اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • معرفی محصولات جدید ایسر در همایش سالانه گیمینگ

معرفی محصولات جدید ایسر در همایش سالانه گیمینگ

معرفی محصولات جدید ایسر در همایش سالانه گیمینگ شرکت ایسر در روز چهاشنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۶ با همکاری شرکت سازگار ارقام انجام شد. این همایش با حضور نمایندگان فروش ، خانواده‌ی بزرگ ایسر ، اصحاب رسانه و تعدادی از گیمرهای ایران در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

در این همایش ضمن رونمایی از جدیدترین محصولات ایسر، مسابقاتی در سه رشته‌ی  فیفا ۱۸، Counter Strike GO و Need for Speed Payback  برگزار شد

شرکت ایسر سالانه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فروش محصولات خود را اعلام کرد ، لازم به ذکر است که ۶۰ درصد فروش ایسر در سال‌های اخیر مربوط به لپ‌تاپ‌ها، ۱۳ درصد مانیتورها و ۱۵ درصد نیز به کامپیوترهای دسکتاپ اختصاص داشته است.

معرفی محصولات جدید ایسر در همایش سالانه گیمینگ

معرفی محصولات جدید ایسر

همان گونه که اشاره نمودیم ، معرفی محصولات جدید ایسردر همایش بزرگ ایسر انجام شد.  محصولات سری  Spin، Switch  و Swift  در این همایش معرفی شدند ؛ لپ‌تاپ‌های سبک و باریک Switch این شرکت از سیستم‌ خنک‌سازی خاص دوال لیکوئید لوپ استفاده می‌کند و کاربران قادر به سفارش مدل‌های مجهز به کارت‌ گرافیک اختصاصی نیز در آن هستند.

لپ‌تاپ‌های سری Swift نیز به ضخامت کم و رکوردداری در این مولفه شهرت دارند نیز در این مراسم معرفی شدند؛ نسل کنونی Swift ۷ به عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ‌ جهان تنها ۹.۹ میلی‌متر ضخامت دارد اما این ضخامت در نسل جدید به ۸.۹ میلی‌متر خواهد رسید.

مهمترین و قوی ترین ها در معرفی محصولات جدید ایسر ، سری Predator هستند که برای گیمرهای حرفه‌ای بسیار مناسب می‌باشد. ایسر با بهره‌گیری از فناوری Max-Q انویدیا توانسته کارت‌های گرافیک قدرتمندی مثل GTX 1060 و GTX 1080 را در بدنه با ضخامت کمتر از ۲ سانتی‌متر و وزن کمتر از ۲٫۳ کیلوگرم جای دهد. در این مدل‌ها همچنین حافظه SSD، تا ۳۲ گیگابایت رم، پردازنده‌های Core i7-HQ و قوی‌ترین سیستم خنک‌کنندگی ایسر را شاهد هستیم.

همچنین برخی اولترابوک‌های ایسر با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل به بازار عرضه می‌شوند که با وجود مصرف پایین و تولید گرمای کم به لطف ۴ هسته‌ای بودن قدرت بیشتری نسبت به نسل هفتم را به همراه خواهد داشت.

معرفی تکنولوژی جدید ایسر

جدیدترین تکنولوژی که شرکت ایسر موفق به اجرای آن بوده است، تکنولوژی‌های Liquid Loop برای خنک‌کنندگی با مایع، Aero Blade  و Aero Blade ۳D  با محوریت استفاده از فلز در فن‌های خنک‌کننده می باشد.

نمایندگی ایسر و واحدهای تعمیرات ایسر

نمایندگی ایسر کادری از برترین و حرفه ای ترین مهندسان حوزه تعمیر و فروش را به همکاری فراخوانده است تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران ایسر باشد. تلاش های شبانه روزی کارشناسان ما در نمایندگی ایسر در ایران به بار نشسته است. در حال حاضر شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در این مرکز تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسر در ایران شامل دو حوزه فروش و تعمیر ایسر است که از تمامی تولیدات این شرکت نظیر لپ تاپ،آل این وان ، مانیتورو… پشتیبانی می کند. نمانیدگی ایسر در ایران ضمن همکاری با گروهی از مهندسان جوان و متخصص، پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم آورده است تا خدمات ارائه شده در این مرکز، بهره‌مند از برترین تکنولوژی و تخصص روز دنیا گردند. واحدهای تعمیرات ایسر در بخش زیر معرفی خواهند شد.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩