اشتراک گذاری

چاپگر لیزری توشیبا

چاپگر لیزری توشیبا از متداول ترین چاپگرهای موجود است که با سرعت و کیفیت بالا متن و تصویر را چاپ می‌کند. چاپگرهای لیرزی مانند دستگاه فتوکپی دیجیتال و پرینترهای چند منظوره از سیستم زیروگرافی (الکتروفتوگرافی) استفاده می‌کنند. لیزر در چاپگر لیزری حرکت نمی کند، بلکه به یک آینه متحرک می تابد که آن را بر روی درام اسکن می کند. در این بحث منظور ما از چاپگر لیزری، پرینتر لیزری است.

پرینتر لیزری چاپگری است که از پرتوهای لیزر برای نشاندن جوهر (تونر) بر روی کاغذ استفاده می کند. چاپگرهای لیزری بسیار شبیه فتوکپی عمل می کنند و از فناوری های مشابهی بهره می برند. چاپگرهای لیزری اولیه در واقع از روی دستگاه های فتوکپی اصلاح شده ساخته شده اند. برای تعمیر چاپگر توجه به نوع و مدل آن یک الزام غیر قابل انکار است.

چاپگر لیزری توشیبا

 چگونگی عملکرد چاپگر لیزری توشیبا

وقتی دستور چاپ و پرینت می دهید، کامپیوتر جریانی عظیم از داده های الکترونیکی را به چاپگر لیزری ارسال می کند. یک مدار الکترونیکی در چاپگر وجود دارد ؛ این مدار، یک اسکن لیزری را بر سطح درام در داخل چاپگر به عقب و جلو می کشد تا یک الگوی الکتریسیته ساکن ایجاد کند. الکتریسیته ساکن، تونر را جذب صفحه می کند و در نهایت بخش اتصال دهنده در پرینتر لیزری توشیبا تونر را به کاغذ می چسباند و تصویر چاپ می شود.

انواع چاپگر های لیزری توشیبا

چاپگر لیزری توشیبا یا دقیق تر بگوییم پرینترهای لیزری توشیبا در دو مدل رنگی و سیاه- سفید تولید می‌شوند. پرینتر لیزری سیاه -سفید بیشتر برای چاپ متن استفاده می شود. این مدل از پرینتر های توشیبا از نظر قیمت پرینتر، کیفیت پرینت و سرعت پرینت بهترین مدل هستند. از پرینترهای لیزری رنگی برای چاپ عکس می توان استفاده کرد، اما به علت قیمت بالای این دستگاه ها خرید چاپگر لیزری رنگی توشیبا برای چاپ عکس زیاد مناسب نیست، زیرا هزینه شارژ مجدد یا تعویض کارتریج آن بالا است.

تعمیر چاپگر لیزری توشیبا

تعمیر چاپگر لیزری توشیبا به کمک تعمیرکاران و تکنسین های ماهر و مجرب انجام می شود. در واحد تعمیراتی پرینتر لیزری توشیبا ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته فراهم است که تضمین کننده کیفیت خدمات رسانی هستند. تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر لیزری بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم کرده است که غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پرینتر لیزری توشیبا به بهترین شیوه رفع و مرتفع شوند. برای دریافت خدمات منحصر و ایده آل تماس بگیرید.

خدمات واحد تعمیر چاپگر لیزری توشیبا

  • تعمیر گیر بکس و درام کیت پرینتر لیزری توشیبا
  • تعمیر هد و اسکن لیزر چاپگر لیزری توشیبا
  • تعویض فیلم فیوزینگ پرینتر لیزری
  • تعویض پد و پیکاپ Printer لیزری توشیبا
  • نصب تانک بر روی چاپگرهای لیزری توشیبا
  • جنرال سرویس پرینتر، تمیزکاری و تشخیص عیب چاپگر لیزری توشیبا
  • تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ یا هیتر پرینتر لیزری توشیبا
  • تعمیر و تعویض قطعات کاست چاپگر لیزری توشیبا
  • برطرف کردن مشکلات مربوط به مخزن تونر زائد
  • رفع عیب کاغذ کش پرینتر لیزری توشیبا
  • رفع عیوب کیفیت چاپ در چاپگر رنگی لیزری
  • تنظیمات لیزر Printer  لیزری توشیبا و بررسی ارورهای مربوطه
  • برطرف کردن مشکل صدای نامتعارف Printer   لیزری
  • رفع عیب پاور و برد فورمتر در پرینتر لیزری
  • تمیز کردن لیزر یونیت و بررسی اشکالات مربوط به آن در Printer لیزری توشیبا
  • تهیه تونر مرغوب و فوم رول و بلید اصلی و اورجینال برای پرینتر های لیزری توشیبا
  • شارژ کارتریج چاپگر سیاه-سفید لیزری توشیبا و شارژ کارتریج پرینترهای رنگی لیزری

تعمیر چاپگر توشیبا

چاپگرها از محصولات در حوزه ماشین های اداری و دفتری کمپانی توشیبا هستند. چاپگرهای توشیبا در مدل ها و سایز ها مختلفی تولید می شوند. منظور از چاپگر هم دستگاه کپی است و هم پرینتر. هر یک از این دستگاه ها در کنار نیاز به دریافت خدمات و سرویس های دوره ای، ممکن است با اختلالات جدی روبه رو شوند که نیاز به تعمیر و ترمیم و تعویض قطعه داشته باشند.

در واحد اختصاصی تعمیرات چاپگر توشیبا همه این نیاز ها بررسی می شود؛ اختلالات ریشه یابی می شوند و مسیر درست تعمیر و ترمیم انتخاب و اجرا می شود. همه خدمات این مجموعه همراه با ارائه ضمانت نامه کتبی و رسمی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیرات توشیبا

واحد تعمیرات توشیبا برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم همه محصولات توشیبا آمادگی کامل دارد. این واحد متخصص، اجرای تعمیرات همه محصولات توشیبا را در هر زمینه ای پشتیبانی و حمایت می کند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی توشیبا است.

یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … از جمله محصولات کمپانی توشیبا هستند که همگی در بخش هایی مجزا و مستقل از واحد تعمیرات توشیبا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و هر آنچه که برای بهبودی نیاز باشد، دریافت می کنند.

ابزار و تجهیزات در هر یک از واحد های نمایندگی توشیبا از میان مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار انتخاب شده اند که تضمین کننده بازگشت سلامت صد در صدی همه دستگاه های توشیبا هستند.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩