اشتراک گذاری

فیوزینگ پرینتر توشیبا

منظور از فیوزینگ پرینتر توشیبا همان قطعه ای است که باعث گرم بودن کاغذ می شود. در حقیقت کاغذ با عبور از زیر فیوزینگ مسیر چاپ را طی می کند. این قطعه قابلیت تعویض و تعمیر دارد. در فرایند چاپ، این درام است که تونر را به اندازه نیاز روی کاغذ می ریزد و به کمک فیوزینگ پرینتر توشیبا کاغذ حرارت می بیند و نهایتا تصویر چاپ می شود.

کاغذ نیز پس از پایان فرایند چاپ به کمک غلتک خروجی از دستگاه خارج می شود. دلیل اینکه با حرارت بالای فیوزینگ پرینتر توشیبا ، کاغذ آتش نمی گیرد، سرعت بالای این قطعه است که به هیچ وجه فرصت جرقه زدن و سوختن را به کاغذ نمی دهد.

فیوزینگ پرینتر توشیبا

 تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا

این امکان وجود دارد که فیوزینگ را به صورت کامل و یا قطعات آن را هر کدام جداگانه به صورت هیت المنت و فیلم فیوزنگ و پرس رولر خریداری و بازسازی کنید. اما توصیه می کنیم انجام این کار را به یک تعمیرکار و تکنسین حرفه ای واگذار کنید تا با سهل انگاری موجبات آسیب های احتمالی به دستگاه خود را فراهم نسازید.

یک تعمیر کار برای تعمیر فیوزینگ پرینتر توشیبا باید هاترولر، بوش هاترولر، بلبرینگ هاترولر و پرس ، ترمیستور، لامپ فیوزینگ ، ناخنک هاترولر و پرس ،  پوسته فیوزینگ ، پاک کننده پرس ،  ابری هاترولر ، پرس و… را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و با ریشه یابی دقیق، مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کند.

ساختار فیوزینگ پرینتر توشیبا

ساختار فیوزینگ را باید به دو بخش قدیم و جدید تقسیم کنیم. در گذشته  فیوزینگ پرینتر توشیبا متشکل از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر بود، اما امروزه جای لامپ، یک المنت گرم کننده و جای هات رولر را، فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفته است.

 این تغییرات کارایی قطعه فیوزینگ را آسانتر و بهتر کرده است. بعضی از پرینتر ها به سیستمی مجهز هستند که زمان تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر را اعلام می کنند. در غیر این صورت کاربر می تواند با مشاهده خطوط اضافی روی سند چاپی متوجه اختلال فیوزینگ پرینتر توشیبا شود.

نحوه تعویض فیوزینگ پرینتر توشیبا

قاب سمت چپ، راست، پشت و قاب جلو پرینتر توشیبا را باز کنید.

  • دو عدد پیچ را از صفحه راست فیوزینگ باز کنید
  • پیچ سوم را از وسط چرخ دنده بزرگ روی صفحه راست فیوزینگ پرینتر توشیبا باز کنید

 

راهنمایی:

می توانید از میان سوراخ های چرخ دنده ۶۹T به پیچ سوم دسترسی داشته باشید. اگر چرخ دنده ۶۹T احتیاج به تنظیم دارد. لازم است اول چرخ دنده سرغلطک فشار را باز کنید. برای باز کردن چرخ دنده سر غلطک فشار باید خار را به سمت عقب فشار دهید.

  • اکنون قاب را بازکنید و ۳ عدد پیچ را از صفحه راست فیوزینگ باز نمایید.
  • کابل کانکتور فیوزینگ پرینتر توشیبا را با فشار دادن و آزاد کردن خار پشت کانکتور باز کنید.
  • پنج کابل کانکتور کوچک را از برد ECU جدا کنید.
  • کانکتورهای تخت را باز کنید
  • یک پیچ را از سنسور خروج کاغذ باز نمایید و سنسور خروج کاغذ را از چاپگر خارج کنید
  • اکنون می توانید فیوزینگ پرینتر توشیبا را به آرامی بیرون آورید و برای تعویض فیوزینگ پرینتر توشیبا با نمونه جایگزین و اصل وارد عمل شوید.

تعمیر چاپگر خودتو به تکنسین های تعمیر پرینتر در تهران بسپار!

بستن فیوزینگ

چرخ دنده بزرگ را از انتهای فیوزینگ باز کنید و فیوزینگ پرینتر توشیبا را در محل قبلی خود قرار دهید و چرخ دنده بزرگ را سرجای خود ببندید.

واحد های تعمیرات توشیبا

برای آنکه ارائه خدمات در حوزه های مختلف کمپانی توشیبا با کیفیت برتر و امینت بیشتر انجام شود، مفید دیدیم که هر یک از واحد های تعمیرات توشیبا را از هم مجزا کنیم. به این ترتیب. هر یک  از محصولات حوزه های مختلف کمپانی توشیبا از جمله لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند را در بخشی مجزا عیب یابی و تعمیر و ترمیم می کنیم.

هر یک از این بخش ها مسئولیت ارائه خدمات زیر مجموعه های مربوط به خود را دارد. می توانید اطمینان کامل داشته باشید که تعمیرکاران در هر یک از این بخش ها تجربه ای طولانی و درخشان در زمینه کاری خود دارند و به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از محصولات توشیبا به خوبی با ساختار درونی آنها آشنا هستند و می توانند مشکلات را به درستی ریشه یابی و با قطعیت برطرف سازند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا افتخار دارد با رائه خدمات مدرن و پیشرفته در زمینه فروش و پس از فروش، تکیه گاه امنی برای کاربران توشیبا باشد. می توانید به مراجعه به تنها نمایندگی رسمی توشیبا در ایران صفر تا صد خدمات در حوزه فروش و پس از آن را از آن خود کنید.

با توجه به اینکه نمایندگی مجاز توشیبا امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است، اطمینان می دهیم که هر کاربر ضمن بهره مندی از خدماتی اصیل و اورجینال، خواهد توانست خریدی ایده آل داشته باشد، زیرا در کنار خدمات پس از فروش شرکتی، امکاناتی جانبی نیز از طرف نمایندگی در اختیار او قرار خواهد گرفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات طرح های گوناگون نمایندگی مرکزی توشیبا از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت رسمی توشیبا تماس بگیرید.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩