اشتراک گذاری

بلوتوث لپ تاپ دل

بلوتوث لپ تاپ دل یک ريز تراشه است كه در يك فركانس مشخص وظیفه شناسايي ديگر دستگاه هاي بلوتوث دار را بر عهده دارد. کاربران با استفاده از بلوتوث می توانند بین دستگاه خود با سایر دیوایس ها ارتباط برقرارکنند و تبادل فایل انجام دهند. بلوتوث يك دستگاه فرستنده – گيرنده است كه از امواج راديويي در طيف فركانس 2.4 گيگاهرتز براي انتقال سيگنال هاي صوتي و داده اي بين وسايل بلوتوث دار استفاده می کند.

خرابی بلوتوث لپ تاپ دل مشکلات بسیاری در حوزه اتصال دستگاه به سایر دیوایس هابه دنبال دارد. لذا بهتر است از یک مرکز معتبر تعمیر لپ تاپ برای حل مشکلات بلوتوث کمک بگیریم.

بلوتوث لپ تاپ دل

چرا بلوتوث لپ تاپ دل کار نمی کند؟

این اختلال می تواند هم ریشه نرم افزاری داشته باشد و هم ریشه سخت افزاری. اغلب موارد با بررسی اختلالات نرم افزاری مشکل بلوتوث لپ تاپ دل مرتفع خواهد شد و کار به جاهای باریک نمی کشد. این موضوع می‌تواند به دلیل در دسترس نبودن درایور سخت‌افزار یا سازگار نبودن درایور با نسخه‌ ویندوز ناشی شود. 

در صورتی که با اجرای ترفند های نرم افزاری موفق نشدید مشکل بلوتوث را در لپ تاپ دل و در سیستم عامل ویندوز حل کنید، حتما از یک مرکز معتبر و از یک تکنسین ماهر کمک بخواهید.

این مطلب مفید رو از دست نده : آموزش باز کردن قفل لپ تاپ دل

یک راه حل جامع برای تعمیر بلوتوث در لپ تاپ دل

برای تعمیر بلوتوث لپ تاپ دل  به برنامه Bluetooth Driver Installer نیاز دارید. این برنامه را از سایت سازنده دانلود کنید. هنگام دانلود توجه کنید که نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی را با توجه به سیستم دستگاه خود دانلود کنید. سپس آن را اجرا کنید.در پنجره‌ باز شده، گزینه I accept the terms and conditions above را فعال کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

تعمیر بلوتوث لپ تاپ دل

 اکنون نرم‌افزار به جستجوی سخت‌افزار بلوتوث لپ تاپ دل  می پردازد و در نهایت نتیجه را اعلام می کند. پس از پایان جستجو و نمایش نتیجه، اگر از صحت سخت‌افزار شناسایی شده مطمئن هستید، برای نصب درایور، دکمه‌ Next  را کلیک کنید.

به این ترتیب عملیات نصب درایور سخت‌افزار بلوتوث دستگاه آغاز می‌شود. این کار با ایجاد یک نقطه‌ بازگردانی (Restore Point) هم همراه است. پس از پایان عملیات نصب درایور، بر روی دکمه‌ Next کلیک کنید تا نرم‌افزار سخت افزار شما را تست کند.

راه حل مشکل بلوتوث لپ تاپ دل

در نهایت در پایان این بخش و در صورت موفقیت‌آمیز بودن عملیات نصب درایور، با پیغام Your Bloutooth adapter was succeessfully installed روبه رو خواهید شد.

روش های دیگر برای تعمیر بلوتوث در لپ تاپ دل

  • مطمئن باشید که سرویس پشتیبانی بلوتوث در پس زمینه در حال اجرا باشد.
  • حذف کردن و اضافه کردن دستگاه بلوتوث را در لیست دستگاه ها را امتحان کنید. یعنی برای تعمیر بلوتوث لپ تاپ دل،  دوباره جفت شدن (re-pairing) دستگاه تان را امتحان کنید
  • به دستگاههای بلوتوث دار اجازه دهید تا لپ تاپ دل را پیدا کنند
  • به روز رسانی ، بازگشت به عقب و نصب مجدد درایور بلوتوث

تعویض ال سی دی لپ تاپ دل خودت رو به ما بسپار !

تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل

تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل را به عهده تعمیرکاران مجرب ما بگذارید. همان طور که می دانید در دنیای امروز لپ تاپ ها جایگاه بسیار ویژه ای دارند. برای هر دستگاه الکترونیکی احتمال خرابی و اختلال وجود دارد. لپ تاپ های دل هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای اجرای درست تعمیرات لپ تاپ دل باید اجزای داخلی این دستگاه را به خوبی بشناسیم.

از قطعات سخت افزاری گرفته تا برنامه های نرم افزاری پایه، سیستمیک، کاربردی و … . با این شناخت دقیق است که یک تعمیرکار ماهر به خوبی می تواند از عهده تعمیر یک دستگاه لپ تاپ بر آید. همه این فاکتور های مهم تعمیرات در واحد تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل لحاظ شده است. برای دریافت بهترین و مطمئن ترین خدمات تعمیراتی با ما تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی دل

نمایندگی  دل در کنار کاربران است تا همه نیاز های آنها را برطرف سازد. این نمایندگی در دو حوزه پر ترافیک فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات دل فعالیت دارد. نمایندگی رسمی دل رضایت مشتری از نحوه خدمات رسانی را مهمترین عامل برای موفقیت می داند. توجه به این نکته در پیمودن مسیر موفقیت تاثیر شگرفی دارد. نمایندگی رسمی دل همه قوانین و ضوابط مربوط به واردات کالا را رعایت می کند و به آن اهمیت ویژه ای می دهد.

این نمایندگی مجاز بی وقفه تلاش می کند تا بتواند پاسخگوی همه نیازهای کاربران باشد. فرقی نمی کند که شما کاربر کدام یک از محصولات دل هستید، با مراجعه به این نمایندگی مجاز هر نوع نیاز شما پاسخ داده خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩