نمایندگی دل در ایران

نمایندگی دل در ایران متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیر یکی از تولیدات کمپانی دل ارائه می گردد. تمامی خدمات نمایندگی DELL در ایران به دست کارشناسانی ارائه می گردد که دارای مدارک تخصصی-بین المللی در حوزه کاری خویش هستند و تسلط جامع و کاملی به قطعات تمامی دستگاه های دل دارند.

نمایندگی دل در ایران با اعتقاد به این باور که همواره حق با مشتری است، تکاپوی خویش را در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری نهاده است.
مدیریت نمایندگی دل در ایران در تلاش است تا تمامی ویژگی‌های یک سازمان مشتر‌ی ‌مدار را در کلیه بخش های نمایندگی دل در ایران پیاده‌ سازد، از همین روست که شما در نمایندگی DELL در ایران می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک سازمان‌ مشتری مدار را مشاهده نمایید. نمایندگی دل در ایران در «بخش فروش»، عرضه کننده تولیدات دل و در بخش «خدماتِ پس از فروش» ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم دل است.

این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید

نمایندگی دل در ایران

نمایندگی دل در تهران و کرج

نمایندگی DELL در تهران ، مجموعه ای است متشکل از بخش های مختلف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش، که خدمات و سرویس های مربوط به محصولات این شرکت را به کاربران ارائه می دهد. این نمایندگی، تنها مرکز رسمی و معتبر برای عرضه ی محصولات دل در مرکز سخت افزار ایران به شمار می رود. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر خدمات در نمایندگی مورد بحث، گواهی بر اورجینال بودن محصولات و نیز اصالت خدمات می باشد.

حضور کادر مجرب و دروه دیده، یکی از نکات ویژه ای است که در بخش های مختلف نمایندگی دل در تهران جلب توجه می نماید. این افراد، به واسطه ی دوره هایی که گذرانده اند و نیز سالها تجربه ی مفید در زمینه ی کاری خود، قادر به ارائه ی خدمات بسیار با کیفیتی به کاربران می باشند. نکته ی دیگری که باید در مورد نمایندگی دل در تهران به آن اشاره شود، تجهیز بخش های فروش و تعمیرات به آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

به این ترتیب، می توان چنین گفت که خدمات و سرویس های ارائه شده در این نمایندگی، دارای سطح بالایی از کیفیت و حرفه ای گری بوده و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی ارائه می گردد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی دل در تهران و تماس با شعب هفتگانه نمایندگی دل در تهران و کرج از طریق راه های ارتباطی موجود در بخش “تماس با ما” سایت اقدام فرمایید.

خدمات نمایندگی دل

نمایندگی DELL علاوه بر سرویس های فروش محصولات دل تعمیرات انواع محصولات را در واحد هایی تخصصی و مجزا ارائه می کند. نمایندگی DELL  با گرد آوری گروهی از متخصصان حرفه ای کلیه ی خدمات تعمیراتی را در بالاترین سطح کیفی ارائه می کند. در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده در هر یک از این واحد ها می پردازیم.  تمامی خدمات ارائه شده در واحد های فروش و تعمیرات نمایندگی دل تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

تعمیرات تجهیزات شبکه دل

از کاربردی ترین تولیدات شرکت دل می توانیم به تجهیزات شبکه اشاره کنیم. تجهیزات شبکه ی تولید شده توسط شرکت دل عبارت است از سرور ، سوئیچ ، روتر و … . تمامی این تجهیزات بخشی از ارتباط یک دستگاه با شبکه را پشتیبانی می کنند و در صورت آسیب دیدگی مشکلات بسیاری را برای کاربران ایجاد می کنند. تجهیزات شبکه به طور کلی سیستم پیچیده ای داشته و لازم است توسط متخصصان حرفه ای مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. به یاد داشته باشید در صورتی که تعمیرات تجهیزات شبکه به درستی انجام نشود هزینه های بسیاری را برای کاربر ایجاد خواهد کرد. در نتیجه به هنگام خرابی تجهیزات شبکه به نمایندگی DELL مراجعه کرده و خدمات تخصصی دریافت نمایید.

تعمیرات لپ تاپ دل

مهندسان واحد تعمیرات لپ تاپ به دلیل دسترسی به مدرن ترین روش های تعمیراتی می توانند تعمیرات انواع لپ تاپ دل را انجام دهند. تعمیرات لپ تاپ به علت حساسیت های این دستگاه و همچنین نزدیک بودن قطعات داخلی آن به یکدیگر لازم است تنها توسط تکنسین های حرفه ای و متخصص انجام شود. به طور کلی لپ تاپ ها نسبت به کامپیوتر ها سیستم حساس تری داشته و زودتر دچار آسیب دیدگی می شوند. کلیه ی عیوب انواع لپ تاپ دل با مراجعه به نمایندگی دل توسط متخصصان برطرف خواهد شد. تعویض قطعاتی مثل مادربرد لپ تاپ ، کارت گرافیک ،هارد دیسک و … از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیرات لپ تاپ دل ارائه می شود.

تعمیرات تبلت دل

تعمیرات تبلت دل در دو بخش نرم افزار این دستگاه و سخت افزار آن انجام می شود. در برخی موارد نصب بد افزار ها منجر به کند شدن سیستم شده و اختلالات بسیاری را در کارکرد آن ایجاد می کند. به طور کلی تعمیرات تبلت دل لازم است توسط متخصصان حرفه ای و آشنا به سیستم تبلت انجام شود.  مهندسان در صورتی که با دستگاه آشنایی کامل داشته باشند می توانند در مدت زمانی کوتاه تمامی عیوب آن را برطرف کنند. تعویض قطعاتی از قبیل گلس تبلت ، اسپیکر تبلت دل ، تعمیر و تعویض تاچ تبلت از جمله خدماتی است که توسط متخصصان نمایندگی دل عرضه می شود.

تعمیرات مانیتور دل

مانیتور های یکی دیگر از پر فروش ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت دل هستند که معمولا در صورت وجود رطوبت و حرارت دچار اختلال می شوند. مشکلات مانیتور ها معمولا ارتباط مستقیمی با نمایش تصویر در آن ها داشته و به همین دلیل دستگاه را بلا استفاده می کند. در صورت وجود چنین اختلالاتی در مانیتور لازم است در اولین فرصت دستگاه توسط نیروی متخصص مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. عیب یابی از مانیتور دل لازم است توسط نیروی متخصص و آشنا به دستگاه انجام شود.

کیفیت خدمات

سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی دل، به دلیل حضور تکنسین های مجرب و استفاده از ابزارهای پیشرفته ی روز دنیا در این مرکز محقق شده است. همکاران ما ضمن عرضه ی به روزترین محصولات این شرکت، مشاوره های قبل از خرید را نیز ارائه می‌دهند.

گارانتی خدمات

نمایندگی دل، دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر نمایندگی ها متمایز می کند. از جمله ی این ویژگی ها می توان به ارائه ی گارانتی خدمات اشاره نمود. این مرکز در راستای رعایت حقوق مشتری، در ازای کلیه ی خدماتش گارانتی معتبر ارائه می نماید.

قیمت مناسب

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولاتDELL  را در قسمت های مختلف به کاربران با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می کند. این مرکز عمده‌ی تمرکز خود را بر تعمیر و ترمیم برخی دستگاه های پرفروش و پرطرفدار این برند نظیر لپ تاپ، تبلت، آل این وان، پرینتر، کپی و … قرار داده است.

قطعات اورجینال

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد مرکز تعمیرات دل، می توان به استفاده از قطعات اورجینال و اصل برای تعویض قطعات آسیب دیده اشاره کرد. زمانی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه ای پیدا کرد، کارشناسان مرکز نمایندگی dell از قطعات اورجینال و با کیفیت برای تعویض قطعه ی مورد نظر استفاده خواهند کرد.

مشتری مداری

در تمامی مراحل پیش از تعمیر و پس از تعمیر، احترام به حقوق مشتریان گرامی همواره مد نظر کارکنان و کادر فنی نمایندگی تعمیرات دل بوده است. مشتری مداری، بهره گیری از دانش روز وعیب یابی صحیح، سرعت عمل و دقت در تعمیرات، استفاده از تجهیزات مدرن و… دلایل رضایت مشتریان از کادر فنی در تعمیرات دل می باشد.

پرسنل متخصص

نمایندگی مجاز دل خدمات تخصصی مرتبط با محصولات دل را در قسمت های مختلف به کاربران ارائه می کند. این خدمات با بهره مندی از پرسنل متخصص و مجرب در بالاترین سطح کیفی انجام می شود.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات دل، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی دل در ایران بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات دل ندارند خودداری نمایید. جهت آشنایی با خدمات ارائه شده در نمایندگی دل در ایران و واحدهای متعدد موجود در آن به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی دل و واحدهای تخصصی تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یکی از تولیدات دل ارائه می گردد. کارشناسان حاضر در نمایندگی DELL در ایران، دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت این مرکز از معدود مجموعه‌های متخصص در حیطه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیرات دل است.

نقطه ثقل دیگر این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته است که در اختیار مهندسان نمایندگی دل در ایران قرار داده شده است. نمایندگی دل در ایران با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار محصولات دل و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.. جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات دل  مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی دل و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز دل

کمپانی دل عرضه کننده دستگاه هایی نظیر کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، مادربرد، سرور، چاپگر و … . است. تنوع بالای محصولات دل زمینه ساز آن گشته تا کاربر در صورت نیاز به یک محصول بتواند با در نظر داشتن سلیقه، بودجه، کاربری و مواردی از این دست اقدام به تهیه و خرید دستگاه مورد نیاز خویش نماید. کارشناسان ما در نمایندگی DELL در ایران جهت آگاهی هر چه بیشتر کاربران از محصولات نمایندگی مجاز دل اقدام به تهیه گزارش‌هایی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری آنها نموده اند.

تلاش کارشناسان نمایندگی دل در ایران در راستای ارائه خدماتی با ضوابط و استانداردهای جهانی، زمینه‌ساز آن گشته تا کاربران دل-با اطمینان از وجود مرکزی  مجاز و متخصص جهت ارائه «تعمیرات دل»- با آسودگی خاطر به تهیه دستگاه های مورد نیاز بپردازند. شما کاربران گرامی می توانید گزارش های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی دل در ایران را با مراجعه به بخش زیر مشاهده نمایید.

نمایندگی فروش محصولات دل

مشتریانی که قصد خرید یکی از محصولات دل دارند، کافیست با مراجعه به فروشگاه مرکزی دل، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با متخصصین ما در ابن مرکز مشورت کنند، سپس اقدام به خرید و تهیه ی آن نمایند. کالاهای عرضه شده در فروشگاه مرکزی دل تمامی محصولات این برند محبوب اعم از لپ تاپ، پرینتر، دستگاه کپی و … را شامل می شود. تسلط کارشناسان فروشگاه مرکزی DELL باعث شده تا خریداران محترم، پیش از تهیه یک محصول، با ویژگی ها، ساختار نرم افزاری و سخت افزاری و شیوه های کار با آن آشنا شوند و بهترین، مناسب ترین و مقرون بصرفه ترین انتخاب را داشته باشند. دستگاه های عرضه شده در فروشگاه مرکزی دل، ضمن تضمین اصل بودن، برخوردار از تمامی خدمات پس از فروش هستند.

نمایندگی تعمیر محصولات دل

نمایندگی دل ارائه دهنده ی تخصصی ترین تعمیرات مربوط به تمامی محصولات این برند مشهور اعم از لپ تاپ، تبلت، آل این وان، کامپیوتر، پرینتر و … می باشد. نمایندگی DELL با پیشرفته ترین ابزارها و در اختیار داشتن کارشناسان مجرب این حوزه قادر است تمامی خدمات مورد نیاز کاربران را در بالاترین سطح کیفی ارائه دهد. کیفیت ارائه ی خدمات به مشتریان توسط مدیریت این مجموعه مورد نظارت و کنترل قرار میگیرد وکاربران گرامی می توانند در صورت مشاهده هر گونه خطا و اشتباه در روند خدمات آن را با مدیریت نمایندگی دل یا سیستم نظارت بر خدمات نمایندگی Dell در میان بگذارند.

تعمیرات دل و اخبار مرکز تخصصی دل

بدیهی است بهترین مکان جهت دریافت خدمات مرتبط با یک برند نمایندگی آن برند و محصول است زیرا نمایندگی ها خدمات خود را بر اساس ضوابط و استانداردهای مطرح شده از سوی کمپانی سازنده به کاربران خویش ارائه می دهند. در راستای تأمین نیازهای کاربران دل به تعمیرات، نمایندگی دل در ایران تیمی از زبده ترین مهندسان تعمیرات و پیشرفته ترین تجهیزات را فراهم آورده است و ارائه دهنده خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیرات محصولات دل است.

تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دل در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی تعمیر، توانایی آن ‌را یافته‌اند تا تمامی تعمیرات مرتبط با محصولات دل را با بهترین کیفیت انجام دهند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش اخبار و مطالعه این پارت با جدیدترین اخبار مرکز تخصصی دل و رویدادهای حوزه تعمیرات دل، نمایندگی دل در ایران و محصولات دل آشنا شوید.

نمایندگی دل و مقالات تعمیرگاه تخصصی دل

یکی از برجسته ترین دلایل موفقیت و پیشرو بودن مرکز تعمیرات دل آن است که گزینش کادر فنی تعمیرات دل پس از آنالیزهای بسیار علمی و آزمون‌های متعدد عملی صورت گرفته است. کارشناسان تعمیرات دل، ضمن آشنایی با تمامی قطعات دستگاه‌ ها، با کارکردِ هر کدام از آن‌ها نیز آشنا هستند و این توانایی را دارند تا بلافاصله علت عیوب ایجاد شده در دستگاه را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. ویژگی برجسته مرکز تعمیرات دل گارانتی تمامی خدمات ارائه شده است توسط کارشناسان این مجموعه است.

مدیریت نمایندگی دل در ایران به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعیمرات دل را گارانتی و ضمانت نموده است. کارشناسان نمایندگی DELL در ایران در تلاشی صادقانه بخشی از ترفندهای مرتبط با تعمیرات دل را در قالب مقالاتی گردآورده و آنها را از طریق وب سایت رسمی نمایندگی دل در ایران در اختیار کاربران قرار داده اند. در صورتی که شما نیز از علاقمندان حوزه تعمیرات دل هستید می توانید با مراجعه به بخش زیر مقالات تعمیرگاه تخصصی دل این حوزه را دریافت نمایید.

تعمیرات دل و سوالات متداول تعمیرات تخصصی دل

کارشناسان مرکز تعمیرات دل با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار دستگاه های دل و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات دل، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی دل در ایران بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات دل ندارند، بپرهیزید؛ زیرا انجام تعمیرات توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش ها و ابهام های خویش را درباره فرآیند تعمیرات دل در این مرکز از طریق راه های ذکر شده در وب سایت رسمی نمایندگی دل در ایران با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان مرکز تعمیرات دل تک تک پرسش های دریافت شده از سوی کاربران را بررسی کرده و پاسخگوی آنها خواهند بود. جهت مطالعه سوالات متداول تعمیرات تخصصی دل  پیشین که از سوی دیگر کاربران وب سایت ارسال گشته اند به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل تجهیز فضای خویش به نیروهای زبده و تجهیزات پیشرفته در طی سالهای اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه ارائه خدمات پس از فروش مطرح سازد. این مرکز جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز و باکیفیت همواره به سازماندهی خویش ادامه داده و در راستای رسیدن به این هدف راه به همکاری با زبده ترین و مجرب ترین نیروهای کشور پرداخته است. مرکز سخت افزار ایران در زمینه سرویس و تعمیر کلیه محصولات سخت افزاری هوشمند و الکترونیکی فعال است و آمادگی ارائه هر گونه خدمات اعم از تعمیر، نگهداری و بازدیدهای دوره ای و متناوب را داراست.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هرگونه عیب و اختلال در هریک از دستگاه های هوشمند اداری، خانگی و از این دست به مرکز سخت افزار ایران مراجعه نموده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنید. کارشناسان ما در این مرکز شما را در جریان جزیی ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه قرار داده و راهکارهای موجود جهت رفع آنها را با شما در میان می گذارند. اطلاعات بیشتر در وب سایت این مرکز به نشانی https://hardwarecenter.ir/ موجود است.