالات را در سایت راه اندازی کرده است . کاربران نمایندگی دل را تمامی افراد اعم از افراد متخصص و عادی تشکیل میدهند . کادر مجرب ما با در نظر گرفتن این موضوع به ارائه مقالات عمومی و تخصصی همت گماشته اند.

مرکز تعمیرات مادربرد دل با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور و بکار بردن مدرنترین تجهیزات روز دنیا توانسته بازدهی واحد تعمیرات را به سطح قابل قبولی از کیفیت برساند.

مادربورد برای کل کامپیوتر، زیربنای اطلاعات و قدرت است. شکل و اندازه مادربورد در طرحهای ان ‌ال ‌ایکس و آ تی ‌ایکس میباشد.

البته دومی بیشتر رایج‌ است. یکی از تراشه‌ های مادربورد، سوپر آی/اُ است. این تراشه دیسکهای کمکی، صفحه کلید، ماوس و قسمتهای سریال و چاپگر را کنترل میکند.

با کلیک روی لینک مقالات تعمیرگاه تخصصی دل و دیگر مقالات مقاله موردنظرتان را مطالعه نمایید.

انواع مادربرد دل و دیگر محصولات دل

پرسنل مرکز تعمیرات مادربرد دل به معرفی دیگر محصولات دل نیز میپردازند. این دستگاهها عبارتند از: لپ‌تاپ ، آل این وان ، مانیتور ، تبلت ، پروژکتور ، دسکتاپ ، کپی ، پرینتر ، مادربرد و تجهیزات شبکه.

مرکز تعمیرات مادربرد دل با داشتن تیمی زبده و با بهره گیری از تکنیکهای روز دنیا و استفاده از ابزارآلات درجه یک آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشد.

از چیپ ستهای معروف به کار رفته در مادربردهای امروزی میتوان اینتل، ای ‌ام ‌داِی ‌ام ‌دی، ویا و… را نام برد.

سازندگان اصلی مادربورد عبارتند از : ایسوس (ASUS)، گیگابایت تکنولوژی (Gigabyte)، ام‌ اس ‌آی(MSI) ، ای ‌سی ‌اس سیستم‌ های رایانه ‌ای اِیلیت ‌گروپ (ECS)، اینتل (Intel)، اِی ‌اِس ‌راک (ASRock)، فاکس ‌کان (Foxconn)، زوتاک (Zotac)، ای ‌وی ‌جی ‌اِی (eVGA)،بایو استار (BioStar)،دی ‌اف ‌آی (DFI)،جت ‌وی (JETWAY)، سوپرمایکرو (Supermicro)، ایسر (Acer)،ایکس ‌اف ‌ایکس (XFX)، ابیت (Abit)، سویو (SOYO)، اپاکس (Epox)، آلباترون (ALBATRON)، سولتک (Soltek)، چِین‌ تک (Chainteck)و ای ‌اوپن (AOpen).

با مراجعه به لینک محصولات نمایندگی مجاز دل با دیگر محصولات دل بیشتر آشنا شوید.

سوالات متداول تعمیرات دل

پرسنل مجرب مرکز تعمیرات مادربرد دل سوالات متداول در حیطه تعمیر محصولات دل را از قبل پاسخ داده اند.

کاربران با مطالعه این بخش به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا میکنند. مشتریان همواره سوالات متعددی درزمینه دستگاه معیوب و تعمیر شده خویش دارند. به همین دلیل شرایطی را مهیا کرده ایم تا از طریق آنلاین و تلفنی دیگر پرسشهای خود را با کارشناسان مجموعه مطرح نمایید.

کادر متخصص مرکز تعمیرات مادربرد دل در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

دل یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی  است. دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد.

شرکت دل یکی از بزرگترین کمپانیهای تولیدکننده محصولات IT آمریکایی در جهان میباشد.

این شرکت رایانه‌ های شخصی و محصولات دیگر وابسته به این نوع رایانه ‌ها را، توسعه ، ساخته و به فروش میرساند. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات دل میتوانید وارد بخش مذکور گردید.

نمایندگی دل

نمایندگی دل در جایگاه و مقامی قرار گرفته است که ، کمتر مرکزی توانایی رقابت با آن را دارد. حیطه فعالیتی این مرکز به فروش ، تعمیر و تعویض محصولات دل منتهی نمیشود.

نمایندگی دل به وارد کردن قطعات اورجینال نیز ، مبادرت می ورزد. به همین دلیل کارشناسان در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه اصل استفاده می نمایند.

مرکز تعمیرات مادربرد دل  با سرلوحه قرار دادن هدف احترام به حقوق مشتری ، همواره کوشیده است بهترین خدمات ممکن را ارائه نماید.

از این رو کاربران این مجموعه به حدی زیاد است که ، موجب شده نرخ اخذ شده از مشتریان نسبت به سایر نمایندگی ها بسیار کمتر باشد.

نمایندگی دل تمامی تلاش خود را برای جذب کارشناسان متخصص به کار گرفته است. همین امر دلیلی است برپیشی گرفتن این شرکت در مقایسه با سایر رقبا.

کاربران محترم میتوانند دستگاهی را که سایر مراکز قادر به تعمیر آن نیستند به دست مهندسین و تکنسینهای ما بسپارند.