اشتراک گذاری

معرفی ارزانترین لپ تاپ گیمینگ دل

لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000 را می توان در زمره یکی از ارزانترین لپ تاپ هایی دانست که گیمرها و علاقمندان به بازی می توانند با تهیه آن لذت بازی را تجربه نمایند. ظاهر بیرونی سری ۷۰۰۰ از پلاستیک سیاه و سفید ساخته شده است و آرم قرمز رنگ Dell در پشت در آن مشاهده می شود، دریچه های قرمز در جلو برای تهویه در نظر گرفته شده اند. قیمت پایه این لپ تاپ گیمینگ در سایت دل ۷۹۹ دلار است و با تنظیمات خاص ۱۰۸۹ دلار در آمازون به فروش می رسد.

لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000 یکی از ارزانترین لپ تاپ های بازی حال حاضر در بازارهای جهانی است که گیمرها و علاقمندان به این حوزه می توانند با صرف هزینه ای نزدیک به ۱۰۸۹ دلار نسبت به خرید و تهیه آن اقدام نمایند. لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000 یک لپ تاپ مناسب بازی است که ضمن برخورداری از پردازنده ای قدرتمند مجهز به قطعاتی با کیفیت نظیر کارت گرافیک عالی، صفحه کلید های مکانیکی و یک پانل مناسب است.

معرفی ارزانترین لپ تاپ گیمینگ دل

ویژگی های ارزانترین لپ تاپ گیمینگ دل

  • رنگ لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000: مشکی و قرمز
  • جنس بدنه: ساختاری مشابه لاستیک
  • وزن: ۲٫۶۳ کیلوگرم
  • ابعاد: ۲۴.۹ × ۲۷۴.۳ × ۳۸۸.۶ میلی‌متر
  • پردازنده لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000: پردازنده‌ی گرافیکی با امکان سفارش GeForce GTX 1050, 1050 Ti یا GTX 1060 انویدیا
  • برخورداری از پورت تاندربولت ۳

ارزانترین لپ تاپ مخصوص بازی دل

مدل های کنونی لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000 در حال حاضر به کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti مجهز هستند؛ اما هدف دل ارتقاء این مدل برای کاربردهای VR است.

پس اینبار کارت گرافیک GTX 1060 Max-Q در نسخه ۶ گیگابایتی را جایگزین آن کرده است. این کارت گرافیک که قادر به اجرای VR است، از سری MAX-Q بوده و توان مصرفی-حرارتی آن از ۸۰ وات به ۶۰ وات تقلیل یافته است.

لپ تاپ دل Dell Inspiron 15 7000 اینبار به Thunderbolt 3 USB Type-C مجهز شده است و هدف دل تولید یک لپ تاپ مخصوص بازی با کارایی بالا، زرق و برق پایین، باریک و قابلیت حمل ساده است.

لپ تاپ دل Dell Dell Inspiron 15 7000 با شروع قیمت ۱۰۰۰ دلار برای مدل های FHD و ۱۵۰۰ دلار برای مدل های ۴K وارد بازار خواهد شد.

نمایندگی دل و واحدهای تعمیرات دل

نمایندگی دل در ایران متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یکی از تولیدات دل ارائه می‌گردد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی دل در ایران، دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت این مرکز از معدود مجموعه‌های متخصص در حیطه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیرات دل است.

نقطه ثقل دیگر این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته است که در اختیار مهندسان نمایندگی دل در ایران قرار داده شده است. نمایندگی دل در ایران با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار محصولات دل و استفاده از به‌روزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.

جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات دل  مستقر در نمایندگی دل و خدمات ارائه شده در آن ها به بخش زیر مراجعه نمایید.

5/5(1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩