اشتراک گذاری

ماشین های اداری توشیبا

ماشین های اداری توشیبا از جمله تجهیزات اداری و دفتری بسیار پر کاربرد است که در ادارات، سازمان ها، مدارس، بانک ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها، مغازه های بزرگ و کوچک کاربرد دارد. تجهیزات اداری توشیبا در مدل ها و سایز های مختلفی تولید می شود که هر کدام کاربری های مختلفی دارند. 

دستگاه فکس، پرینتر، دستگاه کپی و اسکنر از جمله ماشین های اداری توشیبا است که هر کدام بر اساس کارایی که ارائه می دهند، در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

ماشین های اداری توشیبا

کیفیت ماشین های اداری توشیبا

ماشین های اداری توشیبا به منظور افزایش بهره وری در یک اداره و نظم و سرعت بخشیدن به یک مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند. همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، هر کاربری باید بر اساس نیاز خود یکی از این دستگاه ها را مورد استفاده قرار دهد. از میان ماشین های اداری توشیبا اسکنر Toshiba یکی از لوازم پرکاربرد در اداره ها و بانک ها است.

تعمیر درام کپی توشیبا در نمایندگی رسمی توشیبا

انواع ماشین های اداری toshiba

اسکنر toshiba

اسکنر از جمله ماشین های اداری توشیبا  است، کوچک و قابل حمل است و کیفیت مطلوبی دارد. در انواع گوناگون و سایزهای مختلفی تولید می شود. اسکنر اسناد و مدارک و اطلاعات متنی و تصویری را که روی کاغذ است، اسکن می کند و از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ به سیستم انتقال می دهند. 

این دستگاه در واقع تصاویر کاغذی را به دیجیتالی تبدیل می کند. اسکنر های توشیبا به انواع مختلفی تقسیم می شوند که از جمله آنها می توان به  دستگاه اسکنر دستی، دستگاه اسکنر مسطح، دستگاه اسکنر فیدردار اشاره کرد. کوچکترین اسکنر توشیبا ، اسکنر مدادی است که به راحتی در جیب جا می گیرد.

پرینتر toshiba

پرینتر نیز دیگر مدل از ماشین های اداری توشیبا  است که به صورت رنگی، سیاه و سفید، رومیزی، ایستاده، چند کاره، لیزری، جوهر افشان و .. تولید می شود. هر کدام از این مدل ها کارایی و کاربری متفاوتی دارند که باید با توجه به نیاز و انتظارمان یک مدل را انتخاب کنیم.

فکس توشیبا

فکس نوع دیگری از ماشین های اداری توشیبا است که در انواع حرارتی، کاربنی و لیزری تولید می شود. حافظه، سایز و نوع کاغذ ورودی، چاپ و سرعت از جمله فاکتور های مهم در انتخاب یک دستگاه فکس خوب است که کمپانی توشیبا همگی را در  دستگاه های فکس خود رعایت کرده است.

دستگاه کپی توشیبا

دستگاه کپی یکی دیگر از انواع ماشین های اداری توشیبا است که در مدل ها و سایز ها مختلفی تولید می شود. دستگاه های کپی توشیبا با کیفیت بالایی که دارند، به راحتی تمامی نیاز های کاربران را برطرف می سازند. کمپانی توشیبا در تولید دستگاه کپی برندی پیشرو است؛ به کمک دستگاه های کپی توشیبا کاربر می تواند کارهای خود را به درستی و با سرعت انجام دهد. طراحی ارگونومیک این چاپگر ها به راحتی با فضای دفتر شما سازگار هستند. دستگاه کپی توشیبا قابلیت های بسیار زیادی دارد.

نمایندگی تعمیر ماشین های اداری

نمایندگی تعمیر ماشین های اداری مرکزی معتبر و مورد وثوق است که مسئولیت تعمیر انواع ماشین های اداری از جمله انواع چاپگر ها، دستگاه کپی رومیزی و ایستاده، پرینترهای رومیزی و کنسولی ، پرینترهای رنگی و سیاه سفید، پرینتر های جوهری و لیزری، دستگاه فکس، دستگاه اسکن و مواردی از این قبیل را بر عهده دارد. در این مرکز همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های یاد شده مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. 

این نمایندگی در واحد های مجزا و مستقل راه اندازی شده است. هر واحد مسئولیت تعمیر دستگاه خاصی را بر عهده دارد. از تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته استفاده می کند. تعمیرکاران مجرب این واحد به دلیل آشنایی با ساختار درونی این دستگاه به راحتی می توانند مشکلات موجود را شناسایی و برطرف سازند. 

در این مرکز تعمیراتی همه خدمات و سرویس ها همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی ارائه می شود. کیفیت رمز موفقیت و ماندگاری این مرکز تعمیراتی است. در این مرکز علاوه بر دریافت خدمات تعمیراتی می توانید مرغوب ترین و سازگارترین مواد اولیه را مطابق با مدل دستگاه خود تهیه کنید. در نمایندگی تعمیرات ماشین های اداری با هر مدلی از چاپگر ها از هر برندی، بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

نمایندگی توشیبا در تهران

کمپانی توشیبا در حوزه طراحی، تولید و عرضه  لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن فعالیت دارد. در هر حوزه نیز محصولاتی با کیفیت ارائه می دهد در تنها نمایندگی رسمی توشیبا در تهران می توانید خدماتی بی نظیر و بی رقیب را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات توشیبا به دست آورید. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و امکانات و تسهیلات متمایزی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از پکیج های حمایتی این مرکز بهره مند شود؛ برای مثال استفاده از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی، اولین گام و فرصت ویژه ای است که نمایندگی مجاز توشیبا در تهران در اختیار کاربر می گذارد تا با استفاده از این سرویس، خریدی مطمئن و بهینه داشته باشد و با توجه به شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کند. دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انبوه امکانات این نمایندگی از طریق تماس امکان پذیر است.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩