اشتراک گذاری

تعمیر لامپ پروژکتور ایسر

پس از رونمایی از اولین نسل پروژکتورهای ایسر، این تجهیزات مورد استقبال بسیاری از مردم در سراسردنیا واقع شد. این استقبال وسیع سبب شد مهندسان و محققان کمپانی ایسر در صدد طراحی مدل های پیشرفته تر این محصول برآیند. پروژکتور های ایسر در حال حاضر در مدل ها و نسخه های فراوانی طراحی و تولید شده اند.

این دستگاه های جذاب که حالا به یکی از پرطرفدار ترین محصولات در منازل و شرکت های مختلف تبدیل شده اند، متشکل از قطعات بسیاری هستند. این قطعات بنا بر نوع فعالیت از حساسیت های ویژه ای برخوردارند. از این رو هر گونه ناکارآمدی در این قطعات میتواند به عدم کارکرد پروژکتور منجر شود و مشکلات بسیاری پیش روی کاربران قرار دهد. نمایندگی پروژکتور ایسر با هدف رفع چنین مشکلاتی از مدت ها قبل احداث گردید.

این مجموعه فعالیت خود را در حوزه ی پشتیبانی از این تجهیزات دنبال میکند. همانطور که گفته شد این محصولات اجزای داخلی نسبتا پیچیده ای دارند. یکی از قطعات حساس در پروژکتور های ایسر و سایر پروژکتور ها، لامپ است. چرا که تصویر به کمک همین لامپ ها ایجاد میشود.

به همین دلیل تعمیرات پروژکتور ایسر یکی از واحد های فعال نمایندگی را به خود اختصاص داده است. در مقالات پیشین در مورد لنز پروژکتور ایسر و چگونگی تعمیرات آن صحبت کردیم.  در این مقاله قصد داریم به بررسی مشکل خرابی لامپ پروژکتور به صورت مفصل بپردازیم و خواندن آن به کاربران توصیه میشود.

تعمیر لامپ پروژکتور ایسر

از کجا بفهمیم لامپ پروژکتور ایسر دچار خرابی شده ؟

مشکلات مختلفی میتواند منجربه خرابی لامپ های پروژکتور ایسر شود. چشمک زدن چراغ های پروژکتور، گرفتگی یا کم نور بودن تصویر میتواند ناشی از خرابی لامپ باشد. تست لامپ ها میتواند تا حدود زیادی مشخص کند که این مشکل از کجاست.

اما بروز اختلالات مختلفی مانند  خاموش شدن ناگهانی ویدئو پروژکتور، عدم قرارگیری درست تصویر روی نمایشگر و غیره که در انواع دستگاه ویدئو پروژکتور بروز می کند، به علت خرابی لامپ ویدئو پروژکتور نیست. بنابراین پیش از تصمیم گیری عجولانه برای تعمیر لامپ دیتا یا تعویض آن، حتماً با متخصصان حاضر در واحد تعمیر لامپ پروژکتور ایسر مشورت کنید تا علت اصلی خرابی دستگاه شما مشخص شود.

متخصصین ما با گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای و پیشرفته می توانند در کمترین زمان ممکن مشکل اصلی دستگاه شما را تشخیص و سپس اقدام به تعمیر صحیح آن کنند.

روش های تست و تعمیر لامپ پروژکتور ایسر

در حال حاضر چند راهکار را میتوان برای مشخص شدن خرابی لامپ های پروژکتور ایسر اجرا کرد. انجام این مراحل میتواند به کاربر کمک زیادی کند. البته معمولا این روش ها در واحد تعمیر لامپ پروژکتور ایسر توسط کارشناس نمایندگی تعمیر پروژکتور انجام میگیرد.

یکی از معمول ترین تست های لامپ پروژکتور، قرار دادن لامپ در دستگاه پروژکتور دیگری ست. این اقدام حتما باید در مدل مشابه انجام شود. از دیگر مراحل تست لامپ میتواند شامل بررسی تغذیه ی پروژکتور باشد. از آن جا که منبع تغذیه لامپ پروژکتور قطعه ای به نام لامبلاست است. تأمین برق ورودی برای استارت و روشن شدن لامپ توسط این قطعه انجام می‌شود.

پس عدم کارایی لامپ پروژکتور میتواند به دنبال خرابی لامبلاست صورت گیرد. کارشناسان واحد تعمیر لامپ پروژکتور ایسر از طریق بررسی شکل ظاهری لامپ هم متوجه خرابی آن خواهند شد.

لازم به ذکر است وجود نشانه‌هایی چون شکستگی مغزی داخل رفلکتور، تغییر شکل مغزی، وجود ترک‌های ریز بر روی مغزی و در نهایت وجود سیاهی و یا سفیدی در حباب انتهای مغزی می‌تواند به دنبال سوختگی لامپ ویدئو پروژکتور ایسر باشد.

نمایندگی پروژکتور ایسر

نمایندگی تعمیرات پروژکتور ایسر امروزه به انتخاب نخست کاربران در سطح کشور بدل شده است. فعالیت این مجموعه توسط کارشناسان نرم افزار و سخت افزار زبده در شعب مختلف دنبال میشود. یکی از واحد های تعمیرات پروژکتور به بررسی مشکلات و تعمیر لامپ پروژکتور ایسر اختصاص داده شده است.

از آن جا که تعمیر مشکلات مربوط به خرابی لامپ، در برخی مواقع کارشناس را مجبور به تعویض لامپ مربوطه میکند، استفاده از نمونه ی اورجینال مخصوص مدل دستگاه، امری ضروری است. استفاده از لامپ اورجینال بر کیفیت و وضوح تصاویر نقش بسیاری دارد. خوشبختانه نمایندگی ایسر با بهره گیری  از آرشیو جامع قطعات اصلی برند ایسر، بالا ترین سطح از خدمات تعمیر را در اختیار کاربران محترم قرار میدهد.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩